Vedonlyönti

  • 3 976 238
  • 21 675

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Rahantuloa ei voi estää..

Ilves - JYP 2
KalPa - Pelicans X
Kärpät - HPK X
SaiPa - HIFK 2
TPS - Blues 1
Ässät - Lukko 2

Kerroin 379,35 panos 1€
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rahantuloa ei voi estää..

Ilves - JYP 2
KalPa - Pelicans X
Kärpät - HPK X
SaiPa - HIFK 2
TPS - Blues 1
Ässät - Lukko 2

Kerroin 379,35 panos 1€

Noh, "once in a lifetime".

Itse olin eilen hieman vailla ideoita pitkävetoa tehdessäni ja päädyin karmean näköiseen riviin,

D Team+1 - Sport 1, 2,00
TuTo - KooKoo 1, 1,70
Ilves - JYP X, 4,00

Kerrointa 13.6 ja 30€ panos. Eli enään siis puuttuu Ilves-JYP tasapeli, se tosin olikin noista se epätodennäköisin mutta kun en JYPiä vastaan halua nyt pelata ja kerrointa halusin ja tuleepa vielä telkkarista joten X tuntui hyvältä.
 

Matsku

Jäsen
Tälle päivälle mielestäni erittäin todennäköinen tupla (tietysti kokoonpanoja vielä odotellaan):

* 19 Hokki - K-Vantaa
Merkki: 1, Kerroin: 1,60
* 23 Ketterä - SaPKo
Merkki: 2, Kerroin: 2,05

Kokonaiskerroin: 3,28

Ja pienin varauksin myös HIFK (1,60) ja Kookoo-TuTo X (4,60).

Ja osumistodennäköisyys on siis erittäin huima, kuten allekirjoittaneen lapuissa tavallisestikin... :)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
* 23 Ketterä - SaPKo
Merkki: 2, Kerroin: 2,05

Tuota kohdetta en millään uskaltaisi laittaa lapulle. Ketteräkin todella vahva nippu ja varmasti kotona pärjännee SaPKolle. Kertoimet hyvin tasaiset ja vaikea veikattava kyllä. Itsehän lähtisin 1X merkeistä liikkeelle. Mutta niin, mielummin tuon HIFK:n poimisin tilalle, toki pienemmällä kertoimella.


HIFK-TPS 1, 1,60. Ei sen enempää, materiaaliero.

Hokki-K-vantaa 1, 1,60. Kajaanilainen hulluus saanut taas vallan 0-2 tilanteesta noustu jo tasoihin ja tänään mennään siis sitten ohi ja jatkoon. Kajaanin jäähalli on erittäin inhottava paikka pelata.

Bern-Zug 1, 1,35. Huikea materiaaliero, + Zugin penkin takana Doug Shedden. Varma ykkönen.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota kohdetta en millään uskaltaisi laittaa lapulle. Ketteräkin todella vahva nippu ja varmasti kotona pärjännee SaPKolle. Kertoimet hyvin tasaiset ja vaikea veikattava kyllä..

Noniin, kun en itse tiedä oikeastaan juuri mitään mestis-jengeistä, saatikka sitten Ketterästä, niin otin sen pois lapulta mihin tuon ottelun olin sitten huvin vuoksi iskenyt. Syytän sitten sinua jos SaPKo voittaa!

Parilla eurolla sitten heitin tämmöisen, suhteellisen kokeiluluonteisen lapun:

Ilves +1 - Pelicans 2 4.25
Lukko - SaiPa 2 3.50
RoKi - Titaanit 1 2.00

yhteiskerroin 29.75 ja kaksi euroa tosiaan panos.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin, kun en itse tiedä oikeastaan juuri mitään mestis-jengeistä, saatikka sitten Ketterästä, niin otin sen pois lapulta mihin tuon ottelun olin sitten huvin vuoksi iskenyt. Syytän sitten sinua jos SaPKo voittaa!

KUN SaPKo voittaa niin tarjoon bisset nordiksella korvaukseksi "loistokkaasta" analyysistäni tuohon peliin. No eih, toivotaan Ketterän voittoa koska sitä päädyin itse pelaamaan loppujen lopuksi.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Syytän sitten sinua jos SaPKo voittaa!

Mihin voin maksaa?

Tälle päivälle löin vedon;

Ilves-Pelicans X 4.00
Lukko-Saipa+1 2 1.85
Ässät-Tappara 2 2.35

Kerrointa 17.39 panos 20€.

Ihan hyvältä näytti tuossa hetki sitten kunnes Ässät kavensi jo 2-3. Ja Lukko meni 2-1 johtoon. Samassa Ilves tosin tasoitti 2-2. Eli nyt tarvitaan yksi (1) maali. Idän ihme Saipa rankaisee kohta pelin tasoihin niin se on siinä.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tänään neljä tasaista lätkämatsia jotka kaikki voivat päättyä mihin merkkiin tahansa. Niinpä pelaan Veikkauksen hyviä vieraskertoimia.

HPK - KalPa, 3.15
Jokerit - Kärpät, 2.75
Jokipojat - TuTo, 3.70
Sport - Hokki, 4.35

Kokonaiskerroin 139,42 ja panos 15 € = 2091,3 €.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Varmaa tietoo!

HPK - KalPa 1, 1,75
Jokerit - Kärpät 2, 2,75

Panos: 10e

Kokonaiskerroin: 4,81
 
I

Ice-Cold

* 119 Jokerit - Kärpät
Merkki: 2, Kerroin: 2,75
* 122 Jokipojat - TuTo
Merkki: 2, Kerroin: 3,70
* 126 Ketterä - RoKi
Merkki: 2, Kerroin: 2,35

Kokonaiskerroin
23,91

Panos:3e
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Pitkäveto pyörimään, nyt on varmaa tietoa.
Kaikki vierasjoukkueet vie tänään, eurollakin saa jo rahaa jos tahtoo.
Jos nyt haluaa korotella vähän panoksia, laittaa Blues - Pelicans kohdalle X niinku risti. Kaanit voittaa kyllä jatkoajalla viimeistään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Itse lähtisin hakemaan tasuria Jypille ja Bluesille. Kylkeen sitten Kerhon tai Jokereiden voitto varsinaisella. Eiköhän näitä tule pohdittua Paffin kautta tuossa illemmalla.
 

dagaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartlepool United, Boston Bruins
JYP - TPS +1: X
Kerroin: 6,20

HPK - KalPa +1 : X
Kerroin: 6,05

Jokerit +1 - Kärpät: X
Kerroin: 7,50

Kokonaiskerroin: 281,32
Panos: 1 euro

JYP - TPS: 2
Blues - Pelicans +1: 1
HPK +1 - KalPa X
Jokerit +1 - Kärpät X

Kokonaiskerroin: 492
Panos: 1 euro
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HPK - KalPa 1
Jokerit - Kärpät 2
Kerroin: 5,61
Panos: 2€

JYP - TPS 2
Blues - Pelicans 1
Kerroin: 8,66
Panos: 2€

Varmasti osa peleistä päättyy tasapeliinkin, mutta ristejä ei vain tule laitettua jostain syystä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JYP - TPS: 2
Blues - Pelicans X
HPK - KalPa 2
Jokerit - Kärpät 2

Kerroin: 186,53
Panos: 5 euroa

Tällänen tuli pistettyä tänään. Tällä hetkellä menossa oikein :D hitto kun lätkässä on kolmannet erät.. 932,66 tulis !


Tuli pistettyä myös tepsin voitolle 20 euroa paffilta, sieltä tulis kans 105 euroa.

Samoin 20 euroa lähti sille, että kierroksella tulee alle 19,5 maalia. sieltä 40 euroa


ei jumalata kui lähellä.. blues ois saanu viel tasottaa.. :/
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
JYP - TPS: 2
Blues - Pelicans X
HPK - KalPa 2
Jokerit - Kärpät 2

Kerroin: 186,53
Panos: 5 euroa

Tällänen tuli pistettyä tänään. Tällä hetkellä menossa oikein :D hitto kun lätkässä on kolmannet erät.. 932,66 tulis !
Jänniä hetkiä eletään. Ite laiton tälläisen lapun:

JYP - TPS: 2
Blues - Pelicans 2
HPK - KalPa 2
Jokerit - Kärpät 2

Kerroin: 179,32
Panos: 5 euroa

Jokuhan tässä varmasti vielä kusee mun tuurilla mutta onpahan saanut jännittää tämän illan.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitkäveto pyörimään, nyt on varmaa tietoa.
Kaikki vierasjoukkueet vie tänään, eurollakin saa jo rahaa jos tahtoo..

Näytti olevan varmaa tietoa. Panee melkein epäilyttämään :D
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Jänniä hetkiä eletään. Ite laiton tälläisen lapun:

JYP - TPS: 2
Blues - Pelicans 2
HPK - KalPa 2
Jokerit - Kärpät 2

Kerroin: 179,32
Panos: 5 euroa

Jokuhan tässä varmasti vielä kusee mun tuurilla mutta onpahan saanut jännittää tämän illan.

Onnea vaan Parkerille. Kyllähän tuosta mukavat rahat tulee. Tuo pari viestiä ylempänä mainittu oma lappukin menee oikein mutta se tuntuu yhtäkkiä aikas pieneltä voitolta...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onnea vaan Parkerille. Kyllähän tuosta mukavat rahat tulee. Tuo pari viestiä ylempänä mainittu oma lappukin menee oikein mutta se tuntuu yhtäkkiä aikas pieneltä voitolta...

Thanks Sabaton. On kyllä mennyt viime aikoina vedot niin pieleen kuin voi vaan mennä. Pikkaisen palautti tämä voitto taas luottoa tähän hommaan :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös