Pullamössö
Jäsen
Laitan HJK:lle kakkoseen 50 eurolla. Toivossa on hyvä elää.
Oon kyllä aika kännissä.
Oon kyllä aika kännissä.
Schalke(-2,5) + HIFK @ 4,95
Schalke(-2,5) + Jokerit @ 5,24
Schalke(-2,5) + Kärpät @ 5,80
Schalke - HJK 3,4,5 - 0,1
Schalke(-2,5) + HIFK @ 4,95
Schalke(-2,5) + Jokerit @ 5,24
Schalke(-2,5) + Kärpät @ 5,80
Schalke - HJK 3,4,5 - 0,1
Eihän näitä tohdi etukäteen kertoa kun väärin menee kuitenkin.
Eihän näitä tohdi etukäteen kertoa kun väärin menee kuitenkin.
Kuka tahansa voi tulla tänne julistamaan voittojaan, mutta tosimies kertoo veikkauksensa etukäteen ja hehkuttaa suuruuttaan sitten jälkikäteen.
Tätä olen epäillyt jo vuosia, ihme mulkkuja ovat.Tuo on täysin totta. Eurooppalaiset huippujoukkueet käyvät ennen otteluaan katsomassa Jatkoajasta mitä Koirapoika on veikannut ja sitten vittuillessaan pelaavat tahallaan väärin!
Kuka tahansa voi tulla tänne julistamaan voittojaan, mutta tosimies kertoo veikkauksensa etukäteen ja hehkuttaa suuruuttaan sitten jälkikäteen.
Voihan se olla noinkin mutta ainakin henk.koht olen sen verran taikauskoinen näitten pelejen kanssa että en niitä yleensä kavereille kerro.
Samaa mieltä. En usko että vaikuttaa ottelujen lopputuloksiin, onko kertonut vedoistaan kaverille vai ei :)Älä pelkää. Sillä, miten kavereillesi hehkutat hakujasi, ei ole mitään vaikutusta itse peleihin. Ei sitten mitään. Taikausko on turhaa.
Tottenham - City 2 @1.61 (draw no bet) ja ManU - Arsenal 1 @1.50 (panos 50€, kokonaiskerroin 2,415)
No onpa tosiaan nihkeä kerroin Veikkaukselta Manulle. Välillä esimerkiksi noita kertoimien välisiä eroja ei niin selkeästi huomaa, mutta tässa tapauksessa Bet365 antaa kyllä aika paljon muhkeammat kertoimet, koska sulla on käytännössä samat tulokset noihin kahteen peliin kuin mulla, mutta siihen vielä kaksi lisäpeliä kylkeen, ja silti meidän kerroin on melkein sama.Itse mietin samanlaista variaatioita. Kuitenkin Veikkauksella tuo ei aivan toimi yhtä hyvin kun draw no bet ei ole vaihtoehtona. ManU voitolle kerroin on myös vain 1.35.
Kokonaiskerroin 2,73 ja panos 30€ jolla saavuttais vähän reilu 50 euron voiton.
No onpa tosiaan nihkeä kerroin Veikkaukselta Manulle. Välillä esimerkiksi noita kertoimien välisiä eroja ei niin selkeästi huomaa, mutta tässa tapauksessa Bet365 antaa kyllä aika paljon muhkeammat kertoimet, koska sulla on käytännössä samat tulokset noihin kahteen peliin kuin mulla, mutta siihen vielä kaksi lisäpeliä kylkeen, ja silti meidän kerroin on melkein sama.