Tässä on otsikon mukainen kysymys pyörinyt mielessä jo jonkun aikaa.
Luokittelisin itseni ihan amatööripelaajaksi urheiluvedonlyönnin suhteen ja oma pelaaminen pyörii single-kohteiden ympärillä periaatteella suht varma peli ja isompaa panosta kehiin. Kun nyt alkukaudesta on kaikki "sijoitetut" rahat tulleet veikkauksen antamilla kertoimilla suunnilleen 1.6 kertoimella takaisin, niin alkaahan tässä pikkuhiljaa miettimään että pitäisikö jonkin parempia kertoimia tarjoavan vedonlyöntitoimiston asiakkaaksi ryhtyä? Ainakin unibetillä on joku 50e bonus systeemi jos nyt liittyy mukaan. Mutta mielessä pyörii kyllä muutamia kysymyksiä.
- Mitä yhtiöitä te arvon palstaveljet käytätte? Mikä on paras? Kai noissa kaikissa on suurinpiirtein samat perusominaisuudet, eli voi pelata yksittäisiä pelejä?
- Mistä nuo paremmat kertoimet noissa mestoissa oikein johtuvat? Siitä ettei niiden tarvi lohkaista palasta tuotoistaan kansanterveystyöhön?
- Tarvitseeko näiden ilmeisesti ulkomaalaisten vedonlyöntitoimistojen kanssa jollain tapaa voittojen kanssa sitten olla verottajaan yhteyksissä?
- Kun voittaa, niin tuleeko ne massit sitten sinne käyttäjätilille? Vai pankkitilille? Ja onko siinä mitään ehtoja sen suhteen, miten niitä tienattuja taaloja saa sitten itselle?
- Onko noiden yhtiöiden nettipalveluissa ollut jotain toimimisongelmia käytön suhteen? Vai toimiiko kaikki kuin rasvattu?
Ja tosiaan, varmaan helvetin tyhmiä kysymyksiä tässä nyt tuli heitettyä, mutta ei noita omia lanttejaan halua kaivoonkaan heittää. Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Itse olen käyttänyt enimmäkseen Nordicbettiä, jossa ilmeisesti nyt saa 100eur kun sijoittaa 100eur. Toki tuo pitää kierrättää kolme kertaa yli 1.5 kertoimen omaavissa kohteissa.
Muita mitä olen käyttänyt ja mistä olen pitänyt Expekt ja Bet365. Näissäkin on ilmeisesti jotain 100eur-->200eur tai pienempiä kamppanjoita.
Ja mainitsemasi Unibet on myös loistava. Itse pidän näistä bookkereista siksi, että heille saa rahat verkkopankkisiirrolla ja rahat ovat heti tilillä.
Kannattaa olla tarkkana noitten kierrätyksien kanssa. Jossain ei esim käy että pelaa esim Manulle voiton kun vastustajalle on annettu yksi eteen.
Nämä toimistot jotka mainitsin on ainakin lyöntihistoriani aikana toiminut hyvin.
Ja näissä myös massit tulee pelitilille. Ja esim NB:llä on nostotoiminto jolla saa rahat 1-2 tunnin sisään tililleen.
Ja lähes järjestään Veikkaus tarjoaa todella heikkoja kertoimia, ja usein vaivaa tuplaPAKKO jos sattuu löytymäänkin hyvä peli.
Ja ilmeisesti veikkausta rassaa hyvinkin paljon se, että joutuu jakamaan tuottojansa. Ja huonoilla kertoimilla saa hyvät vedonlyöjät pois pelaamasta Veikalta, "tuulipukukansa" pelaa kuitenkin.
Verottaja ei ole ainakaan minulta kysynyt mitään, toki en niin paljoa voittakaan että herättäisi kiinnostusta. Ja käsittääkseni nämä toimivat ETA-alueella niin ei tarvitse huolehtia vaikka voittaisikin.