Kiitos vielä vihjeestä 180€ tuli heti aamusta kotiutettua, ja saatiin näin viikonloppu voitolliseksi.
Ässät-HPK+1 1 (1.62)
Kärpät - HIFK
JYP - Jokerit
Dinamo R - Traktor
Minnesota - Pittsburgh
Oma lappu:
49 Kärpät - HIFK
1=alle 5,5, 2=yli 5,5 maalia
Hyökkäys vs. hyökkäys. Pakistot täyttä kuraa.
TPS - Tappara 1 2
JYP - Jokerit 1 X 2
Ässät - HPK 1
Kärpät - HIFK 2
Pelicans - SaiPa 1
Ilves - KalPa 2
Kärpät-HIFK over 5,5
Ässät-HPK+1 1
JYP-Jokerit under 5,5
Ilves-KalPa 2
Yhteiskerroin 10,02
Noin näppituntumalta näin ennakkoon tuntuisi kovin osuvalta riviltä.
Nyt oli tippunut. 1.70 -> 1.60 ja 2.30 -> 2.10.Saapa nähdä putoaako kerroin kohteissa:
113: Peliitat - Jukurit 2 1.70
114: Peliitat +1 - Jukurit 2 2.30
50€ pistit V75:een ja vain 4-oikein? Itellä 9.60eurolla sentään 5 oikein..No ei aina voi osua. Eipä ole itelläkään ravit vähään aikaan osunut. Taitaa viime kertainen isompi voitto olla kuukauden takaa. Kait tänään pitää V5 laittaa taas..Viime lauantaina palasin pitkästä aikaa paheellisen harrastuksen pariin. Pumppasin liki 50€ V75-kierrokselle ja vituikshan se meni: putosin toisessa lähdössä, 4 oikein. Onneksi olin pelannut jäljelle jääneillä hiluilla yhden rivin lottoa, 4+1, voitto-osuus 18,10. Jossain vaiheessa nakkasin 20€ lisää pelitilille, eli yhteensä 70€ tähän peliputkeen.
Veikkauksen kautta pikkupanoksilla (2-7€) pelaillu. Muutaman päivän aikana kiinni 4:n NFL-kohteen pitkäveto, 3 NHL-singleä, pari futis-tulosvetoa, eilinen TPS-Tappara live-vedoista 17€ voitolle.
Oon tällä hetkellä 1,95€ tappiolla. Olisko paree lopettaa tähän, tuskin se tästä enää paranee. Tosin, jos V75 -katastrofin unohtaa, olen triplannut panokseni. Kai se vihdoin täytyy oppia, ettei kaakkien kanssa kannata pelehtiä. Vaikka olishan tänään Vermon ravit...
Nyt oli tippunut. 1.70 -> 1.60 ja 2.30 -> 2.10.
Otin eilen vihjeestäsi kiinni, pietään peukkuja mikkeliläisille.
Itsellänikin toki tuo 1,70 löytyy lapulta jonka eilen tein. Jukureilta puuttuu tänään ainakin Hakkarainen sekä Poukkula. Erittäin tärkeitä miehiä. Onhan Jukurit toki suosikki mutta nykyisillä tiedoilla en sitä enää lapulle laittaisi.
Myös ohipelit kotisuosikeista KTP:sta ja Korihaista tuntuu hyvältä.
KTP-Lrnmky 2 4,75
Korihait-Kouvot 2 4,10
Nuo kaksi sinkkuina niin toisessa osuessa tekee jo hyvän tilin.
Pitihän se arvata, että hehkutettu Jukurit on sitten tänään täysi floppi.