Humpauttaja kirjoitti:Tänään on panostettu pitkävetoon. Ilmoitan jos osuu.
psychodad kirjoitti:Voihan sitä tietysti noinkin pelata...
Mutta millä noista yllämainituista olisi tippaakaan ylikerrointa? Ei millään.
Hordi24 kirjoitti:Nordicilta osui silmään jokin aika sitten Italia - Kanada 2 1.10 Torinon olympiakisoissa. Mielellään kuulisin perusteluita, jotka puoltavat Italian mahdollisuuksia edes jatkoajalle. Itse en voi montaakaan prosenttia siihen antaa. Muutama prossa ehkä kun on kotijoukkue (koko kisoissa), mutta muuten ei kyllä. Joukkueiden rosterit on kuitenkin sen verran eri tasoisia, että kohdehan on käytännössä varma! Panoskatoista ja muista en tiedä, mutta aika isolla itse pelaisin jos rahaa olis. Onko muut yhtiöt julkaisseet kertoimet? Ei ainakaan silmään osunut noista "pää" yhtiöistä...
HOOPEEKOO kirjoitti:Ja mistäs arvon psychodad tietää, millä kertoimilla olen matseja pelannut?
Master Chief kirjoitti:Humpauttaja kirjoitti: kirjoitti:Tänään on panostettu pitkävetoon. Ilmoitan jos osuu.
Tuskin maltan odottaa...
HPK:n, TuTon ja Norsunluurannikon voittoa odotellaan PAF:n vedoista, Veikkauksen lahjoitukset vielä tekemättä.
-danzku- kirjoitti:En ole varmaan väärässä jos väitän että en ole ainoa voittaja täällä? Menihän tämä kierros aika pitkälti niin kuin olimme arvanneetkin.
-danzku- kirjoitti:En ole varmaan väärässä jos väitän että en ole ainoa voittaja täällä? Menihän tämä kierros aika pitkälti niin kuin olimme arvanneetkin.
Neloskenttä kirjoitti:Toinen voitokas päivä, kiitos turkulaisten joukkueiden ja Norsunluurannikon.
Yön NHL;stä vielä pari kohdetta, joita joutuu kokeilemaan, eli;
Detroit - Nashville 1 Nashville voitti eilen Detroitin vieraissa 2-3, lähdettyään
peliin 0-1 johdossa. Laukaukset meni Detroitille 41-15. Toinen peli peräkkäisenä päivänä ja edelleen Detroitin kotimatsi, revanssin paikka, Detroit voittaa tämän.
Atlanta - Boston 1 Atlantan joutuu valitsemaan tähän levänneempänä jenginä.
Ottelu on Bostonille 2/2, 3/4, 4/6. Atlanta on loistava ylivoimalla, viime kotipelissä jäi nollille kotona.. ei toista kertaa. Bondra tekee paluun ykköskenttään ja maalilla nähdään Lehtonen vs. Thomas. Kotivoitto.
Lisäksi San Jose taitaa hoitaa kotonaan Losin, Losi on ollut aika seula viime aikoina.. ehkä jonkun lapun jatkoksi.
Infamous kirjoitti:Itse luotin myös Tampaan, selkeästi yön paras kohde. Muuten on melkoisen ympäripyöreitä kohteita, aika huono yö vedonlyönnin kannalta. Ainakin jos tykkää pelata niinkuin minä - mahdollisimman varman päälle.
Illan Kerhovoitosta tulleet rahat siis Tampaan kiinni.
Neloskenttä kirjoitti:Toinen voitokas päivä, kiitos turkulaisten joukkueiden ja Norsunluurannikon.
Yön NHL;stä vielä pari kohdetta, joita joutuu kokeilemaan, eli;
Detroit - Nashville 1 Nashville voitti eilen Detroitin vieraissa 2-3, lähdettyään
peliin 0-1 johdossa. Laukaukset meni Detroitille 41-15. Toinen peli peräkkäisenä päivänä ja edelleen Detroitin kotimatsi, revanssin paikka, Detroit voittaa tämän.
Atlanta - Boston 1 Atlantan joutuu valitsemaan tähän levänneempänä jenginä.
Ottelu on Bostonille 2/2, 3/4, 4/6. Atlanta on loistava ylivoimalla, viime kotipelissä jäi nollille kotona.. ei toista kertaa. Bondra tekee paluun ykköskenttään ja maalilla nähdään Lehtonen vs. Thomas. Kotivoitto.
Lisäksi San Jose taitaa hoitaa kotonaan Losin, Losi on ollut aika seula viime aikoina.. ehkä jonkun lapun jatkoksi.