Ei tule tapahtumaan. Itse laitoin rahaa siihen, että kyseisessä ottelussa tehdään yli 5,5 maalia.
Joo, epätoivoista kuten kirjoitinkin. Piti saada kerrointa (13,40 Veikkaukselta), kun panosta on noin vähän.
Ei tule tapahtumaan. Itse laitoin rahaa siihen, että kyseisessä ottelussa tehdään yli 5,5 maalia.
Joo, epätoivoista kuten kirjoitinkin. Piti saada kerrointa (13,40 Veikkaukselta), kun panosta on noin vähän.
Samaa olen vähän itsekkin mietiskellyt. Harkkamatseissa samaa pelaajaa peluutetaan harvoin kahta ottelua peräkkäin ja moni joukkue peluuttaa ketjujansa vuorotellen. Esimerkiksi 1. ottelussa pelaavat ketjut 1-4-X-X ja toisessa 2-3-X-X. Tarkalleen näitä kokoonpanoja vedonlyöntifirmat eivät voi tietää, siksi näissä preseason peleissä on usein varsin erikoisia kertoimia.Arvotaankohan noihin harjotuspeleihin kertoimet ykkösmiehistöjenn mukaan kotietua painottaen ilman, että otetaan selvää ketä oikeesti kyseisessä pelissä pelaa? Siltä ainakin ton ottelun perusteella tuntuu. Toivottavasti asia olis näin ja Calgaryman jaksaa perehtyä kokoonpanoihin ja jakaa tietonsa kanssamme, niin eiköhän meistä kaikista tule vielä rikkaita ja menestyviä. :)
Olisiko nyt tarpeeksi ilta Calgarymanille? Vihjeitä saa pistää jos haluaa.
NHL-pelejä juuri mietin tässä itse.
Itse koitin Avsia pienellä. Starsin kokoonpano vaikutti heikolta, kun taas Avsilla tuntui löytyvän nimimiehiä. 2.30 nyt ei mikään uskomaton kerroin ole, mutta yritetään.
Millä sivulla veikkaat? Paffilla ja Unibetillä ei löytynyt kuin 5 peliä tämän illan kierrokselle, itsekin olisin halunnut noihin myöhäsempiinkin peleihin laittaa mutta ei pystynyt.
Suurkiitos tästä. Tiukillehan se meni, mutta pelitili kasvoi huomattavasti tämän vinkin seurauksena. Myös Avsin haistelu osui, mutta sieltä tuli juuri ja juuri sen verran tuottoa, että saa illan hudit nollattua. Pitääpä varmaan säästää osa voitoista tulevia pre-season kohteita varten.Suosittelen oikeastaan iskemään suurella panoksella San Joselle
Suurkiitos tästä. Tiukillehan se meni, mutta pelitili kasvoi huomattavasti tämän vinkin seurauksena. Myös Avsin haistelu osui, mutta sieltä tuli juuri ja juuri sen verran tuottoa, että saa illan hudit nollattua. Pitääpä varmaan säästää osa voitoista tulevia pre-season kohteita varten.