Tämä ei nyt varsinaisesti tänne kuulu, vaan lottoketjuun, mutta kuitenkin. Kämppis kävi tänään tarkistuttamassa lottonsa ärrällä kun ei ollut aikaisemmin muistanut. Myyjä valahti vakavaksi, sanoi "ei me voida maksaa näin isoja voittoja" ja kysyi, että onko tyyppi tarkastanut kuponkia. Ei ollut, kämppiksellä kuulemma pyöri miljoonat jo mielessä.
No, siellä oli "vaan" 6+1 oikein, eli 17 tonnia lisävoittoineen. Voi vittu. Mä jatkan veikkaamista, pitkävetoo, monivetoo, välivetoo, kotiinpäinvetoo, mitä ikinä. Veikkausapinat taas kiipeilee meikäläisen selkään, kun muutenkin hyvin toimeentuleva kämppis sitten ottaa tommoiset kevyet voitot lotosta.
Ei se mitään, seuraavaksi olen siis minä voittolinjalla! Mikähän osuisi, kenties moniveto? Lähimpänä moniveto oli osumista jokunen kierros takaperin, kun Ässät pääsi Kärppiä vastaan pelaamaan ylivoimaa pelin viimeiset 2 minuuttia, ja maalin olisi pitänyt tulla, jotta lappu olisi osunut. 3 sekuntia jäljellä, kiekko pelataan neliön keskelle Caldwellille joka virittää hitaasti lämärinsa, lämäri lähtee, summeri soi, kiekko maaliin. Ei maalia, 2. voittoluokka ja 8,80 tack so mycket!
Ai niin, minuutti ennen summeria Huhtala laukoi metrin päästä tyhjistä kaksi metriä ohi :-)