Tähtipakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Veikkaukselta Valko-Venäjä +3-Suomi 1 kertoimella 1.90 kuullostaa itsestä ainakin ihan hyvälle.
Kotimaisella paskakaivolla on pitkävedossa singlenä pelattava kohde nro.132, Valko-Venäjä - Suomi, Suomen maalivahtien torjunnat.
1=alle 20,5 2=yli 20,5
Alle 20,5 torjuntaa tarjoaa kertoimen 1,45. Aivan P-O-S-K-E-T-T-O-M-A-N selvää kauraa!
Ruotsi - Norja +3 2 2.15
V-Venäjä - Suomi V-Venäjä tekee maalin? 1 1.30
1=Kyllä 2=Ei
Panos 19€ kerroin 2,79.
Alle 20,5 torjuntaa tarjoaa kertoimen 1,45. Aivan P-O-S-K-E-T-T-O-M-A-N selvää kauraa!
Sinnehän ne rahat valuivat itse kullakin...
Mun mielestä päivän helmi pelilistoilla on Sveitsi - Kazakstan +2 1 2,20. Kazakstan on Italian ohella kisojen surkein joukkue, Sveitsillä puolestaan kasassa ihan mukava nippu mm. Mark Streitilla höystettynä. Sveitsi on perustasoltaan huomattavasti Kazakstania kovempi joukkue, 3 maalin voitto ei todellakaan ole mahdottomuus. Aion ladata tähän kohteeseen aika paljon rahaa.
Kiitos, tähän tartuin kiinni vitosen panoksella. Tosin Nordicbetillä kerroin oli 2,00, mutta anyway.
bwin.com sivustolla tämän viikon lauantaina nyrkkeilykohde: Saul Alvarez - Shane Mosley. Siinä kannattaa pelata Alvarezin pistevoittoa, kerroin tällä erää 2,05 (oli alkujaan 2,15, jolloin laitoin itse noin 300e kiinni).
Mosley on jo 40-vuotias, reilu 300 ottelun amatööriura ja reilu 50 ammattilaismatsia, mutta ei ole koskaan hävinnyt tyrmäyksellä ja on kanveesillakin käynyt muistaakseni vain kahdessa ottelussa. Haastattelussa Alvarez on todennut, ettei edes hae tyrmäystä (OK, jos on tullakseen), mutta pitää Mosleyta testinä kunnolleen ja taitotasolleen.
Alvarez on lähes 20v nuorempi ja sitä kautta selkeästi nopeampi. Mosley on hänelle uran kovin vastus, mutta todennäköisesti napattu vastaan hyvään aikaan, eli kun Mosley on riittävän selvästi jo nyrkkeilijänä ohi. Pääasiassa Alvarezin pistevoiton kertoimet pyörivät 1,7 tietämillä, mutta muutama selkeästi alempikin on tarjolla. BWINin kerroin on selkeä ylikerroin.
Tämä nyrkkeilyveto osui.
Tänään tekisi mieli lyödä vetoa Ranska - Suomi yli 6,5 maalia puolesta. Kerroin houkutteleva 1.95 Veikkauksella, sillä ainakin Kanadaa vastaan Ranska lähti ihan rohkeasti hyökkäämään, eikä ruvennut peruuttelemaan.
Kenties Leijonat saivat ketsuppipullon auki Sveitsi-ottelussa.
E: Bet365:llä reilusti kovempi 2.20 kerroin tälle vedolle.
59:50 5 - 3 PP2,EA BLR 88. KOVYRSHIN Yevgeni, 84. GRABOVSKI Mikhail, 71 KALYUZHNY Alexei.
Ei mulla muuta.
Taidanpa riipaista kovan kännin huomenna.