Vedonlyönti

• 4 003 811
  • 21 619

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Blackie kirjoitti:
Näitä kokeillaan:

Bolton-Aston Villa 2 4.60
Birmingham-Fulham 1 2.25
Charlton-Sunderland 1 1.60
Reading-Brighton 1 1.30

Yllätyshaku Villa pelasi tasan 1-1, muut kohteet piti. Eipä tässä mitään, huomenna uutta matoa koukkuun.

Naughty_S

Jäsen
No voi helvetin helvetti. Tuli panostettua ihan tosissaan tuohon SaiPa-HIFK -matsin tasuriin, mutta siitäpä ei hirveästi apua ollut, kun tuplakaverit kusivat yksi toisensa jälkeen. Muun muassa Jokerit.

Taidanpa liittyä tuohon hordi24:n JYP-boikottiin, vedot kyllä oikeasti kusee järjestäen kun "omien" pelejä veikkaa.

peikko#13

Jäsen
peikko#13 kirjoitti:
Aikamme suuri spektaakkeli "Miss Maailma"-kisan finaali käydään 10.12 launtaina Kiinassa. Tämän on huomannut myös PAF, ja se onkin laittanut vedonlyönnin pystyyn voittajasta. Ehdokkaita on yhteensä 102, mutta nopealla karsimisella potentiaalisten voittajien ryhmän saa helposti supistettua n. kolmeenkymmeneen. Itse olen syväanalyysit ehdokkaista tehnyt ja tässä tulee omat tulikuumat vihjeet finaaliin:

Suosikit
Kisojen suosikki kertoimien valossa on Carlene Aguilar(Miss Filippiinit). Carlene ei ole turhaan suosikki, mutta kerroin 6,5 laskee pelaamisintoa. Omat suosikkini suosikki-kategoriasta ovat Islanti, Englanti sekä erityisesti Italia, jonka voiton puolesta aion laittaa suuren pinon euroja. Italian ja Islannin kerroin on 15 ja Englannin 20.

Kisat käytiin joo ja voiton vei Islanti. Harmi, että suuret panostukset eivät tuottaneet voittoa, mutta Islannin voitolla irtosi sentään pienet kipurahat. Tänään oli muutenkin hyvä pelipäivä sillä suuri panostus Kärppien ennakkoon selvähkössä ottelussa toi mukavan voiton. Lisäksi HPKn, Bluesin ja Jypin voitot tiesivät kruunua hyvälle uhkapelipäivälle.

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
JVR kirjoitti:
Vierasvoittoa lapuille. PAF:n 1,45 kelpaa ainakin minulle. Kärpät oli jo varsin lähellä omaa tasoaan torstain Tappara-ottelussa. Varsinkin joukkueen ykkössentteri Viuhkola on syttynyt totuttuun menoon.

En vain yksinkertaisesti jaksa uskoa kevyehkön KalPa:n pärjäävän isommalleen.

Itse pelasin betfairille kertoimella 1.49. Soitin muuten kaverilleni vihjeeksi ton Thaimaahan kun omien tietojeni mukaan Kalpan maalissa PITI pelata Luostarinen. Pelasivat n. 20 000 eurolla Kärppiä. Oli pikkunen pelko persiissä kun maalissa olikin Kapanen.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tämä rivi ansaitsee kyllä erikoismaininnan... 5 eurolla tänään

Kiekko-Vantaa vs Haukat 1
Sport - Jokipojat 2
TuTo - Hermes 1

Niin lähellä, niin lähellä...

Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
TuTon piti olla se varma tässä ja eikös se siihen kussut. Nyt vituttaa reilusti. No, huomenna uutta lappua pöytään.

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Pitkästä aikaa NHL-lottoa:

Atlanta - Detroit
2 2,10
Florida - Nashville
2 2,25
Kerroin 4,72

Panos: 3,00
Mahdollinen voitto: 14,18

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
HCM kirjoitti:
Tämä rivi ansaitsee kyllä erikoismaininnan... 5 eurolla tänään

Kiekko-Vantaa vs Haukat 1
Sport - Jokipojat 2
TuTo - Hermes 1

Niin lähellä, niin lähellä...

Tyhmää näistä nyt on enää tässä vaiheessa puhua,mutta mulla tänään:

Kiekko-Vantaa - Haukat 2
Sport - Jokipojat 1
NY Islanders - Minnesota 1

ja panosta 5 euroa.

Toinen lappu:
Kiekko-Vantaa - Haukat 2
Oxford-Cheltenman X/2
ja panosta edelleen 5 euroa.

Satuin tuosta Vantaan maalivahtiongelmasta lukemaan vahingossa ja siinä sitten pistin pientä peliä.
Tarkkoja kertoimia en muista,mutta noin 50euron luokkaa tulisi molemmista lapuista osuessaan.

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
FinJeevel_86 kirjoitti:
Pitkästä aikaa NHL-lottoa:

Atlanta - Detroit
2 2,10
Florida - Nashville
2 2,25
Kerroin 4,72

Panos: 3,00
Mahdollinen voitto: 14,18

Ja tähän taas suuren suuri hymiö. Olisko kellään antaa tälle päivälle varmoja vinkkejä? Oma pelaaminen alkaa mennä jo aika epätoivoseksi.

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
koripalloa

Tänään peliin lähtee Namika Lahti, joka saa vieraissa ToPoa vastaan kertoimen 2.55. Namika on yli 40% suosikki tässä ottelussa ja minun papereissani vielä huomattavasti ToPoa parempi ja ennen kaikkea tasaisempi joukkue. Eli kohteeseen 26 laitetaan merkki 2

Kaveriksi pistetäänkin sitten sarjaa johtava Kataja, joka kohtaa vieraissa Pyrinnön. Kataja on selvästi parempi joukkue ja Veikkauksen tarjoama 1.85 riittää minun lapuille oikein hyvin. Kohteeseen 27 siis merkki 2

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
tilliliha kirjoitti:
Tänään peliin lähtee Namika Lahti, joka saa vieraissa ToPoa vastaan kertoimen 2.55. Namika on yli 40% suosikki tässä ottelussa ja minun papereissani vielä huomattavasti ToPoa parempi ja ennen kaikkea tasaisempi joukkue. Eli kohteeseen 26 laitetaan merkki 2

Kaveriksi pistetäänkin sitten sarjaa johtava Kataja, joka kohtaa vieraissa Pyrinnön. Kataja on selvästi parempi joukkue ja Veikkauksen tarjoama 1.85 riittää minun lapuille oikein hyvin. Kohteeseen 27 siis merkki 2

Kun en tältä päivältä monivetoa lukuunottamatta mitään pelattavaa löytänyt, niin laitoin sitten nämä. Moniveto lepää Wiganin nollassa.

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Kyllä houkuttais tänään pelata vakioveikkausta kun pottiin on laitettu kunnon bonukset mukaan. Harmi vaan että tuota Englantilaista jalkapalloa tulee seurattua niin vähän ettei oikein tiedä mitä lapulle pistäisi. Hyviä vihjeitä otetaan vastaan..

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
18. Mainz 05 - MSV Duisburg 1,65
29. Luton - Stoke 2,00
77. Cagliari - Ascoli 1,85

Kerroin: 6,11

Kaikkiin löytyy perusteet siitä, että vierailijoilla on loukkaantumisongelmat suuria tällä hetkellä. Tämän päivän kohteet (18 & 29) ovat jo maailman suurimmat tarjoukset tällä hetkellä. Muualla kertoimet ovat tulleet alas kuin lehmänhäntä. Eli tuplaa niillä ja Cagliaria huomiselta kaveriksi.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Veikkauksen sivut ja sivu-uudistus.
Olen jo muutamalla sivullanähnyt sisältöäkin, mutta pääasiassa ollaan katseltu "Palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä.
Yritä myöhemmin uudelleen."-sivua

Ja koska kaikkea uutta tulee vastustaa, niin nekin vähät mitä olen tuolta sivulta nähnyt ovat olleet melko sekavaa.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
JiVe kirjoitti:
Veikkauksen sivut ja sivu-uudistus.
Olen jo muutamalla sivullanähnyt sisältöäkin, mutta pääasiassa ollaan katseltu "Palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä.
Yritä myöhemmin uudelleen."-sivua

Ja koska kaikkea uutta tulee vastustaa, niin nekin vähät mitä olen tuolta sivulta nähnyt ovat olleet melko sekavaa.

Sama juttu, näyttää jäävän alppihiihtoveikkaus tekemättä. PErkeleen perkele.

late67

Jäsen
Suosikkijoukkue
jyp
Uudistus joo!
...kele. Mozillaa ei tueta täysin?
Minähän en IE:iin vaihda, vaihdan ennen firmaa jos ei homma pelaa?
Täytynee laittaa vähän tulikiven katkuista palautetta Veikalle!

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
late67 kirjoitti:
Uudistus joo!
...kele. Mozillaa ei tueta täysin?
Minähän en IE:iin vaihda, vaihdan ennen firmaa jos ei homma pelaa?
Täytynee laittaa vähän tulikiven katkuista palautetta Veikalle!

Jos ette pääse sivuille vanhalla osoitteella niin osoittella https://www.veikkaus.fi/info/index.html ainakin pääsee. www.veikkaus.fi meni ainakin mulla niille vanhoille sivuille jotka eivät enää toimi. Itselläni ei ainakaan kääntynyt automaattisesti uuteen paikkaan.

Tuetut selaimet ovat:

Internet Explorer 6.0 selain, Windows XP ja Windows 2000 käyttöjärjestelmä.

Firefox 1.0x selain, Windows XP, Windows 2000 ja Linux OS käyttöjärjestelmä.

Stounifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Middlesbrough - Tottenham 1 2,50 PAF
Hieman pisti hymyilyttämään Paffin pelivihjeet, jossa kerrotaan ettei Tottenhamin suosikkiasemasta ole mitään epäselvyyttä. Onhan se neljäntenä ja Middlesbrough sarjan tyvipäässä. Onhan Boro tässä kuitenkin suosikki? Boro ollut kotona suurissa vaikeuksissa heikoimpien joukkueiden kanssa, mutta vastapainoksi on kaatunut mm. ManU ja Arsenal yhteismaalein 6-2. Materiaaleissa ei mielestäni suuria eroja ole. Tottenham on kova nippu, mutta ei niin vaarallinen vieraissa. Viduka tykittää kotivoiton.

Myös näitä kokeillaan. Vierasjoukkueet selkeästi vahvempia:

Alaves - Valencia 2 1,85
Mallorca - Atletico Madrid 2 2,55
Empoli - Fiorentina 2 1,90

Viimeksi muokattu:

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Prkl kun ei pääse laittamaan vetoja sisään Veikkauksen sivuilla Italian liigan osalta. Tai minkään muunkaan osalta, mutta Serie A:ta olisi tullut pelattua. 15.55 sulkeutuu ja ei tuo kyllä näytä toimivan.

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
Hakuuammunnalla lottoliigaan

Hain ensi yön tulosvetoon hakuuammunnalla otteluun Vancouver - Los Angeles seuraavia tuloksia:
3-0
2-2
6-3

Vähän kuin kenoa pelaisi...

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Osaisiko joku selittää, mitä tarkoittaa supermoniveto? Veikkauksen sivuilla lukee, että supermonivedon pikapelissä panos olisi 0,05 euroa. Miksi asiasta ei mainita paremmin veikkauksen sivuilla? Vai enkö vain löydä selitystä asiasta?

Migelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Spurs, JJK
LukkoUkko79 kirjoitti:
Osaisiko joku selittää, mitä tarkoittaa supermoniveto? Veikkauksen sivuilla lukee, että supermonivedon pikapelissä panos olisi 0,05 euroa. Miksi asiasta ei mainita paremmin veikkauksen sivuilla? Vai enkö vain löydä selitystä asiasta?

SuperMonivedossa on neljä ottelua ja kaksi voittoluokkaa. SuperMonivetoa voi pelata myös 0,05 ja 0,10 euron panoksella

https://www.veikkaus.fi/info/moniveto/ohje.html

Tuolla oli jotain tuollaista infoa, mutta eipä sitäkään liikaa ollut. Olisikohan tuo joku uusi peli, joka on kohta rantautumassa veikkauksen listoille...

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Eiköhän tuossa supermonivedossa ole aina neljä kohdetta jalkapalloa. Tuo kaksi voittoluokkaa tarkoittaa ilmeisesti sitä että yhden joukkueen maaliluku voi mennä väärin ja silti voittaa jotain. Eli voittoluokat olisivat 7 oikein ja 8 oikein.

Herra Tuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Toronto Maple Leafs
Ylös!

Tänään on uskomattoman helppo tapa ansaita rahaa tulosvedosta!
Otteluun Ässät-Lukko laitankin kotijoukkueelle maalimäärät 4,5,6,7 ja vieraille 0,1
Helppoa!

zoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Up.

Ilves - Kärpät <2> 1,75
Lukko - HIFK <2> 2,00
Pelicans - KalPa <1> 1,70
TPS - JYP <2> 2,90
--------------------
Kerroin 17,25

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy