Tullaan nyt huutelemaan kun matsit ovat vielä kesken.
Blues-HPK Yli 5,5 maalia
Kärpät-Lukko 1
Tappara-Ässät 2
Kerroin 8.02
Pistin kaikki myös tuplana, Bluesin osuminen epätodennäköisin mielestäni mutta luotin siihen että saa se HPK ainakin yhden maalin tehtyä. Ihan kohtalaisen hyvältähän tuo tällä hetkellä näyttää, eipä ole mikään ainakaan kussut. Kaikkien osuessa napsahtaa 100€ tilille, 20€ yhteensä pelasin.
Vaatisin kyllä lisätodisteita, jos viitsisin.No vaikka nyt ihan hieman myöhässä olen, niin laitan nämä kuitenkin teille kaikille näkyviin. Elikkä vedin tulosyhdistelmän 100 euron panoksella seuraavin lukemin seuraaviin kohteisiin
No vaikka nyt ihan hieman myöhässä olen, niin laitan nämä kuitenkin teille kaikille näkyviin. Elikkä vedin tulosyhdistelmän 100 euron panoksella seuraavin lukemin seuraaviin kohteisiin:
Blues 5
HPK 1
HPK 3
KalPa 0
Kärpät 1
Lukko 2
Pelicans 1, 15
HIFK 4
Tappara 1
Ässät 2
Noilla tuli kerrointa 5 ottelun monivetoon kansainvälisellä toimistolla reilut 5000000, panoshan oli 100 €, joten itse kukin voi laskea voittamani summan. Mutta mikä tässä kaikessa harmittaa ? No, miksi ihmeessä menin laittamaan rakkaalle Pelicansille tuon 15 maalia 1 maalin lisäksi... Kupongin hinnaksi tuli näin ollen 200 euroa 100 euron sijaan, joka olisi tullut kun olisin vain luottanut että Pelicans tekee 1 maalin, eikä 15:sta. No, tällä kertaa näin, sadalla eurolla pieneni tuo miljoonien voittosummani. Mutta kerron tämän vasta näin pelien päätyttyä jotta kertoimet eivät olisi laskeneet. Harmi, ettette varmaan tehneet tätä samaa kuponkia.
HPK 3
KalPa 0
Kai maar siihenkin jonkinlaista taitoa vaaditaan, ettei kuuden kohdan pitkävetolapusta mene yksikään peli oikein. Ja tismalleen sama juttu tapahtui ~kaksi viikkoa sitten.
Kaverini on elättänyt itsensä pelkästään vedonlyönnillä jo yli 10 vuotta (nyt 35). Elämisen lisäksi osti pari vuotta sitten 40 000 euron auton käteisellä ja tuskin siihen viimeiset rahat meni, "ammatistaan" huolimatta kun kyseessä on erittäin pihi kaveri.
Hän sanoi että sitten kun saatte sinkut osumaan kohdilleen niin voitte alkaa tekemään tuplia. Sitten kun tuplat alkaa osumaan niin voi kokeilla kolmen kohteen rivejä mutta itse hän ei sellaisia pelaa kuin harvoin.