Vedonlyönti

  • 3 975 952
  • 21 675

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Näillä mentiin tänään:
Pelicans-TPS 2
JYP-Ässät +1 1
Ilves +1-HPK 2
Kerroin 11.52 ja panos vaatimaton 3€.
Hieman pisti jännittämään tuo Kerhon peli, mutta onneksi saivat tehtyä vikalla minuutilla tyhjiin. No, eihän tuo iso summa ole, mutta opiskelijalle kelpaa hyvin. :)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo itsekin sain tänään 17kohteisen pitkävedon kiinni 30 000e panoksella. Ihan mukava summa tuli.

Helppoahan se on tulla hehkuttamaan jälkikäteen ilman mitään todisteita. Hyvä äijät.

Mä pistän tänää kuvat todisteeks kohta ku pääsen himaan. JMA tuntuu vaan ottavan päähän kun ei itse osunut tänään. Itse sanoinkin että tyhmää tulla jälkeenpäin kirjottelemaan. Kohta todisteita. Ainiin, voitin muuten about 170€ tänään sm-liigasta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No, itselleni reilut 30€ ei ole summa, josta kannattaisi hirveästi valehdella... Ohessa kuva tämän illan lapusta:
http://img686.imageshack.us/img686/5585/pveto.jpg
Ja joo, en osaa tehdä linkistä tuon kummempaa, kun aika uusi kirjoittelija olen. Pitänee tuokin opetella. Kiitos ja anteeksi.

Oisit laittanu kuvan suoraan. Niska menee kipeeks, kun kenottaa miten sattuu. Onnea toki voitosta!

Mä pistän tänää kuvat todisteeks kohta ku pääsen himaan. JMA tuntuu vaan ottavan päähän kun ei itse osunut tänään. Itse sanoinkin että tyhmää tulla jälkeenpäin kirjottelemaan. Kohta todisteita. Ainiin, voitin muuten about 170€ tänään sm-liigasta.

JMA nyt tuskin on pahoillaan, kun voititte. Juilii tietysti, kun lähelle menee ja ei osu. Sitä samaa kukkua se on itsellänikin. JMA:lla karvan verran isommat panokset yleensä. Niin ja ei osunut tänäänkään tulosveto.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oisit laittanu kuvan suoraan. Niska menee kipeeks, kun kenottaa miten sattuu. Onnea toki voitosta!



JMA nyt tuskin on pahoillaan, kun voititte. Juilii tietysti, kun lähelle menee ja ei osu. Sitä samaa kukkua se on itsellänikin. JMA:lla karvan verran isommat panokset yleensä. Niin ja ei osunut tänäänkään tulosveto.

Joo en hetkeäkään usko, että JMA:ta ottaisi päähän kun voitimme. Mutta kun tuli avautumaan tuosta, että jälkeenpäin hyvä huudella, niin laitan nyt kohta kuitenki todisteet. En siis leiju enkä mitään, mutta kiva saada silti tähän selkeys. Vaikka itse sanoinkin, että tyhmää tulla jälkeenpäin huutelemaan, mutta silloin kun osuu niin tulee hyvä fiilis ja tunne jakaa se palstalaisten kanssa.

http://img130.imageshack.us/img130/5349/paf35.jpg

http://img181.imageshack.us/img181/7679/paf40.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/8696/paf50.jpg
http://img403.imageshack.us/img403/6148/paf70.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/1651/paf71.jpg
http://img406.imageshack.us/img406/427/paf72.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/8681/paf300.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/3319/paf650.jpg

Tälläset voitot tuli otettua muutaman päivän sisään. Voittoa tuli hyvin, ja katotaan jos vaikka laittais vinkkejä tänne. Vaikkei tässä mitään vedonlyönti guruja silti olla..
 
Viimeksi muokattu:

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei jätkät emmä sitä sano, että paskaa tulisitte tänne puhumaan ja väittämään, että voitto tuli vaikkei tullutkaan (tosin eräs herra tänne hehkutti olematonta voittoaan mutta aika sama). Hyvähän se on toki hehkutuksen kera laittaa pikkuphoto/screenshotti tapahtuneesta onnen hetkestä.

Ja en tosiaankaan ole pahoillani siitä, että jengi voittaa. Sehän on vaan loistava asia kun napsuu. Saapahan edes joku firmoilta rahat omiin taskuihin kun itse puolestaan painan joka hemmetin lapun maalin päähän. Alkoi vaan naurattamaan kun jokainen vuorollaan käy laittamassa matsien jälkeen rivinsä esiin :D
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jätkät emmä sitä sano, että paskaa tulisitte tänne puhumaan ja väittämään, että voitto tuli vaikkei tullutkaan (tosin eräs herra tänne hehkutti olematonta voittoaan mutta aika sama). Hyvähän se on toki hehkutuksen kera laittaa pikkuphoto/screenshotti tapahtuneesta onnen hetkestä.

Ja en tosiaankaan ole pahoillani siitä, että jengi voittaa. Sehän on vaan loistava asia kun napsuu. Saapahan edes joku firmoilta rahat omiin taskuihin kun itse puolestaan painan joka hemmetin lapun maalin päähän. Alkoi vaan naurattamaan kun jokainen vuorollaan käy laittamassa matsien jälkeen rivinsä esiin :D

Joo. No hard feelings oikeesti :D pistin toho ylös pienet linkit voittoihin. :)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tälläset voitot tuli otettua muutaman päivän sisään. Voittoa tuli hyvin, ja katotaan jos vaikka laittais vinkkejä tänne. Vaikkei tässä mitään vedonlyönti guruja silti olla..
Hienoja osumia. Siltikin pieni epäilys on, että tuossa listassa oli vaan murto-osa noiden osumailtojen betseistä... Oikeastaan uskaltaisin lyödä vaikka vetoa, että siellä on harava raapinut muutaman hudinkin.


Mutta noi jälkipelithän ne on vedonlyönnin suola.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoja osumia. Siltikin pieni epäilys on, että tuossa listassa oli vaan murto-osa noiden osumailtojen betseistä... Oikeastaan uskaltaisin lyödä vaikka vetoa, että siellä on harava raapinut muutaman hudinkin.


Mutta noi jälkipelithän ne on vedonlyönnin suola.

Tottakai on mennyt hutivetojakin! Niitä en nyt viittis tähän listata ;) Aika haka oisin tos tossa kaikki mun vedot ois. Sanotaanko, että 150 € on mennyt huti. Onneksi voittoa on tullut kivasti.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo en hetkeäkään usko, että JMA:ta ottaisi päähän kun voitimme. Mutta kun tuli avautumaan tuosta, että jälkeenpäin hyvä huudella, niin laitan nyt kohta kuitenki todisteet. En siis leiju enkä mitään, mutta kiva saada silti tähän selkeys. Vaikka itse sanoinkin, että tyhmää tulla jälkeenpäin huutelemaan, mutta silloin kun osuu niin tulee hyvä fiilis ja tunne jakaa se palstalaisten kanssa.



Tälläset voitot tuli otettua muutaman päivän sisään. Voittoa tuli hyvin, ja katotaan jos vaikka laittais vinkkejä tänne. Vaikkei tässä mitään vedonlyönti guruja silti olla..

Niskaan ottaminen oli toiselle kirjoittajalle.

Sen kummemmin JMA kuin minä tai kukaan muukaan ei epäile voittoja. Erittäin hienoja voittoja sinulle jokatapauksessa. Muistan itse yhden unelmaputken, mikä sattui vuoden 2005 lopulla/vuodenvaihteessa. Kaikki alkoi 10 panoksesta, jolla voitin reilun 600 euroa. Siitä mentiin isompiin panoksiin ja muutaman kuukauden aikana pelikassa oli noin 5000 euroa. Kuvitteellinen pelikassa, koska sieltä ostettiin televisioita jne. Ja osa toki meni lopulta takaisin vetoihinkin, mutta kieltämättä paras kymppini, minkä olen koskaan käyttänyt, jos näin voi sanoa.

Tuohon aikaan vielä pystyi viemään vedot S-Etu-kortin kautta, joten 5% etu tuli niistäkin. Yli 2000 euroa oli sen kuukauden ostot yhteensä. Toisin sanoen sain 5% alennusta kaikista vedoista.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niskaan ottaminen oli toiselle kirjoittajalle.

Sen kummemmin JMA kuin minä tai kukaan muukaan ei epäile voittoja. Erittäin hienoja voittoja sinulle jokatapauksessa. Muistan itse yhden unelmaputken, mikä sattui vuoden 2006 lopulla/vuodenvaihteessa. Kaikki alkoi 10 panoksesta, jolla voitin reilun 600 euroa. Siitä mentiin isompiin panoksiin ja muutaman kuukauden aikana pelikassa oli noin 5000 euroa. Kuvitteellinen pelikassa, koska sieltä ostettiin televisioita jne. Ja osa toki meni lopulta takaisin vetoihinkin, mutta kieltämättä paras kymppini, minkä olen koskaan käyttänyt, jos näin voi sanoa.

Tuohon aikaan vielä pystyi viemään vedot S-Etu-kortin kautta, joten 5% etu tuli niistäkin. Yli 2000 euroa oli sen kuukauden ostot yhteensä. Toisin sanoen sain 5% alennusta kaikista vedoista.

Nää putket on kyl tosi jees! :D Välillä kiva voittaa kunnolla. Nytkun tänne kirjotetaan niin aika varmasti menee ihan vituiks.

Eli, Yön NHL peleistä tämmönen tuplasysteemillä:

Boston-Pittsburgh 2
Atlanta-Ottawa 2
Dallas-Philadelphia 1
Nashville-Minnesota 2

kerroin: 5,50 – 8,19

Panosta 3 euroa. Mahdolliset voitot max 122 € , toivottavasti pari edes osuisi :P

EDIT: HAH! Yksi osui. Sillä ei mitään saa. Onneksi ei ollut kallis lappu :D
 
Viimeksi muokattu:

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pahoittelen, että on vähän myöhässä, mutta en ole tätä vielä näyttänyt. Jotenkin tuli mieleen kun täällä puhuttiin maalin päähän menneistä vedoista...Vituttaa vieläkin!

Kuka vitun dorka ottaa tossa tilanteessa veskarin pois?

http://img94.imageshack.us/img94/5971/veikkaus.png

Tää on kyllä sairain vetobiitti vähään aikaan. Mukava kymppitonnin maali kun Kahvakorpi päätti ottaa veskarin pois. Unohtu oma KJT - K-Laser 40min 0-3 ---> 60min 3-3 aika nopeasti.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Veikkaus näköjään pudottanut Mestis-karsinnan ratkaisuottelut pois Pitkäveto-listalta. Onkohan tullut isoja vetoja, vai miksi?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veikkaus näköjään pudottanut Mestis-karsinnan ratkaisuottelut pois Pitkäveto-listalta. Onkohan tullut isoja vetoja, vai miksi?

Perus veikkauksen touhua. "Riskienhallintaa" kuulemma. Toivottavasti monopoli kaatuu ja pian, saadaan kioskilla kävijätkin vetämään vetonsa jonkun paremman firman kautta.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Perus veikkauksen touhua. "Riskienhallintaa" kuulemma. Toivottavasti monopoli kaatuu ja pian, saadaan kioskilla kävijätkin vetämään vetonsa jonkun paremman firman kautta.

Noin niin kuin muuten kantaaottamatta, olisi yksi kysymys: mistäs sitten reilu 100milj liikunnalle. Ai niin, kyse olikin vaan voitoista.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noin niin kuin muuten kantaaottamatta, olisi yksi kysymys: mistäs sitten reilu 100milj liikunnalle. Ai niin, kyse olikin vaan voitoista.

No lopetetaan tietenkin kaikki liikuntaan liittyvä ja aletaan vetää brenkkua. Jau.

Tämän päivän huippukohteisiin. Niitä ei ole.

Silti pakko survoa,

FC Köln-Mönchengladb. 1 2,10
Köln - Iserlohn 1 1,65
HPK-Pelicans 1 1,50
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Kärpät - Lukko 2
Tappara - Jyp 2

Panos 10€
Mahdollinen voitto: 58,40€

Tappara - Jyp alle 5 maalia
Ässät - Blues alle 5 maalia
SaiPa - Ilves yli 5 maalia

Panos 5€
Mahdollinen voitto: 42,70€

EDIT.

Lisätään vielä jossittelurivi eli rivi joka tuli melkein tehtyä:

HPK - Pelicans +1 1
TPS - HIFK 1
KooKoo - LeKi 2
 
Viimeksi muokattu:

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Heitetääs tähän hyviä pelikohteita

SaiPa - Ilves +1 - 2 [2,05]
TPS +1 - HIFK - 2 [3,35]
Ässät - Blues - 2 [2,05]
Jokerit - Kalpa yli 5 - 2 [2,15]

Noista lähdetään.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Pistetään veikkaus konkurssiin:

Jokerit - KalPa 2,25 4,60 2,10
Kärpät - Lukko 1,80 4,30 2,85
SaiPa - Ilves 1,55 4,50 3,70
Tappara - JYP 2,45 4,15 2,05

6€ panos ja kerroin oli jotain 45 paikkeilla, eli jos osuu niin rapiat 270€ tulee. :-)

Tosin tämähän on varma voitto vasta sitten, kun Calcichew päättää vetää tämän rivin...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itsekin mietin Ilveksen vierasvoittoa. SaiPalla kova tarve saada pisteitä ja täysi tupa, viimeinen peli ja paineet on varmasti kovat. Pieni epäily on kestääkö niitä. Ilveksen poissaolijoiden lista on vaan kova Seikolan johdolla, joten jätän kyllä tämän vetämättä.
 

tutzba

Jäsen
SaiPalla kova tarve saada pisteitä ja täysi tupa

Tässä syyt siihen, miksi SaiPa tänään voittaa. Uskoakseni säälipleijaripaikka olisi SaiPalle kova saavutus, joten tuskin pelaajat jättävät tilaisuutta käyttämättä. Ei sitä silti kannata mihinkään riviin pelata, ei tuo kerroin mikään massiivinen ole.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Itsekin mietin Ilveksen vierasvoittoa. SaiPalla kova tarve saada pisteitä ja täysi tupa, viimeinen peli ja paineet on varmasti kovat. Pieni epäily on kestääkö niitä. Ilveksen poissaolijoiden lista on vaan kova Seikolan johdolla, joten jätän kyllä tämän vetämättä.

SaiPan ja Ilveksen jokainen kohtaaminen tällä kaudella on päättynyt vierasvoittoon, SaiPalla on armottomat paineet (turhaan, Jokerit häviää tänään...), sekä viime ottelussa 7 päästettyä maalia ei vakuuta...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tepsin ja Lukon kautta vedot. Varsinkin Tepsi on erittäin pelattava kohde tälle päivälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös