Vedonlyönti

  • 3 973 081
  • 21 674

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Onko kellään tietoa siitä millaisia palautusprosentteja Ruotsissa tarjotaan? Itellä on mennyt niin pahasti pata jumiin veikkaukseen, että en sen kautta pelaa laisinkaa. Harva taitaa tietää , että vakionkin palautusprosentti on HUIKEA 55. Vittu mitä kusetusta.

Betfair tuntuu olevan ylivoimaisesti paras.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Onko kellään tietoa siitä millaisia palautusprosentteja Ruotsissa tarjotaan? Itellä on mennyt niin pahasti pata jumiin veikkaukseen, että en sen kautta pelaa laisinkaa. Harva taitaa tietää , että vakionkin palautusprosentti on HUIKEA 55. Vittu mitä kusetusta.

Ei tietoa, mutta esim. pitkässä Suomessa on parempi palautusprosentti. Vakiossa on pieni, mutta itse en ainakaan siitä välitä. Vakio pelaan lähinnä sen takia että sitä on mukava seurata ja jos osuu niin voi tulla isosti.

Tälle päivää pari hyvää suosikki varmaa prosenttien valossa. FC Honka on pörssissä rajussa laskussa ja muilta on otettu listoilta pois. Onko Suomalaisten hehkutus mennyt yli vai Virolaisilla "tietoa"... 45% varmaksi. Myös KPV (43%) maistuu.

Yllättäjiä voisi olla ("alipelattuja") FC Hämeenlinna, VIFK, JIPPO ja JBK. Raskaasti ylipelattu on GrIFK ja jokainen suhtautukoon siihen niinkuin tykkää...

Tuurit kaikille matkaan!
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Pitkästä aikaa

Sen verran täytyy mainostaa, että tuossa pelikieltoni aikana tuli pitkästä mukava pomppu pienellä panoksella. Pelaan siis aina suuria kertoimia kohtuu pienillä panoksilla. Kvartettijärjestelmän kaikki kohteet osui ja kohteet oli:

Ljunskile-Sylvia -2- 4,00
Deportivo-Recreativo -2- 3,60
Getafe-Gimnastic -2- 6,75
Grankulla-KTP -1- 11,30
Vålerenga-Odd -x- 3,65

Kerrankin kaikki erp:t ja yliaikatasoitukset olivat minun puolella. Tuosta voi kukin laskea, että autolainat tuli maksettua ja vähän kivaa hankittua.

Kiva saada kerralla takaisin veikkaukselle lainaamat rahat.

Tuo viikonloppu meni muutenkin nappiin, pelikassa kiitti myös muina päivinä hieman vähemmän toki.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Oho

Taitaa olla kohta tämän kesän voitot voitettu, eilen nimittäin osui monari kertoimella 33000. Tosin kaverin kanssa puoliksi. Kuitenkin reilu kolme tonnia lättyä päälle. Maistuu tänks.

Jälleen yli ajalla (90+4) kääntyi voitoksi, oli Helsinborgille hyppy, eli 2 ja 4.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Taitaa olla kohta tämän kesän voitot voitettu, eilen nimittäin osui monari kertoimella 33000. Tosin kaverin kanssa puoliksi. Kuitenkin reilu kolme tonnia lättyä päälle. Maistuu tänks.

Jälleen yli ajalla (90+4) kääntyi voitoksi, oli Helsinborgille hyppy, eli 2 ja 4.

Haista! Mulla oli muuten oikein, mutta Helsingborg-Hammarby pelissä 2,3-2,3.
Onnea kuitenkin!
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Ei nämä oikee meinaa osua, mutta prosenttien valoissa on montakin ideaa tälle iltaa vakioon...

3. Mypa (23%)
5. KPV (15%)
6. JIPPA (22%)
9. MiKi (27%)
11. OPS-jp (32%)
13. AaB (31%)

Tästä varmat ja muihin sopivasti leveyttä : )

Tuurit kaikille matkaan illan koitoksiin!
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Ei perkele! Supermonarissa Haka-HJK 2,3-2,3 GAIS - TRELLEBORG 2,3-1
GEFLE - BROMMAPOJKARNA 1,2-0 AIK - ELFSBORG 0,1-0,1.

Eli maalin päähän jäi aika sievoinen summa saamatta! Brommapojkarna perkele!!! Vittu!!!

Edit. Kerroin: 284 179,93. No ensikerralla uudestaan. n.100€ tuli....
 
Viimeksi muokattu:

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Olen itse lopettanut monivedon pelaamisen juuri mielenterveydellisten ongelmien takia.

Pidän itse kuitenkin enemmän kolmen kohteen monarista , kuin tuosta supermonarista. Vituttaa toi "7 oikein" voittoluokka. Mielummin kaikki vaan siihen jättipottiin.

Vai lohduttiko nimimerkki Hextallia kyseisessä tilanteessa 100e voitto?
 

W.S.L

Jäsen
Yksi poiminta illan vakioon...

Kohteen kolme Klubi 04 - JJK: Prosentit 19/20/61, muutama vahvistus Hjk:sta, Finnair Stadiumin "nurmi", sekä epäilys siitä, ettei JJK pysty koko kautta pelaamaan alkukauden malliin pistää laittamaan rahat merkkeihin 1X.

Kovempia "pommeja" vois löytyä pelkästään prosenttien valossa kakkosdivarin kohteista 9 FC Kuusankoski-MPS X2 10%/8% 11 MIKI-Gnistan 1X 13%/16%/, sekä kohteesta 12 WarkausJK-Rakuunat X2 16%/12%.

Noista pitää nyt joitain poimintoja ottaa lapulle mukaan.

Muuten, minkäkokoisia järjestelmiä/haravia pelaatte vakioon? Ite tyypillisesti harava -1 8-9 ov ja porukka harava -1 4+5. Harvemmin järjestelmiä pelaan, mutta silloin kyseessa 6ov:n lappu.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Pitkästä aikaa innostuin urheiluvedonlyönnistä. Innostuksen aiheutti Rakuunat, jonka voitosta Betfair antoi kertoimen 3,65. Uudistuneella rosterillaan Rakuunoiden pitäisi pystyä tasapäiseen vääntöön Warkauden kanssa varsinkin.
Kertoimenasettelussa saattavat painaa alkukauden rökäletappiot. Heinäkuun alussa uuisia pelaajia hommattuaan joukkue ei ole tainnut hävitä kertaakaan. Viikko sitten ottivat tasapelipisteen sarjan tappiottomalta kärkijoukkueelta.

Vakioveikkauksessakin Rakuunoiden voittoa oli pelannut vain 10 prosenttia pelaajista, joten varmaksi tuli heitettyä se sinnekin. Katsotaan, jos entisen kotikaupungin pojat toisivat tilin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Yksi poiminta illan vakioon...

Kohteen kolme Klubi 04 - JJK: Prosentit 19/20/61, muutama vahvistus Hjk:sta, Finnair Stadiumin "nurmi", sekä epäilys siitä, ettei JJK pysty koko kautta pelaamaan alkukauden malliin pistää laittamaan rahat merkkeihin 1X.

Kovempia "pommeja" vois löytyä pelkästään prosenttien valossa kakkosdivarin kohteista 9 FC Kuusankoski-MPS X2 10%/8% 11 MIKI-Gnistan 1X 13%/16%/, sekä kohteesta 12 WarkausJK-Rakuunat X2 16%/12%.

Noista pitää nyt joitain poimintoja ottaa lapulle mukaan.

Muuten, minkäkokoisia järjestelmiä/haravia pelaatte vakioon? Ite tyypillisesti harava -1 8-9 ov ja porukka harava -1 4+5. Harvemmin järjestelmiä pelaan, mutta silloin kyseessa 6ov:n lappu.


Toisin kuin sinä, olin laittanut lapulle JJK:n vierasvoiton varmaksi. Tärppäsi
Warkaus-Rakuunat varma ykkönen. Sekin tärppäsi.
Miki-Gnistan-ottelua olin minäkin pelannut ohi 1x-yhdistelmällä. Tärppäsi

Valitettavasti haravani (8+0, 8eur) piti sisällään yhden väärän lopputuloksen, viimeisen kohteen ympäripyöreän Kraft-YPa-matsin. Siinä oli x ja 2 (!!!), lopputulos tietty 2-0-kotivoitto...

Eli 11 oikein löyty sit lapusta, sillä sai 55 euroa. Odotin kyllä enemmän, sillä kierroksella oli mielestäni useampi "yllätys". Ainakin Oulun nousu Honkaa, mainittu Gnistanin jääminen tasapeliin sekä PP70:nen voitto, joka minulla oli varmana.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Veikkaus tarjoilee tänään kunnon "herkkupalaa". Muut bookkerit asettaneet Hypsin suosikiksi lähes järjestään. Muun muassa NordicBet antaa Hypsille 2.15, PAF 2.15, Unibet 2.10. Tiedä sitten onko Veikkauksella jotain "speciaali" tietoa kokoonpanoista, mutta mulle maistuu jo tuolla 2.70 kertoimella. Ainut huono puoli onkin sitten trio-vaatimus tuohon kohteeseen. No otetaan kavereiksi "seinät" FC Köbenhavn 1.20 ja FC Basel 1.15.

Eli siis

FCJ - Hyps 2 2.70
FC Köbenhavn - Viborg 1 1.20
FC Basel - FC Aarau 1 1.15

Kokonaiskerroin 3.72 ja panosta pistetään 30 jeuroa. Illalla sitten juhlitaan voittoa tai nuollaan persettä tappion merkeissä.
 

Naughty_S

Jäsen
Veikkaus tarjoilee tänään kunnon "herkkupalaa". Muut bookkerit asettaneet Hypsin suosikiksi lähes järjestään. Muun muassa NordicBet antaa Hypsille 2.15, PAF 2.15, Unibet 2.10. Tiedä sitten onko Veikkauksella jotain "speciaali" tietoa kokoonpanoista, mutta mulle maistuu jo tuolla 2.70 kertoimella.

Ihan ok tarjous. En tiedä oletko sitten ottanut huomioon, että FCJ Blackbirdin saamat 3-5 JJK-apua saattavat vaikuttaa aika lailla ottelun voimasuhteisiin?
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan ok tarjous. En tiedä oletko sitten ottanut huomioon, että FCJ Blackbirdin saamat 3-5 JJK-apua saattavat vaikuttaa aika lailla ottelun voimasuhteisiin?
Noista avuista mulla mitään tietoa ollut :) JJK:lla kuitenkin huomenna elintärkeä ottelu KuPS:ia vastaan, joten oletan ettei mitään kunnon pelimiehiä lainalla ole.
 

tutzba

Jäsen
Kotimaista futista

Veikkauksen kohde no. 1 - TamU - VPS, 2 (5,20)
Veikkauksen kohde no. 20 - MIFK - KooTeePee, 2 (3,10)

Yhteiskertoimeksi näistä tulee 16,12.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veikkauksen kohde no. 1 - TamU - VPS, 2 (5,20)
Veikkauksen kohde no. 20 - MIFK - KooTeePee, 2 (3,10)

Yhteiskertoimeksi näistä tulee 16,12.
Pelattu on, mutta ei Veikkauksen kautta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
^ PAF tarjoaa Vepsulle kerrointa 6,40 ja KTP:lle kerrointa 3,75. Yhteiskerroin 24,00.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös