Voiko jollain vedonlyöntiyhtiöllä pelata AHL-liigan pelejä? Nordiccbetillä pystyisi näköjään pelaamaan salibandyn 2.divarin matseja..hitto kun pidän välivuotta pelaamiseta,niin ei ole tarpeeksi tietoa muista joukkueista, että viitsisi noita pelejä pelata.
Miten ihmeessä olen onnistunut sivuuttamaan tällaisen ketjun olemassaolon? No, jokatapauksessa eilen Veikkaus hemmotteli pitkävedossa Ässien voittoa kertoimella 6,2. Pakkohan se oli kympillä käydä noutamassa.
Olinkin ihan varma että tapahtuu ns. yliMurphy, eli Ässät tasoittaa viimeisellä sekunnilla ja ottaa jatkoaika/rankkuvoiton. Mutta ei sentäs tällä kertaa.Sama vika. Tuo oli sellanen "win some, loose some" -tilanne, joka oli pakko kuitata.
Manchester City pistää meikulle hiukan jännitettävää.
Tuli sijoitettua parikymppiä Cityn kahden tai useamman maalin voittoon kertoimelle 55 ja City siirtyi juuri 0-1 johtoon.
"Paljon on maileja viä", sanois Jutikin.
0-2!!! Itse mietin Cityn voittoa kertoimella 11 jotain, mutta tuo sun veto on jotain aivan muuta...
Ja panoskin on asiallinen.
Itse lainasin sinun rivistä pari kohdetta ja lappuhan osui pitkästä aikaa :-) kiitos näistä vihjeistä Sherminator.57 Catania - Milan X 3,00
59 Genoa - Napoli 1 2,00
60 Inter - Roma X 2,85
Kerroin 17,10
Tuollaisella rivillä tänään. Katsotaan kuseeko kaikki :)
Itse lainasin sinun rivistä pari kohdetta ja lappuhan osui pitkästä aikaa :-) kiitos näistä vihjeistä Sherminator.
Eiku juuri sen "lainasin" sinulta ja myös Interin tasurin. Sitten itse lisäsin lapulle vielä Fiorentiinan voiton ja Atalantan voiton. Muutaman ekun panoksella pikkuvoitto. Mut sehän on aina mukavaa :-)Ei mitään :) Jätitkö Catania-Milanin pelaamatta? ;) Moni varmasti uskoi Milanin vierasvoittoon mutta tasapeli oli mielestäni aika helppo poimittavaksi riviin mukaan. Huomenna sitten jännätään SM-Liigaa.
Eiku juuri sen "lainasin" sinulta ja myös Interin tasurin. Sitten itse lisäsin lapulle vielä Fiorentiinan voiton ja Atalantan voiton. Muutaman ekun panoksella pikkuvoitto. Mut sehän on aina mukavaa :-)
Tänään ennakkoon aika suht helppo Sm-Liiga kierros tiedossa. Mutta ainahan niitä yllätyksiä tulee. Tässä peruskertoimet ja merkit. +1 kohteita en jaksanut tähän laitella nyt.
Lukko - Pelicans klo 18.30
2,50 - 4,00 - 2,05
Tappara - SaiPa klo 18.30
1,35 - 4,65 - 5,55
TPS - Ilves klo 18.30
2,10 - 4,00 - 2,40
Tapparan ja Jypin voitot +1 maalilla. Kerrointa jonkun verran tulee ja panosta se 3€
Itse pelasin juuri seuraavat kohteet:
Jyp - HPK +1 1 1,40
Tappara - Saipa +1 1 1,70
Ässät +1 - Jokerit 2 1,85
Kerroin: 4,40 panos 25€. Pakko kokeilla. Antaa jos antaa :-)