Veikkaus tarjoilee näköjään Blues-Ässät kohteessa Ässille 4,15 kerrointa, siis ilman mitään +1:tä. Tuohon oli jo pakko tarttua, josko Ässät saisi vireen pidettyä huomiseen asti :).
Nordicbet tarjoaa mielestäni aika kovaa kerrointa sille, että Jortikka EI saa kenkää ennen vuodenvaihdetta. 2.10 sille, että Jortikka on Jokereiden päävalmentajana edelleen vuoden 2011 alkaessa ja 1,60 sille että ei ole. Kuinka moni tarttuu? Iltasanomien toimituksessa jo ihmeteltiin, että onko kyseisellä vedonlyöntifirmalla sisäpiiritietoa vai mistä nuo kertoimet.
Nordicbet tarjoaa mielestäni aika kovaa kerrointa sille, että Jortikka EI saa kenkää ennen vuodenvaihdetta. 2.10 sille, että Jortikka on Jokereiden päävalmentajana edelleen vuoden 2011 alkaessa ja 1,60 sille että ei ole. Kuinka moni tarttuu? Iltasanomien toimituksessa jo ihmeteltiin, että onko kyseisellä vedonlyöntifirmalla sisäpiiritietoa vai mistä nuo kertoimet.
Toki Ässät voi voittaa, enkä ole niin tarkasti nyt Bluesia seurannut, että osaisin kovin tarkasti tästä sanoa. Tällainen tunne vaan tuli, että luulen Bluesin tuon vievän.
Onx kukaan kierrättynyt bonarit pelurit-sivuston kautta? Hyödyntämällä bonukset, ja tekemällä vastavedon esim. betfairiin olisi tarjolla yli 800E varmaa rahaa.
Itse kaipaisin vinkkejä vastavedon löytämiseen. Tip-exää ja Beatbookies.comia olen käyttänyt, mutta joskus vastavedon löytäminen tuottaa mieletöntä tuskaa. Olisi kiva kuulla olisiko muilla nohevampia keinoja vastaveon tekoon.
Voisitko vähän aukaista tätä? Noihin bonuksiinhan liittyy vaatimus kierrättämisestä vedonlyönnissä, eihän se mitään varmaa rahaa silloin ole.
Mitä tarkoittaa tuolla Betfairin järjestelmässä kun voi "pelata" ja "tarjota" urheilukohteita. Kertoimet kuitenkin lähes samat. Kaiken kaikkiaan erittäin sotkuinen sivusto, enpä taida tuolla pelailla kunhan olen saanut bonuksen ulos.
Mitä tarkoittaa tuolla Betfairin järjestelmässä kun voi "pelata" ja "tarjota" urheilukohteita. Kertoimet kuitenkin lähes samat. Kaiken kaikkiaan erittäin sotkuinen sivusto, enpä taida tuolla pelailla kunhan olen saanut bonuksen ulos.
Otetaan esimerkiksi Hifk - Pelicans ottelu. Jos pelaat hifkin voittoa, niin silloin lyöt vetoa, että hifki voittaa. Jos tarjoat hifkin voittoa, niin silloin lyöt vetoa, että hifk ei voita. Noin niinkuin kaikessa yksinkertaisuudessaan. Erittäin kätevä systeemi jolla on mahdollista varmistaa, että ei häviä mitään rahaa. Esimerkiksi lyöt ensiksi rahat hifkin voitolle, odotat että hifk rummuttaa maalin tai pari jolloin kerroin laskee todella pieneksi, sitten otat tarvittavan summan hifkin voittorahoista jolla lyöt vetoa, että hifk ei voita. Täten et häviä rahaa, vaikka pelsu onnistuisikin ottelun voittamaan.
Vielä mielenkiinnon vuoksi Betfairista sellainen kysymys: kun tarjoat, niin voiko siinä asettaa jonkun rajan mikä panos voi olla? Miten varmistetaan että sinulla on varaa maksaa voitto sille joka pelaa tarjoamaasi kohdetta?
Pelitililtä pitää löytyä raha minkä voi hävitä.
Ja pystyykö tarjotessa asettamaan rajan sille miten suuren panoksen ottaa vastaan? Voiko yhtä tarjousta vastaan ottaa vain yhden pelaamisen?
Kyllä voi asettaa rajan ja itseasiassa on pakkokin. Toista kysymystä en sisäistä, sorry.