Vedonlyönnit Mestis-kaudelle 2019–2020

  • 24 688
  • 137

Knap

Jäsen
Vedonlyönti ketju on syytä laittaa hiljalleen pystyyn, kun tässä aletaan lähestymään ensimmäisiä harjoituspelejä ja Suomen Cupia.

Lyhyesti: Ehdottakaa täällä vedot Mestikseen liittyen. Mikäli sinulla ei ole aikomusta maksaa hävittyäsi, elä osallistu. Myös sellainen kultainen sääntö, että pelaa semmoisella summalla, kun olet valmis häviämään.
 

Knap

Jäsen
Kympillä veto kiinni. Seppelinin myötä niitä 20 pisteen ukkoja ois vielä yksi lisää. Ois pitänyt odotella muutama tunti lupaukseni kanssa, niin ois vielä turvallisempi olo :D
Eli @rosswell in kanssa veto Hokin pistemiehistä. Minä väitän, että alla olevan listan pelaajista ei viisi tee 20 pistettä, eli minun voittaessa Hokilla saa olla 0-4 20 pinnan miehiä alla olevista pelaajista. Rosswell voittaa jos 5 tai enemmän tekee. Panos 10e

*************
Fantasy Pool @Mestis edition

Itse tarjoan näin alustavasti vain tätä vetoa, eli viime vuonna ensimmäisen kerran pystyssä ollut Fantasy Pool.

Lyhyesti: Varataan pelaajia vuorotellen. Hyökkääjiä 6, puolustajia 3 ja 1 maalivahti. Yhdestä tehopisteestä aina yksi piste itse kisaankin. Laitan alas vielä linkkiejä viime vuoden ketjuihin, josta ideasta voi saada paremmin kiinni.
Yleisketju, löytyy sääntöjä jne: https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/fantasy-pool-mestis-edition-–-trash-talk.68413/
Varatut pelaajat: https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/fantasy-pool-mestis-edition-–-varausketju.68467/

Viime vuoden kisaajille etusija mukaan, mutta uusiakin otetaan mukaan. Katsotaan määrää vähän kiinnostuksen mukaan. @HOOLIGAN_ @penaz @saiman @Linnankundi @Big Bear @LL90 @Sergei Fedorov @Franto @mrkrw @Everton @stemme @Peteliuz

Panos 10e / hlö
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Fantasy Pool @Mestis edition
Panos 10e / hlö

Jep, ehdottomasti olen myös minä mukana. Sääntöjä / muutoksia voidaan miettiä rauhassa, mutta jos osallistujamäärä on samanlainen, niin ihan hyvin pelaajia voisi varata enemmänkin. Tulisi sitten mielenkiintoisia hakuja myös ns. tunnettujen pelaajien ulkopuolelta. Maalivahteja mielestäni ehkä turha ottaa mukaan, jos siis heilläkin on tarkoitus laskea tehopisteitä.
 

Knap

Jäsen
Jep, ehdottomasti olen myös minä mukana. Sääntöjä / muutoksia voidaan miettiä rauhassa, mutta jos osallistujamäärä on samanlainen, niin ihan hyvin pelaajia voisi varata enemmänkin. Tulisi sitten mielenkiintoisia hakuja myös ns. tunnettujen pelaajien ulkopuolelta. Maalivahteja mielestäni ehkä turha ottaa mukaan, jos siis heilläkin on tarkoitus laskea tehopisteitä.
Samoilla säännöillä kuin viimekin vuonna. Maalivahdeille 2 pistettä voitosta, 2 nollapelistä. Unohdin mainita. Sorry.
 

AasiIhaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey
20€ veto, että TUTO on runkosarjan jälkeen paremmin sijoittunut kuin KeuPa HT. Anyone? Minä siis veikkaan, että TUTO on paremmin sijoittunut.

Lyön tämän vedon siis yhden henkilön kanssa.
 

Knap

Jäsen
Noniin, meillähän on jengiä taas hyvin mukana, kun 11 kasassa nyt. Mun puolesta voitaisiin enemmänkin porukkaa ottaa, joten uudetkin halukkaat mukaan ehdottomasti. Hauska veto, joka tuo kauteen mielenkiintoa. Panoskin vaatimaton 10e.

Laitan ketjua pystyyn varmaan tuossa jahka kerkeän, draftin ajattelin pidettäväksi ensimmäisten Suomen Cup pelien jälkeen viimeistään.

@penaz
@saiman
@Linnankundi
@LL90
@Sergei Fedorov
@Franto
@mrkrw
@Everton
@stemme
@Peteliuz
@Knap

Lähteekö viime kaudella mukana ollut @Big Bear mukaan?
 

Big Bear

Jäsen
Joo, ihan mukava kisahan se on. Mulla menee syyskuusta kolme viikkoa ulkomailla kahdella eri reissulla, joten joudun valitettavasti nyt skippaamaan kisan. Mutta tsemiä kaikille osallistujille!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mites, olisiko tänä vuonna innostuneita veikkaamaan ensimmäistä kolmen maalin iltaa viettävää pelaajaa? Itse olisin tästä kiinnostunut, esim 10-20 euron panoksella.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Mites, olisiko tänä vuonna innostuneita veikkaamaan ensimmäistä kolmen maalin iltaa viettävää pelaajaa? Itse olisin tästä kiinnostunut, esim 10-20 euron panoksella.

Osallistun hattutemppuvetoon ja panokseksi käy mikä tahansa 10-20€n väliltä.
Matias Lainio SaPKo, @sorza
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Osallistun hattutemppuvetoon ja panokseksi käy mikä tahansa 10-20€n väliltä.
Matias Lainio SaPKo, @sorza
Hienoa!

Katsellaan josko saataisiin enemmän osallistujia vielä ja päätetään panos sen jälkeen. Osallistumisaikaa perjantaihin 27.9 klo 18.25 asti.

Matias Lainio SaPKo, @sorza
Valtteri Lipiäinen Ketterä, @Peteliuz
Tatu Vihavainen SaPKo, @Linnankundi
Niklas Salo RoKi, @jmexel
Aku Kestilä Ketterä, @Dynamo_FIN
Joonas Larinmaa Jokipojat, @Murkula
Miro Väänänen Jokipojat, @Lace
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös