Blackie kirjoitti:Näitä kokeillaan:
Bolton-Aston Villa 2 4.60
Birmingham-Fulham 1 2.25
Charlton-Sunderland 1 1.60
Reading-Brighton 1 1.30
Yllätyshaku Villa pelasi tasan 1-1, muut kohteet piti. Eipä tässä mitään, huomenna uutta matoa koukkuun.
Blackie kirjoitti:Näitä kokeillaan:
Bolton-Aston Villa 2 4.60
Birmingham-Fulham 1 2.25
Charlton-Sunderland 1 1.60
Reading-Brighton 1 1.30
peikko#13 kirjoitti:Aikamme suuri spektaakkeli "Miss Maailma"-kisan finaali käydään 10.12 launtaina Kiinassa. Tämän on huomannut myös PAF, ja se onkin laittanut vedonlyönnin pystyyn voittajasta. Ehdokkaita on yhteensä 102, mutta nopealla karsimisella potentiaalisten voittajien ryhmän saa helposti supistettua n. kolmeenkymmeneen. Itse olen syväanalyysit ehdokkaista tehnyt ja tässä tulee omat tulikuumat vihjeet finaaliin:
Suosikit
Kisojen suosikki kertoimien valossa on Carlene Aguilar(Miss Filippiinit). Carlene ei ole turhaan suosikki, mutta kerroin 6,5 laskee pelaamisintoa. Omat suosikkini suosikki-kategoriasta ovat Islanti, Englanti sekä erityisesti Italia, jonka voiton puolesta aion laittaa suuren pinon euroja. Italian ja Islannin kerroin on 15 ja Englannin 20.
JVR kirjoitti:Vierasvoittoa lapuille. PAF:n 1,45 kelpaa ainakin minulle. Kärpät oli jo varsin lähellä omaa tasoaan torstain Tappara-ottelussa. Varsinkin joukkueen ykkössentteri Viuhkola on syttynyt totuttuun menoon.
En vain yksinkertaisesti jaksa uskoa kevyehkön KalPa:n pärjäävän isommalleen.
HCM kirjoitti:Tämä rivi ansaitsee kyllä erikoismaininnan... 5 eurolla tänään
Kiekko-Vantaa vs Haukat 1
Sport - Jokipojat 2
TuTo - Hermes 1
Niin lähellä, niin lähellä...
FinJeevel_86 kirjoitti:
Pitkästä aikaa NHL-lottoa:
Atlanta - Detroit
2 2,10
Florida - Nashville
2 2,25
Kerroin 4,72
Panos: 3,00
Mahdollinen voitto: 14,18
tilliliha kirjoitti:Tänään peliin lähtee Namika Lahti, joka saa vieraissa ToPoa vastaan kertoimen 2.55. Namika on yli 40% suosikki tässä ottelussa ja minun papereissani vielä huomattavasti ToPoa parempi ja ennen kaikkea tasaisempi joukkue. Eli kohteeseen 26 laitetaan merkki 2
Kaveriksi pistetäänkin sitten sarjaa johtava Kataja, joka kohtaa vieraissa Pyrinnön. Kataja on selvästi parempi joukkue ja Veikkauksen tarjoama 1.85 riittää minun lapuille oikein hyvin. Kohteeseen 27 siis merkki 2
JiVe kirjoitti:Veikkauksen sivut ja sivu-uudistus.
Olen jo muutamalla sivullanähnyt sisältöäkin, mutta pääasiassa ollaan katseltu "Palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä.
Yritä myöhemmin uudelleen."-sivua
Ja koska kaikkea uutta tulee vastustaa, niin nekin vähät mitä olen tuolta sivulta nähnyt ovat olleet melko sekavaa.
late67 kirjoitti:Uudistus joo!
...kele. Mozillaa ei tueta täysin?
Minähän en IE:iin vaihda, vaihdan ennen firmaa jos ei homma pelaa?
Täytynee laittaa vähän tulikiven katkuista palautetta Veikalle!
LukkoUkko79 kirjoitti:Osaisiko joku selittää, mitä tarkoittaa supermoniveto? Veikkauksen sivuilla lukee, että supermonivedon pikapelissä panos olisi 0,05 euroa. Miksi asiasta ei mainita paremmin veikkauksen sivuilla? Vai enkö vain löydä selitystä asiasta?