Vedonlyönnit liigakaudelle 2019–2020

  • 78 561
  • 363
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@Bobby mites nyt, kun sulla ei ole Juhiksen Kärppiin siirtymisen myötä enää yhtäkään pelaajaa Pelsuissa? Voidaan mun puolesta laskea Juhiksen pisteet Kärpissä vielä kyllä, ja varmaan voitatkin, koska Luce lähti ja Nikkilä pitkään sivussa. Onnea kovasta kaudesta noin muutenkin: kukapa olisi uskonut, että Jaakola painaa samat tehot Nikkilän kanssa, eikä Luce pärjää Björniselle vaikka Hannes loukkaantuikin koko loppukaudeksi. Eli täysin ansaittu voitto todnäk tulossa siis. Johdat jollain kymmenellä pisteellä. Viitaten siis HPK-Pelicans -kolmikkovetoomme kauden alusta (Lucenius-Innala-Nikkilä vs. Björninen-JMA-Jaakola), 20 euron panos.

Viimeiset päivitykset vielä muihinkin vetoihin ennen runkosarjan loppua.

***

@-One- U20-draftiveto / 20 eur

Minä:
Turkulainen (38) – Kivenmäki (18) – Puustinen (35)
Laaksonen (11) – Honka (16)

118p

-One-:
Lundell (22) – Ylönen (22) – Klemetti (22)
Thomson (13) – Galvas (13)

92p

Iso on ero minun hyväkseni. Pitäisi tapahtua melkoinen ihme, että -One- tämän vielä voittaisi.

***

@Bobby HPK vs Pelicans runkosarjasijoitus / 20 eur

Kerho: Minä
Pelicans: Bobby

30 pistettä eroa Kerhon hyväksi. Eipä jossitteluja. "Hieman" tiukempaa tuli odoteltua ennen kautta.

@HaZekki Ässien runkosarjasijoitus / 20 eur

Minä väitin, että Ässät on runkosarjassa 10.–15. HaZekki väitti, että sijoitus on 1.–9. Nyt sijoitus on kymmenen, KalPan kanssa käydään viimeinen taistoa. Saas nähdä, liputtaisin viidellä pisteellä johtavan KalPan puolesta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Perkele. Hirvee hässäkkä.

Saatte päättää ehdot lopuille, eihän tuo Pelicansin tilanne teidän vika ole.

Valitsenko noista pelsun ukoista siis tilalle jotain?
Pidetään vaan helpompana, eli mennään näillä, sillä ei sulla ole Pelsussa muutenkaan paljoa valittavaa jäljellä. Molemmilla on yksi loukkaantunut (Nikkilä–Björninen) ja yksi myyty pois (Lucenius–Jaakola). Saat Aaltosen kärppäpojot ja mulla on vielä Innala. Voitat ilman ihmettä, mutta niin minäkin Kerho vs. Pelsu -vedon, eli tuskinpa vaihtaa meillä raha omistajaa :D
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pidetään vaan helpompana, eli mennään näillä, sillä ei sulla ole Pelsussa muutenkaan paljoa valittavaa jäljellä. Molemmilla on yksi loukkaantunut (Nikkilä–Björninen) ja yksi myyty pois (Lucenius–Jaakola). Saat Aaltosen kärppäpojot ja mulla on vielä Innala. Voitat ilman ihmettä, mutta niin minäkin Kerho vs. Pelsu -vedon, eli tuskinpa vaihtaa meillä raha omistajaa :D


Asia pihvi!
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Onkohan ketjun aloittelija tulossa paikalle vielä kun näyttäisi vedot menevän metsään hänen osaltaan... Nähty viimeksi palstalla 2kk sitten
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onkohan ketjun aloittelija tulossa paikalle vielä kun näyttäisi vedot menevän metsään hänen osaltaan... Nähty viimeksi palstalla 2kk sitten
Samaa tullut mietittyä. Kyseisen kaverin kanssa on itsellänikin veto vetämässä, mutta hänpä ei ole edes maksanut kauden alussa häviämäänsä hattutemppuvedon panosta voittajalle ja on siten niistä bännätty. @HaZekki
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Aa no se on sitten sillä selvä. Turha huudella ees sen enempää. Löytyisköhän säälipleijareihin tms veto ideoita kalpan kohdalle?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Onkos veikkauksella jo kohdetta että päästääkö Tappara maalin vikalla minuutilla?

Hyvä bisnes-sauma olisi nyt.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ollut joulusta lähtien ilman konetta niin ei ole vetopäivityksiä ehtinyt laittamaan. Äsken sitten kynä ja paperi -tekniikalla laskeskelin ja voi piru kun on tiukkaa.

Kolmikkovedossa meikäläisellä (109) yhden pisteen johto ennen @Roo sekä @KooJii_#1 :ta (108). Sieltä seuraavana @Naurava Kulkuri 107 pisteellä niin kyllähän tässä vielä jännitettävää riittää..
@HOOLIGAN_ (101) ja @-One- (100) myös vielä teoreettiset mahikset voittoon toki. @Linjatuomari (93) alkaa olla pelistä pois.

Joukkuekasikkoveto @Red Label vastaan meikäläiselle 238 - 224.

15vs15 -veto @Lico vastaan tällä haavaa mulle 452 - 449, ihan vain koska Licolta siirtyneet Ramstedt ja Elo muualle tasoittamasta vetoa.

Jännää on. Sellaiset 4-6 matsia vielä jäljellä kullakin tiimillä.
 

Knap

Jäsen
Voin ottaa sen ettei KalPa ole pudotuspeleissä.
Tiukoille meni tämä, kun Toma ei ollutkaan ihan niin huikea messias kuin toivoin. Runkosarja ei tosin vielä ohi ole, mutta se on varmaa, että kalakukot nähdään tosipeleissä. 20e oli meidän panos, niin laittelen sulle tietoja YV:llä. Kiitos vedosta.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kausi loppui ennen aikojaan. Voin mitätöidä omasta puolestani myös kaikki vedot, koska lopullista ratkaisua ei saatu. Myös HPK-Pelicans -runkosarjavedon, vaikka se matemaattisesti olisikin jo edukseni ratkennut. Voidaan sopia myös jotain muuta.

@Bobby

HPK vs Pelsut (johdin)
Nikkilä, Lucenius, Innala vs Jaakola, Aaltonen, Björninen (Bobby johti)

@-One-

u20-draftiveto (johdin)
 

Maametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhaws, Ville Koivunen
Mitenköhän käy veikkauksella runkosarjavedon & pistepörssivedon kanssa? Oli kohtalaisella summalla kiinni Kärpät-Tappara-Lukko, sekä Danfort pistepörssin voittajana.
 

Maametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhaws, Ville Koivunen
eikös veikkaus jo palauttanut rahat takaisin näissä vedoissa?

Ei ole ainakaan allekirjoittaneelle palautunut. Ainoastaan yksi kausiveto, joka meni reisille, on tilassa " Ei voittoa". Tässä kohteessa näkyy ohella myös oikea rivi, jolla olisi voittanut. Tämän perusteella elättelen toivoa, josko muutkin laput olisivat hengissä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vedot.


Lukko sijoittuu paremmin runkosarjassa, kuin sinun valitsemasi joukkue, pl. Kärpät, IFK ja Tappara. Panos 50€.

@Sörsseli kumppani ja joukkue Ilves.


Justin Danforth on Suomessa pelatessaan pistepörssissä korkeammalla, kuin sinun valitsemasi ketä tahansa pelaaja. Panos 50e.

@Up089 kumppani ja pelaaja Charles Bertrand.

Yhdestä joukkueesta pakki+laituri+sentteri(muuttui kahdeksi laituriksi) yhteenlasketut tehopisteet. Panos 50e.

@Bobby kumppani. Kolmikkoni Lukosta Danforth, Repo, Press vs Björninen, Aaltonen, Jaakola

Nämä siis päättyivät kaikki minulle. Muilta maksu suoritettu, @Bobby lupasi hoitaa velvoitteen myöhemmin.

Ensi kauteen!
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kalpa oli kaiketi 10.s runkosarjassa eli @teba ja @HaZekki olitte erimieltä. Laitan tässä lähiaikoina maksutiedot niin voitte suorittaa 20€ mikäli olemme samoilla linjoilla keskeytyneen kauden sijoitusten suhteen.

@Backster in kanssa sentteri/laituri/pakki pisteveto meni jo alkujaan miten meni. Sovimme kuitenkin että uusilla jaoilla mennään ja ehdotin 0-0 tilannetta, mutta halusit kiriä 5-2 tilanteen. Ja niinhän kiritkin lopullisten pisteiden ollessa edukseni huimat 56-53, ja nyt puolestani reiluuden nimissä totean vedon päättyneen tasan ja raha ei liiku. Sikäli että olen oikein laskenut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: teba

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
@Backster in kanssa sentteri/laituri/pakki pisteveto meni jo alkujaan miten meni. Sovimme kuitenkin että uusilla jaoilla mennään ja ehdotin 0-0 tilannetta, mutta halusit kiriä 5-2 tilanteen. Ja niinhän kiritkin lopullisten pisteiden ollessa edukseni huimat 56-53, ja nyt puolestani reiluuden nimissä totean vedon päättyneen tasan ja raha ei liiku. Sikäli että olen oikein laskenut.


Sopi minulle, kiitos urheiluhengestä! En ole seurannut teikäläisen pelaajien otteita, mutta taisin johtaa reippaastikin välillä. Kalapudas, DeSousa ja Seigo kun ei ole hetkeen ollut remmissä mukana :D
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Sopi minulle, kiitos urheiluhengestä! En ole seurannut teikäläisen pelaajien otteita, mutta taisin johtaa reippaastikin välillä. Kalapudas, DeSousa ja Seigo kun ei ole hetkeen ollut remmissä mukana :D
Suorastaan hävettäis mitään rahoja pyydellä alun reiluutes jälkeen ja tasanhan tuo sen jälkeen tosiaan lopulta meni eli näillä mennään. Pelashan mun ukot melkein tuplat omiis nähden...

Ens kaudella uusiks sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös