Vedonlyönti

  • 3 975 999
  • 21 675

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paffilla mielenkiintoinen päivän crazy veto:

Portugali-Brasilia, saako joku pelaaja 2 keltaista korttia, mutta ei tule ajetuksi ulos kentältä?

Täh?
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paffilla mielenkiintoinen päivän crazy veto:

Portugali-Brasilia, saako joku pelaaja 2 keltaista korttia, mutta ei tule ajetuksi ulos kentältä?

Täh?
Edellisissä MM-kisoissahan Josip Šimunić ajettiin ulos kentältä vasta kolmannesta varoituksesta. Tuskinpa tässä kuitenkaan tuollaista haetaan, oli se sen verran friikki tapaus.

EDIT: Nyt vasta vilkaisinkin tuota kerrointa, joka on melko raju (100), eli kyllä tässä jotakin melko harvinaista tapahtumaa haetaan.

Tiedä sitten, että lasketaanko vaihtopenkiltä käsin otettu toinen kortti tähän vetoon. Siinä tapauksessahan pelaaja olisi jo pois kentältä toisen kortin saadessaan.
 
Viimeksi muokattu:

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä menossa suorastaan uskomaton voittoputki pitkävedossa minun mittapuulla, niin piti heittää tämmöistä tällä kertaa:

Portugali - Brasilia(+1) 1
USA - Ghana 1
Saksa(+1) - Englanti 2

kokonaiskerroin: 148,75 ja panosta 10 euroa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pafilla laitoin ristit jokaiseen. Rahaa tulee kuin rakennusmestarille! 20e jokaiseen singelenä, ja 20e vielä lappuun jossa on kaikki 4 peliä ristinä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pistäkääs palstalaiset joku hyvä rivi tälle päivälle. Itse en oikein keksi mitään tämän päivän peleihin. Jotain jännitettävää tälle illalle pitäisi saada :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Argentiinan min parin maalin voitto kertoimella 2,40. Nyt perhana ne verkot tötterölle. Vaikka tietäähän sen, miten tässä käy.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hahah naureskelin toisessa ketjussa lädeille kun maali ei ollutkaan maali ja siitä porataan. Yhtäkkiä tuli mieleeni, että löin jonkun oudon vedon paffilla.

Noh ei muutakuin katsomaan ja tälläinenhän se sitten oli. KUVA

voi vittu

Veto on vielä jostain syystä vahvistamattomissa, yleensä nämä tulevat n.15min ottelun päättymisen jälkeen vahvistetuiksi. Ja kun jostain luin, että osa vedonlyöntifirmoista maksaa voitot heille ketkä vetivät Lampardin maalia tuohon otteluun. Ehkä paffikin yllättää ja maksaa tuosta voiton. ( No ei varmasti maksa)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hahah naureskelin toisessa ketjussa lädeille kun maali ei ollutkaan maali ja siitä porataan. Yhtäkkiä tuli mieleeni, että löin jonkun oudon vedon paffilla.

Heh, joskus se napsahtaa omaan nilkkaan. Joko sielläkin alkaa suoristumaan se maaliviiva? :)

Argentiinalle 2-0, mutta eipä tässä vielä voi hengähtää.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Osuin äsken oikeaan tulosvedossa tuossa Hollannin pelissä paffilla. Rahat maksettiin samantien, mutta hetken kuluttua ne olikin otettu pois pelitililtäni? Veto on kyllä edelleen avoimissa, mutta miksi ihmeessä voitto otettiin pois?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kun peli on jo alkanut, kerrottakoon että laitoin PAFin tarjoileman 5€ Brassien kahden maalin voitolle Chilestä. Vituiksi menee kuten totuttua on.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Kun peli on jo alkanut, kerrottakoon että laitoin PAFin tarjoileman 5€ Brassien kahden maalin voitolle Chilestä. Vituiksi menee kuten totuttua on.

Itse tein saman ja olen varma, että Brasilia voittaa vähintään kahdella maalilla. Tämä siksi, että laitoin samalle lapulle myös Holannin ja kaikkihan tietävät miten siinä pelissä kävi. Vittu!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse pistin vain maalin voiton Hollannille, kun tiesin että voi tulla yllättävänkin tiukka peli. Lisänä pistin että Luis Fabiano tekee maalin ja oikeinhan tuo meni, 15,jotain euroa on ok raha, vaikka nyt ihan pelaamiseen tuonne.

Ps. 3-0 jo, joten etköhän koirapoika saa rahaa.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Itse laitoin että Brassi pelissä nähdään 3 maalia. Kerrointa en muista. Olisiko ollut jotain vähän alta neljän paffilla. Siihen 15 panos joten ihan hyvin tulee pätäkkää jos tämä tulos vaan pitää ottelussa.

EDIT: Kerroin oli 4.15 joten Parker kiittää ja kumartaa.
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jee. Itelle osui 20jarisat e väh. kahen maalin Brassien voitolla ja 3-0 osui tulosvetoon 2e panoksella. UU.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tein saman ja olen varma, että Brasilia voittaa vähintään kahdella maalilla. Tämä siksi, että laitoin samalle lapulle myös Holannin ja kaikkihan tietävät miten siinä pelissä kävi. Vittu!

Minullakin oli yhdellä lapulla Hollannin ja Brasilian kahden maalin voitot, ois tullu kivasti rahaa, mutta kaikkiahan tosiaan tietää miten siinä sitten kävi lopussa. Tästä vittuuntuneena pistin 35 € Brasilian vähintään kahden maalin voitolle ja voitolle päästiin. Jee.

Huomenna ois Portugalilla kova kerroin Espanjaa vastaan, pitäisköhän kokeilla, ei varmaan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eilisen menestyksen innoittamana hävitään tänään seuraavalla kaksikolla, PAFille pelataan:

Paraguay - Japani 2, 3.65
Espanja - Portugali 1, 2.00

Kerroin 7.30 ja viisi euroa panosta toisi osuessaan 36.50€

Perusteluja hivenen verran. Japanialaisten nopeus tuottaa Paraguayn pojille ongelmia ja vapaapotkujen tehohan nähtiin Tanskaa vastaan.

Espanja ja Portugali, pelkäänpä että tässä pelissä kaatuillaan vähän helvetisti ja erikoistilanteita nähdään runsaasti, mukana myös rankkari. Espanjan laajempi materiaali riittää niukkaan voittoon.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Live-vedossa vähäiset rovot kiinni Espanjan saavan ekan keltaisen, kerrointa 3,10. Ja olen melko varma että sen ottaa Puyol.

e. ja kyseessä siis " 9. Kumpi saa 1. puoliajan 1. keltaisen kortin?"
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Live-vedossa vähäiset rovot kiinni Espanjan saavan ekan keltaisen, kerrointa 3,10. Ja olen melko varma että sen ottaa Puyol.

e. ja kyseessä siis " 9. Kumpi saa 1. puoliajan 1. keltaisen kortin?"
Espanja on pelannut jo kolme peliä, eikä ole saanut vielä yhtään keltaista korttia. No, kerta se on ensimmäinenkin. Ehkä tunteet kuumenevat paikallistaistossa.

Minulla on kaksi vetoa tähän peliin, Portugalin voitto varsinaisella peliajalla sekä toinen veto, jossa Portugalin pitäisi mennä tästä jatkoon. Tsemppiä Portugalille.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Mitä pidemmälle kisat ovat menneet sitä paremmin voittajia ja jopa tuloksia voi ennustaa. Olen huomannut, että ehkä kaikkein paras peruste veikata seuraavan ottelun voittajaa on nähdä molempien joukkueiden edellinen peli. Sitä tulisi korostaa. Sääli, että kisat tuntuvat loppuvan juuri, kun huomaan jotain ennustettavuutta.

Ihmeellinen ilmiö vedonlyönnissä - ja samalla säälittävä - ovat nämä vihjeitään myyvät yritykset. Siinähän piilee sellainen paradoksi, että jos ne oikeasti voittaisivat, niin tuskimpa sitten vihjeitään myisivät. Toisaalta eihän myyjä ole tyhmä vaan ostaja.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään otetaan rahat pois köyhiltä, elikkäs Veikkaukselta. Suomifutiksessa on loistavia kertoimia. KuPS +1 - TamU kohteeseen täräytän X2 ja lisäksi RoPSin kotivoiton. Näillä kertoimiksi tulee jo 6.30 ja 8.68.

Nuo vedot sellaisinaan ja lisäksi lappu, johon noiden lisäksi kahdesta muusta (jommasta kummasta) Veikkausliigaottelusta maalin voitto tai vähintään kahden maalin voitto. Sillä kertoimet heilahtaa tuonne 20 ja 30 väliin.

Editoidaan sen verran, että taidan viimeisimmän tilalle laittaa Lahti - Honka tasan.
 
Viimeksi muokattu:

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeellinen ilmiö vedonlyönnissä - ja samalla säälittävä - ovat nämä vihjeitään myyvät yritykset. Siinähän piilee sellainen paradoksi, että jos ne oikeasti voittaisivat, niin tuskimpa sitten vihjeitään myisivät. Toisaalta eihän myyjä ole tyhmä vaan ostaja.
Siinähän piilee sellainen paradoksi, että jos vihjeet eivät tuota tuloksia, asiakkaat kaikkoavat. On tietysti otettava huomioon se, että vaikka vihjeet sinänsä olisivat tuottoisia, ei koko homma välttämättä kannata (asiakkaan näkökulmasta), jos vihjeet ovat kalliita.

Paljon säälittävämpiä ovat sellaiset lottonumerovihjeitä antavat ennustajaeukkopuhelinlinjat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös