No kerro esimerkki, ei oikein avaudu.
Mikä on epäsystemaattista pelaamista? Mielestäni systemaattista pelaamista on seurata tilastoja, analysoida niitä. Laskea todennäköisyyksiä tietyille tapahtumille. Tuleeko systemaattisesta pelaamisesta epäsystemaattista jos se on tappiollista tai toisin päin, systemaattisesta epäsystemaattista jos se on voitollista?
epäsystemaattisella pelaamisella häviät varmasti? 100% varmastikko? Ei kai kukaan ole niin hullu että pelaa jos tietää häviävänsä 100% varmasti?
Ei kai kukaan pelaa muilla kuin ylikertoimilla, siis omasta mielestään ylikertoimilla. Todennäköisesti löytyy joku pelaisi JYP:ä 1.05 kertoimella mutta tuskin sellaista joka pelaisi sitä 0.95 kertoimella.Systemaattinen pelaaminen on sitä, että pelaat pidemmän aikaa tietyn systeemin mukaan, joka ajan mittaan tuottaa voittoa. Esimerkiksi ylikertoimia. Ylikertoimet taas perustuvat juuri todennäköisyyksille. Esim. millä todennäköisyydellä joukkue A voittaa. Tästä voidaan helposti laskea, millä kertoimella joukkuetta A kannattaa pelata ja millä ei.
Tarkoitin tilastoilla, virheellisesti tosin, kaikkia vaikuttavia tekijöitä, saatavilla olevaa dataa, tuomareista sääolosuhteisiin.Täysin toinen juttu on sitten se, miten todennäköisyydet lasketaan. Pelkkiin tilastoihin perustuva todennäköisyyksien laskeminen ei toimi urheilussa niin kauan kuin "pallo on pyöreä". Kaikki tekijät on otettava huomioon.
En usko. Vai vaatiiko epäsystemaattisuus äärettömän ajan, ei täällä kukaan taida olla ihan äärettömiä aikoja veikkaamassa. Mikä vitun fiilispohja, kyllä systemaattinenkin arvio perustuu joiltakin osin fiilispohjaan, esimerkiksi miten painottaa tiettyjä asioita.Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, myös systemaattinen pelaaminen voi tottakai olla tappiollista, jos systeemi ei toimi tai jos se on huonosti toteutettu. Fakta on kuitenkin se, että jos pelaat äärettömän aikaa epäsystemaattisesti (ts. "fiilispohjalta") jäät 100% varmasti tappiolle. Kaiva matematiikankirjat esille jos et usko.
Ei voittaminen mutta mahdollisuus pitää olla. Tuskin sitä häviämisenkään huumasta pelataan.Ja kyllä niitä hulluja on, joille voittaminen ei ole pelaamisessa tärkeintä, vaan se pelaamisen huuma. Se, joka tuo ottelun seuraamiseen sen ylimääräisen panoksen.
Ei kai kukaan pelaa muilla kuin ylikertoimilla, siis omasta mielestään ylikertoimilla. Todennäköisesti löytyy joku pelaisi JYP:ä 1.05 kertoimella mutta tuskin sellaista joka pelaisi sitä 0.95 kertoimella.
Vai vaatiiko epäsystemaattisuus äärettömän ajan, ei täällä kukaan taida olla ihan äärettömiä aikoja veikkaamassa.
Ei voittaminen mutta mahdollisuus pitää olla. Tuskin sitä häviämisenkään huumasta pelataan.
Ei noita todennäköisyyksiä pahemmin kantsi pohtia. Kaikkein menestyksekkäin (ainakin minulle) systeemi on pelata yhtä tai kohta kohdetta isolla rahalla.
Tuplassa kertoimen oltava vähintään kaksi. Minun päähän ei mene se että vedetään satkulla singleä kertoimella 1,6 tai tuplaa kertoimella 1,8. Naurettavat rahat noista "voittaa" jos natsaa. Et jumalauta edes tuplaa pelimerkkejäsi. Sen mun pollaan jo mahtuu että tontulla isketään 1,6 kertoimista kotijoukkuetta.
Alle 1,5 kertoimet eivät enää ole pelikelpoisia riskeihin nähden. Ja kakkonen on aina merkkinä iso riski, joten sitä en alle 1,6 kertoimella pelaa. Tollaisella psyykillä mä olen taiteelle rahojani ojentanut. Niin, se on kyllä yks vitun maku, mihin mun rahat menee sit sieltä ärrän kassasta eteenpäin.
Itse lyön vetoni yleensä veikkauselle, vaikka pariin muuhunkin vedonlyöntifimaan tili on.
Tässä ei ole vielä ajasta kyse ollenkaan. . .Tottakai voi, mutta epäsystemaattisella pelaamisella häviät varmasti.
Ääretön aika tulee kuvaan mukaan. . .Fakta on kuitenkin se, että jos pelaat äärettömän aikaa epäsystemaattisesti (ts. "fiilispohjalta") jäät 100% varmasti tappiolle. Kaiva matematiikankirjat esille jos et usko.
Jos tuntee että tulos on 4-2 niin silloinhan 1.01 on ylikerroin tälle olettamukselle, jolla ei ole muita vaihtoehtoja (ei tunnu siltä). Ylikerroin on miten kukakin sen määrittelee. Ei siihen ole yhtä ainoata oikeata laskentakaavaa. Muuttujia on muuttuva määrä.Väitän, että hyvin harva harrastelijaveikkaaja laskee todennäköisyyksien mukaan ylikertoimia ottaen huomioon mahdollisimman laajasti kaikki niihin vaikuttavat tekijät. Pelaajalla on tunne, että tänään Kärpät voittaa kotonaan SaiPan 4-2 ja hän pelaa sitä tulosta oli kerroin sitten "mikä tahansa". Hän ei laske mikä kertoimen tulisi olla, jotta hänen kannattaisi lapulle 4-2 laittaa.
Tämän viimeisen lauseen allekirjoitan. Tämän minä halusin kuulla. Jos ei ole mahdollista pelata äärettömää aikaa niin miten on mahdollista jäädä 100% varmasti tappiolle jos ei pelaa ääretöntä aikaa. Ihan ihmisiän näkökulmasta tätä asiaa ajattelin, joka mielestäni tässä tilanteessa on asiaan kuuluvampaa kuin ääretön. Eli ihmisen eliniän aikana ei ole 100% varmaa jäädä tappiolle epäsystemaattisella veikkaamisella.Sinä kyseenalaistit faktan, jonka mukaan epäsystemaattisella pelaamisella jäisi varmasti tappiolle. Minä perustelin asian näin: "Fakta on kuitenkin se, että jos pelaat äärettömän aikaa epäsystemaattisesti (ts. "fiilispohjalta") jäät 100% varmasti tappiolle. Kaiva matematiikankirjat esille jos et usko." En ole väittänyt, että joku pelaisi äärettömän aikaa, sillä se ei käsittääkseni ole mahdollista. Mitä kauemmin pelaat epäsystemaattisesti, sen todennäköisemmin jäät tappiolle.
Pelaisitko R. Federeriä 1.45 kertoimella jos ehto olisi, että veto pitää/saa toistaa 100 kertaa eri vastustajia vastaan?
No totta munassa pelaisin! Tuohonhan riittäisi Federeriltä 70 voittoprosentti, jotta olisi kannattavaa... ;)Pelaisitko R. Federeriä 1.45 kertoimella jos ehto olisi, että veto pitää/saa toistaa 100 kertaa eri vastustajia vastaan?
No totta munassa pelaisin! Tuohonhan riittäisi Federeriltä 70 voittoprosentti, jotta olisi kannattavaa... ;)
Pelaisitko R. Federeriä 1.45 kertoimella jos ehto olisi, että veto pitää/saa toistaa 100 kertaa eri vastustajia vastaan?
Eikö Unibetillä voi pelata vakioita?
Eikö Unibetillä voi pelata vakioita?
Pakko kirjoittaa tähänkin ketjuun joskus, kun kerrankin on aihetta.
Latvia - P-Irlanti 1
Malta - Turkki X
Moldova - Norja 2
San Marino +3 - Tshekki X
Kerroin 124,42, panos 3e.
Hiukan löi hymyä huulille, kun tuossa tuli katseltua txt-tv:stä Suomen pelin jälkeen muiden otteluiden tuloksia.
Oho! Katsastelin tuossa jouten ollessani veikkauksen kertoimia ja silmään iski Roger Federerin kerroin venäläistä Nikolai Davidenkoa vastaan. Kerroinasettelu oli seuraavanlainen: 1,03-6,1. Eihän tuo nyt ihan 1,45:een yllä, mutta kokeilun arvoinen, ilman muuta.
Minkäs kohteen tuohon löisi kylkeen vai vetäisikö vaan kylmästi singlenä?
Crueman, lyödäänkö pikkukimppa?
Pakko itsekin hehkuttaa tätä tuulipukuveikkauksen satoa tällä kertaa, tein aivan järjettömän lapun edellisillä voittorahoilla ja tällä kertaa oli tuurit kohdallaan. Oli jännää.
Ensikskin Federerillä ei ole noin kovaa kerrointa ikinä ollutkaan.