Vedonlyönti

  • 3 976 025
  • 21 675
Nordicbet tarjoaa mielestäni aika kovaa kerrointa sille, että Jortikka EI saa kenkää ennen vuodenvaihdetta. 2.10 sille, että Jortikka on Jokereiden päävalmentajana edelleen vuoden 2011 alkaessa ja 1,60 sille että ei ole. Kuinka moni tarttuu? Iltasanomien toimituksessa jo ihmeteltiin, että onko kyseisellä vedonlyöntifirmalla sisäpiiritietoa vai mistä nuo kertoimet.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Nordicbet tarjoaa mielestäni aika kovaa kerrointa sille, että Jortikka EI saa kenkää ennen vuodenvaihdetta. 2.10 sille, että Jortikka on Jokereiden päävalmentajana edelleen vuoden 2011 alkaessa ja 1,60 sille että ei ole. Kuinka moni tarttuu? Iltasanomien toimituksessa jo ihmeteltiin, että onko kyseisellä vedonlyöntifirmalla sisäpiiritietoa vai mistä nuo kertoimet.

Tuo onkyllä senverran hyvä kerroin, että täytyy tosissaan miettiä löisikö tähän isosti.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nordicbet tarjoaa mielestäni aika kovaa kerrointa sille, että Jortikka EI saa kenkää ennen vuodenvaihdetta. 2.10 sille, että Jortikka on Jokereiden päävalmentajana edelleen vuoden 2011 alkaessa ja 1,60 sille että ei ole. Kuinka moni tarttuu? Iltasanomien toimituksessa jo ihmeteltiin, että onko kyseisellä vedonlyöntifirmalla sisäpiiritietoa vai mistä nuo kertoimet.

Eivätkö tällaiset vedot ole aika kyseenalaisia? Veikkaan että aika laaja on se joukko jolla on jonkinnäköistä "sisäpiiritietoa" eli jotain pientä vihiä Jortikan nykyasemasta tms. Ainakaan vedonlyöjät eivät ole samalla viivalla.
 

tuomari-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
www.pelurit.fi

Onx kukaan kierrättynyt bonarit pelurit-sivuston kautta? Hyödyntämällä bonukset, ja tekemällä vastavedon esim. betfairiin olisi tarjolla yli 800E varmaa rahaa.

Itse kaipaisin vinkkejä vastavedon löytämiseen. Tip-exää ja Beatbookies.comia olen käyttänyt, mutta joskus vastavedon löytäminen tuottaa mieletöntä tuskaa. Olisi kiva kuulla olisiko muilla nohevampia keinoja vastaveon tekoon.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toki Ässät voi voittaa, enkä ole niin tarkasti nyt Bluesia seurannut, että osaisin kovin tarkasti tästä sanoa. Tällainen tunne vaan tuli, että luulen Bluesin tuon vievän.

En ole minäkään seurannut Bluesia mitenkään erikoisesti.
Ässät on pelannut kelvolliset vieraspelit tällä kaudella (voitot Lukosta ja SaiPasta) lukuunottamatta HIFK-pelin fiskoa.
En ole silti tarttumassa 4,15 täkyyn, koitan pitää lupaukseni edes tämän viikon.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onx kukaan kierrättynyt bonarit pelurit-sivuston kautta? Hyödyntämällä bonukset, ja tekemällä vastavedon esim. betfairiin olisi tarjolla yli 800E varmaa rahaa.

Itse kaipaisin vinkkejä vastavedon löytämiseen. Tip-exää ja Beatbookies.comia olen käyttänyt, mutta joskus vastavedon löytäminen tuottaa mieletöntä tuskaa. Olisi kiva kuulla olisiko muilla nohevampia keinoja vastaveon tekoon.

Voisitko vähän aukaista tätä? Noihin bonuksiinhan liittyy vaatimus kierrättämisestä vedonlyönnissä, eihän se mitään varmaa rahaa silloin ole.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä tarkoittaa tuolla Betfairin järjestelmässä kun voi "pelata" ja "tarjota" urheilukohteita. Kertoimet kuitenkin lähes samat. Kaiken kaikkiaan erittäin sotkuinen sivusto, enpä taida tuolla pelailla kunhan olen saanut bonuksen ulos.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisitko vähän aukaista tätä? Noihin bonuksiinhan liittyy vaatimus kierrättämisestä vedonlyönnissä, eihän se mitään varmaa rahaa silloin ole.

Kyse on juurikin 100% varmasta rahasta, toki aina on riskejä että kohde pistetään kiini ja jos pistää vetoa jossain muuten vain arvelluttavassa vedonlyöntipaikassa, mutta jos vetää jo pelkästään nää unibetit, betssonit ym.. niin niilä jo saa aika hyvät tienestit. Hommahan menee niin että lyöt johonkin kohteeseen jossa hyvä kerroin ensin betfairissa vastavedot , esim kohteille 1 ja x ja kolmannen vedon teet siellä missä saat boonukset. Välillä palautusprosentti on yli 100% joten homma on erittäin tuottoisa jo sen kannalta, mutta jos pääle saa noita 100% boonuksia tai ilmaisvetoja niin siitä se lähtee. Sen takia itse jossain välissä ihmettelin miksi porukka pistää ties mitä boonuksia ja koittaa pelata riskittömällä rahalla, kun jos ei pelaisi riskillä saisi aika järjettömiä summia kerättyä jo tuolla tavalla, toki onhan sekin järkevää kokeilla riskittömillä vedoilla kerätä isoa aloituskassaa ilman riskiä menettää rahojaan.

Jos on paljon aloituskassa niin vedonlyönti on lähestulkoon riskitöntä jos vain etsii kohteita joissa on yli 100% palautus. Betfair juuri tarjoaa hyvän paikan tehdä vastavedot.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä tarkoittaa tuolla Betfairin järjestelmässä kun voi "pelata" ja "tarjota" urheilukohteita. Kertoimet kuitenkin lähes samat. Kaiken kaikkiaan erittäin sotkuinen sivusto, enpä taida tuolla pelailla kunhan olen saanut bonuksen ulos.

Betfaire on vedonlyöntipörssi johon yksityiset ihmiset tarjoavat kertoimia ja pelaavat myös. Eli jos pistät vaikka jollekin tapparalle vetoa niin joku on aikaisemmin pistänyt tuon kertoimet tuonne tarjottavaksi. Mahdollisuus on myös pyytää isompaa kerrointa mitä siellä sivulla lukee, mutta tuolloin vetoa ei hyväksytä vasta sitten kun joku hyväksyy tuon kertoimen mitä pyydät.

Sinällään ihan simppeli juttu kunhan muistaa, että jos on lyömässä vetoa niin lyö kanssa sitä vetoa eikä itse tarjoa vahinkossa sitä kerrointa :) itse aluksi mokasin parin kohteen kanssa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kun yritän Betfairissa klikata "oma tili" tai "nykyiset vedot" niin tulee vain teksti:

"Australian lompakkoa luodaan sinulle parhaillaan. Yritä muutaman minuutin kuluttua uudelleen."

Mikä helvetin Australian lompakko?

Todella kankea sivusto ja hankala käyttää.

edit. Ja nyt näyttää välillä että tililläni on 44,33€ ja välillä 0€. Ja sitten edelleen kun klikaan "oma tili" niin "Australian lompakkoa luodaan". MIKÄ HELVETTI ON AUSTRALIAN LOMPAKKO? Ja niin, ONKO MINULLA RAHAA VAI EI?

Viimeinen kerta kun tätä paskasivustoa käytän. Oma vikani tietysti että menin tuohon haksahtamaan.

edit2. Ja nyt heittää minut vähän väliä ulos. Uuuuuuuh...
 
Viimeksi muokattu:

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä tarkoittaa tuolla Betfairin järjestelmässä kun voi "pelata" ja "tarjota" urheilukohteita. Kertoimet kuitenkin lähes samat. Kaiken kaikkiaan erittäin sotkuinen sivusto, enpä taida tuolla pelailla kunhan olen saanut bonuksen ulos.

Otetaan esimerkiksi Hifk - Pelicans ottelu. Jos pelaat hifkin voittoa, niin silloin lyöt vetoa, että hifki voittaa. Jos tarjoat hifkin voittoa, niin silloin lyöt vetoa, että hifk ei voita. Noin niinkuin kaikessa yksinkertaisuudessaan. Erittäin kätevä systeemi jolla on mahdollista varmistaa, että ei häviä mitään rahaa. Esimerkiksi lyöt ensiksi rahat hifkin voitolle, odotat että hifk rummuttaa maalin tai pari jolloin kerroin laskee todella pieneksi, sitten otat tarvittavan summan hifkin voittorahoista jolla lyöt vetoa, että hifk ei voita. Täten et häviä rahaa, vaikka pelsu onnistuisikin ottelun voittamaan.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Otetaan esimerkiksi Hifk - Pelicans ottelu. Jos pelaat hifkin voittoa, niin silloin lyöt vetoa, että hifki voittaa. Jos tarjoat hifkin voittoa, niin silloin lyöt vetoa, että hifk ei voita. Noin niinkuin kaikessa yksinkertaisuudessaan. Erittäin kätevä systeemi jolla on mahdollista varmistaa, että ei häviä mitään rahaa. Esimerkiksi lyöt ensiksi rahat hifkin voitolle, odotat että hifk rummuttaa maalin tai pari jolloin kerroin laskee todella pieneksi, sitten otat tarvittavan summan hifkin voittorahoista jolla lyöt vetoa, että hifk ei voita. Täten et häviä rahaa, vaikka pelsu onnistuisikin ottelun voittamaan.

Joo kiitos selvennyksestä sinulle ja pasille. Vielä kun tuo urpo sivusto toimisi, ja tietäisin onko minulla rahaa niin hyvä.

Eikös muuten tuossa "tarjoa" vaihtoehdossa vaadita että joku myös pelaa tarjoamasi kerrointa? Jos kukaan ei pelaa niin sitten et saa vetoa?

Kuinka usein tuolla muuten näkee joitain esim. pilkkuvirheestä johtuvia käsittämättömiä kertoimia? Jos ne kerran ovat käyttäjien asettamia niin luulisi että tällaisia lapsuksia joskus sattuu.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä mielenkiinnon vuoksi Betfairista sellainen kysymys: kun tarjoat, niin voiko siinä asettaa jonkun rajan mikä panos voi olla? Miten varmistetaan että sinulla on varaa maksaa voitto sille joka pelaa tarjoamaasi kohdetta?
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vielä mielenkiinnon vuoksi Betfairista sellainen kysymys: kun tarjoat, niin voiko siinä asettaa jonkun rajan mikä panos voi olla? Miten varmistetaan että sinulla on varaa maksaa voitto sille joka pelaa tarjoamaasi kohdetta?

Pelitililtä pitää löytyä raha minkä voit hävitä.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Niin että jos minä tarjoan kerrointa 1,78 pelistä Siniset-Punaiset, niin voiko tätä kerrointa pelata ainoastaan ensimmäisenä ehtivä pelaaja X, vai sekä X, Y, Z jne.

Jos sinulla on rajana, että otat vastaan vetoja vaikka 100 euron riskillä, voi joku pelaaja pelata kerrointasi 10 eurolla ja joku toinen 20 eurolla. Kerroin tarjontasi on niin kauan voimassa, kuin kuin riskirajasi täyttyy.

Eli voi pelata moni tai sitten yksi pelaaja jos panos on tarpeeksi suuri.

Kannattaa kokeilla aluksi pienillä panoksilla, ihan tutustumis mielessä. Itse olen tarjonnut yli 1000 e väärin ymmärrettyä kohdetta. Tosin vastapainoksi päässyt pelaamaan 7-0 tilanteessa yli kahden kerrointa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannattaa kokeilla aluksi pienillä panoksilla, ihan tutustumis mielessä. Itse olen tarjonnut yli 1000 e väärin ymmärrettyä kohdetta. Tosin vastapainoksi päässyt pelaamaan 7-0 tilanteessa yli kahden kerrointa.

Joo kiitoksia vaan neuvoista. Odotellaan nyt vielä kun sitä "Australian lompakkoa luodaan", voi luoja...

Tietääkö joku oikeasti mitä tuo ilmaisu meinaa? :D
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo kiitoksia vaan neuvoista. Odotellaan nyt vielä kun sitä "Australian lompakkoa luodaan", voi luoja...

Tietääkö joku oikeasti mitä tuo ilmaisu meinaa? :D

Australian lompakko on eristetty muusta pelitilistä, koska ymmärtääkseni Australiassa on tiukemmat säännöt vedonlyönnille tai jotain muuta vastaavaa. Eli jotta saisit australian lompakon käyttöön, niin pitää varmaankin toimittaa joitain dokumentteja ja täyttää joitain kaavakkeita. Tuosta tosin ei tarvi välittää, ellei ole kiinnostunut pelaamaan australiassa pelattavia kohteita. Tosin itse pystyin pelaamaan tenniksen australian grand slamia, että olisko se sitten jokin poikkeus.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo-o, ihan mielenkiintoiselta tuo Betfair vaikuttaa, harmi vain että se ei mulla toimi. Ei sitten alkuunkaan. Kun kirjaudun sisään ja sen jälkeen klikkaan jotain kohdetta, niin minut heitetään ulos. Kun haluan katsoa tiliäni tai nykyisiä vetojani niin selitetään jotain käsittämätöntä "Australian lompakosta", vaikka Suomesta käsin pelaan.

Kaiken huipuksi yritin laittaa pari vetoa aikaisemmin päivällä, en tiedä menikö läpi. Välillä näyttää että minulla on tilillä rahaa ja välillä taas 0€. Nykyisiä vetoja ei tietenkään pääse katsomaan kun "Australian lompakkoa luodaan".

Todella vittumainen palvelu. Luulen että ovat vain halunneet varastaa rahani.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaa ottaa varmaan yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyä miksi se sitä australialompakkoa valittaa. vai luistaakohan homma siinä, että olet siirtänyt sinne jotain rahoja? silloin sinun varmaan pitää toimittaa niitä dokumenttejä joita pyydetään. Jokatapauksessa siellä muistaakseni on ihan suomalainen asiakaspalvelu niin kannattaa kysyä. Ei ole mikään huijaussivusto kun taitaa olla tällähetkellä maailman isoin vedonlyöntipörssi ja isoimpia ellei isoin vedonlyöntisivusto siinä samalla jossa liikuu parhaimillaan montakymmentä miljoonaa suosituimista kohteissa.

Kanattaa muuten tuolla betfairessa kertoimia katsoessa huomioda, että tuolla menee välityspalkkiota joka kohteessa olisiko 5% tai jotain joten aina kertoimet ei ole parempia kun muualla, tosin tuota välityspalkkiota saapi alemmaksi kun tarpeeksi on panostellut.. Jokatapauksessa välillä on aika isojakin kertoimia tarjolla juuri tuon takia, että joku sekoilee tai muuten pistää kohteen väärin tai sitten muuten vain jos kohde joku harvinaisempi niin arvio kertoimen väärin. Sen takia ihan mielenkiintoinen paikka kun välillä ainakin pienillä panoksilla pelattaessa tulee hyviä kertoimia välillä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös