Mainos

Vedonlyönti

• 4 006 447
  • 21 619

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Player#69 kirjoitti:
Veikkauksella on voittokattona pitkävedossa 100 000€ ja suurin sallittu kerroin 3000. Jos jompikumpi ylittyy niin lappu hylätään. Onko paffilla kattoja, jos on, kuinka suuret?

Oiskohan PAFilla ollut kertoimen kattona 3750 ja maksimivoittona siis 7500€. Juuri eilen tuli kokeiltua kun hain CL-joukkueiden tappioita eilisissä matseissa.

Naughty_S

Jäsen
Player#69 kirjoitti:
Veikkauksella on voittokattona pitkävedossa 100 000€ ja suurin sallittu kerroin 3000. Jos jompikumpi ylittyy niin lappu hylätään.

Eipä ollut kumpikaan lähelläkään "kattoa", eli taisi olla joku technical problemos.

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Mikähän siinä on kun eivät saa tuota Ässät Tapparaa monivetoon, kun maalien odotusarvo on mielestäni ottelupareista kuitenkin suurin... Sais kerrointa!

Afan

Jäsen
Naughty_S kirjoitti:
Eipä ollut kumpikaan lähelläkään "kattoa", eli taisi olla joku technical problemos.

Lisäksi Veikkauksella on käytössään ulosmaksukatto, jos jotain tiettyä riviyhdistelmää pelataan liikaa. Katon suuruutta ei kaiketi ole julkisuuteen kerrottu, mutta lähinnä saman kierroksen tasapelejä yhdisteltäessä se joskus ylittyy. Näin lienee käynyt tässäkin tapauksessa.

Tuoreimmassa Veikkaajassa Veikkauksen urheilupelien tuotepäällikkö Juha-Matti Mäkilä juuri kertoi aiheesta.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Todella hyvä kohde tänään. Ottawa - Rangers 2, PAF:illa 3.60.

Ottawalta poissa Wade Redden, Zdeno Chara, Chris Phillips ja tietty pitkäaikaispotilas Dominik Hasek. Puolustuksen kolme parasta pelaajaa sivussa.

Ja kun samaan aikaan Rangers (=Jagr) on hurjassa kunnossa, todellakin kokeilunarvoinen kohde.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Tällä hetkellä näyttää hyvältä vetoni kannalta. Seuraavanlaisen lapun pistin:

92 Schlalke-Hamburger 2 (tulos 0-2)
96 Toulouse-Rennes 2 (tulos 0-1)
97 NY Islanders-Philadelphia 2 (tulos 1-4)
102 Minnesota-Detroit 2 (alkaa klo.22)

Kerroin 27.78 panos 2e

Eli Detroitin pojista näyttäisi olevan kiinni. Muistin varassa vetäisin tämän pelin, koska muistelin, että aika kova vierasjoukkue Red Wings on tällä kaudella ollut.

Viimeksi muokattu:

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Lauri kirjoitti:
102 Minnesota-Detroit 2 (alkaa klo.22)
Eli Detroitin pojista näyttäisi olevan kiinni. Muistin varassa vetäisin tämän pelin, koska muistelin, että aika kova vierasjoukkue Red Wings on tällä kaudella ollut.
Ja Detroit hoiti pelin tyylikkään niukasti 2-3. Saanko muuten rahat heti maanantaina Veikkaukselta, kun oli kuitenkin iltapeli vai tuleeko se normaali yhden päivän odotus kaikista NHL-peleistä?

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Lauri kirjoitti:
Ja Detroit hoiti pelin tyylikkään niukasti 2-3. Saanko muuten rahat heti maanantaina Veikkaukselta, kun oli kuitenkin iltapeli vai tuleeko se normaali yhden päivän odotus kaikista NHL-peleistä?

Kyllä varmana saa. Jopa yöllä pelatuista matseista saa kun hakee vaikka viiden jälkeen.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tänään kuulin...

... kerrassaan ihanan mahtavan uutisen. Suorastaan Fantsun kivan. Mtv3 proudly presents:

EDIT: Muiden medioiden teksteihin linkki, ei kopiointia. Sääntöpykälä 13.

Moderaattorit

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Itsellä piti eilen pitkävedoissa tuo Ässät, mutta Kerho ei. Hauhtosen oivaltava aloitusvoittomaali oli murhaavan hieno temppu. Olisiko tänään Leafs kannattava tärppi B-Townissa? Mielipiteitä? Aubin jatkanee häkillä, Tucker osui tänään jälleen puitten väliin, Toronto ei pelannut kovin hyvin yöllä, vaikka voittikin, he ovat 6 pisteen päässä playoffviivasta, Bruinsilla ei ole mitään panosta ottelussa, lukuunottamatta tietysti individual-tasolla olevia ainaisia panoksia pelaajien osalta.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Master Chief kirjoitti:
Kyllä varmana saa. Jopa yöllä pelatuista matseista saa kun hakee vaikka viiden jälkeen.

Ei ole ainakaan kovin kauaa saanut.

En ole tosin nyt käynyt kokeilemassa (kun pelaan suurimmalta osin netin kautta) mutta aikanaan on tullut käytyä ja silloin ainakin piti odottaa voiton hakemista seuraavaan päivään.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
flintstone kirjoitti:
Ei ole ainakaan kovin kauaa saanut.

En ole tosin nyt käynyt kokeilemassa (kun pelaan suurimmalta osin netin kautta) mutta aikanaan on tullut käytyä ja silloin ainakin piti odottaa voiton hakemista seuraavaan päivään.

Itse olen ainakin yli vuoden saanut voitot lunastettua silloin harvoin kun NHL-pelit ovat osuneet.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
miskaa78 kirjoitti:
Tänään paf antaa Ässien kotivoitolle käsittämättömän kertoimen: 2,75. Tuo on jo pakko käyttää hyväksi.

Itse en missään nimessä pelaa tänään Ässiä, sillä Petteri Sihvonen veikkasi urheilulehden sivuilla Kärppien ottavan tänään yllättävän helpon voiton. Kärpille siis rahat.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Master Chief kirjoitti:
Itse olen ainakin yli vuoden saanut voitot lunastettua silloin harvoin kun NHL-pelit ovat osuneet.

Aha. Se on sitten muuttunut siitä kun itse viimeksi kokeilin.

Pelaamiseni on kuitenkin pääsääntöisesti netissä tapahtuvaa, enkä kyllä pelaa NHL:ää koska en seuraa sitä tarpeeksi tarkasti että joukkueiden sen hetkinen vire olisi hirmu hyvin selvillä.

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
Blackie kirjoitti:
Itse en missään nimessä pelaa tänään Ässiä, sillä Petteri Sihvonen veikkasi urheilulehden sivuilla Kärppien ottavan tänään yllättävän helpon voiton. Kärpille siis rahat.

Anna ne rahasi mielummin mulle sitten, niin voin nekin pistää Ässille, kuka sitä Sihvosta nyt uskoisi, en minä ainakaan :p

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
miskaa78 kirjoitti:
Anna ne rahasi mielummin mulle sitten, niin voin nekin pistää Ässille, kuka sitä Sihvosta nyt uskoisi, en minä ainakaan :p
Kukapa ei uskoisi Suomen johtavaa jääkiekkoasiantuntijaa? Jo on maailmankirjat sekaisin, jos ei Sihvoseen luoteta. Aina menee veikkauksetkin oikein.
In Sihvonen we trust!

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Veikkaus tarjoaa mielestäni huimaa kerrointa Ässille tänään Kärppiä vastaan: 4,40. Mielestäni tuo on selvä ylikerroin, ei Kärpät nyt niin ylivoimainen ole tässä sarjassa ollut(ei ole ollut ollenkaan). Lisäksi molemmilla oli peli eilen ja Kärppä-leirissä painaa varmasti tappio mieltä. Myös HIFK:n kotikerroin 2,00 on suhteellisen mukava.

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Speedye kirjoitti:
Veikkaus tarjoaa mielestäni huimaa kerrointa Ässille tänään Kärppiä vastaan: 4,40. Mielestäni tuo on selvä ylikerroin

Expekt tarjoaa Ässille kerrointa 5,30 ja Unibet puolestaan 5,20. Betfairin vetopörssissä kerroin asettuu komission vähentämisen jälkeen jokseenkin samoille lukemille, ja siellä sijoitinkin hiukan rahaa patapaitojen voitolle.

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Pitkästä aikaa jotain pientä...

43. Strasbourg - Nantes 1,85

Maailmalla kertoimet rapisee alas kokoajan, joten isketään sen perusteella tähän. Syynä luulisin olevan puhtaasti sen, että Strasbourg on pelannut viime aikoina paremmin ja motivaatiota löytyy + kotietu.

45. Ascoli - Inter 5,15

Muualtakin saa parempaa tarjontaa tähän, mutta veikan 5,15 riittää myös peleihin. Huhujen mukaan Inter lepuuttaa muutamia avainpelaajiaan ja porukka on luultavasti hieman allapäin Villareal pelin jälkeen. Ascoli on viime aikoina esittänyt ihan hyviä otteita kentällä.

Ei mitään ihmeellistä, joten panokset pidetään matalina. Huomenna on myös "jänniä" otteluita Italiassa... SNAI (Italian veikka) antaa ottelulle Parma - Reggina ristille kertoimen 1,50. Siena - Lazion ristin kerroin myös alamäessä, kerroin kuitenkin vielä 2,15.

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
Kerrointa lapulle!

Ajattelinpa taas pitkävetoon hakea neljää kohdetta 2€ panoksella:

Kärpät - Ässät 2 (4.40)
HiFK - HPK 1 (2.00)
Cadiz - Betis 2 (2.40)
Celta - Valencia X (3.10)

kerroin 67.7 eli 135.40 € mahdollista voittoa.

Ässillä selvä ylikerroin ja uskon muutenkin, että porilaiset hoitavat homman kotiin tänään. Kärpillä ei playoffseissa kotipelit ole muutenkaan sujuneet kovinkaan hyvin.
HiFK:n kotivoittoon uskon ja siinäkin ehkä lievä ylikerroin. HiFK pitää kotiedun itsellään.
Kaksi muuta onkin sitten näitä "mutu"-fiiliksellä vedettyjä. Betistä olen jostain syystä pelannut aina vieraissa, useimmiten osunut jopa kohdalleen! Älkää kysykö...
Celta - Valencia pelissä taas molemmat tarvitsevat pisteitä, jossa Valencia on mielestäni lähempänä voittoa. Peli päättynee kuitenkin maalittomaan tai 1-1 tasapeliin.

Tulee taaskin tuettua suomalaista oopperaa ja muuta kultuuria 2€ edestä! En jaksa muistaa koska olen viimeksi voittanut jotain pitkässävedossa. :D

miskaa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sabres
En usko silmiäni. Mikä siinä on, kun laittaa omasta mielestään "varman" sinkkukohteen kiinni vaikka satasella---> tuntuu, että kusee loppujen lopuksi "aika" usein. Tänään sitten laitoin 4x5€uron laput, jokaiseen 6-8(!) kohdetta, nämä kohteet AIVAN hatusta vedettyjä, toki tasureita myös lapuille pelattuna:

Lappu #1: Osui, voitto: 276,75€
Lappu #2: Enää Osasunan vierasvoitosta kiinni, mahdollinen voitto: 505,20€
Lappu #3: Mikäli Colorado voittaa yöllä, mahdollinen voitto: 464,58€
Lappu #4: Stabaekin ja Sevillan voitoista kiinni, mahdollinen voitto: 310,40€

Osasuna johtaa kirjoitushetkellä 0-2, kun peliä on vajaa 30min jäljellä. Yleensä kun veikkaan, niin panostus vaihtelee 20-100€uron välillä. Marraskuun lopulla osui aika hyvin, huhtikuun alku on ollut taas "vähän" synkempää, mm. tämä kerhon sarja hifk:ta vastaan on saanut pelikukkaron hupenemaan :p

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy