Itselleni on suuri merkitys nostorajoilla ja siinä PAF on loistava (Veikkauksen kanssa). Minimi siirto sisään ja ulos on 10e, kun esimerkiksi Betsafella rajat on 15e ja 30e. Tuo on melko suuri haitta, kun jos haluaisi pelata vaikka 20 eurolla, niin voittaa on pakko, mikäli haluat rahasi nostaa pois. Ja omalla kohdalla, jos pokeria pelaan, niin tuon 10 euron voittaminenkin on useimmiten vaikeaa. Itse kyllä suosin PAFia, vaikka pelivalikoima ei ehkä niin laaja olekaan. Mutta ei se niin suppeakaan ole, kyllä sieltä peruskohteet löytyy, mitä itse useimmiten veikkaan. Ja saahan PAFin pokeristakin Loyalty-pisteitä, millä voi ostaa ilmaisen lipun erilaisiin turnauksiin.
E. Puhumattakaan näistä pyhäpäivistä. Eilen siirsin Betsafelle 20e pelatakseni, mutta sinnehän se jäi matkalle pyhäpäivän takia. Nyt on 20e jumissa jossain, ei ole pelattavissa, eikä käytettävissä pankkitililtä. PAFille sentään toimii sisäänpäin tuo siirto pyhäpäivänäkin. Ulospäin tämä tietysti koskee kaikkia pelintarjoajia.
Nimim. 600 euroa tulossa PAFilta maanantaina.
Niin ja PAFillakin toimii tuo rahansiirto samana päivänä, jos sopivaan saumaan sattuu siirto. Kerran pelasin aikaisin aamulla ja rahat oli tilillä jo ennen klo 12 samana päivänä.
E2. Monilla tarjoajilla on noita rajoituksia vaikka kuinka paljon. Vaikkapa nyt tuo Nordic Bet, minimi kotiutus on 25e, kotiutus maksaa, tai jos ottaa ilmaisen, niin voi kotiuttaa vain kerran 7 päivää kohden. Jos kotiuttaa useammin, niin taas se maksaa. Kaikki tällaiset puuttuu PAFilta. Jokainen tietysti päättää itse, millä on merkitystä ja millä ei.
Tulipa tästä nyt PAFin kehuntaa. PAF vaan tuntuu sopivan minulle loistavasti.