Päivitystä kauden vetoihin näin sesongin puolenvälin kynnyksellä.
U20-viisikko /
@-One- / 20 euroa
Minä:
Turkulainen (26) – Kivenmäki (8) – Puustinen (22)
Laaksonen (6) – Honka (13)
yht. 75 pistettä
-One-:
Ylönen (15) – Lundell (12) – Klemetti (10)
Thomson (10) – Galvas (11)
yht. 58 pistettä
Kausi alkoi -One-:n kannalta vahvasti, kun Klemetti, Galvas ja Thomson tehoilivat. Sittemmin koko kolmikko on kuitenkin vahvasti hyytynyt, eikä tilannetta ole auttanut Ylösen alavireinen meininki ja Lundellin pitkä loukkaantuminen. Itsellä varaustilaisuuden ykkönen, Laaksonen, ollut aivan sysipaska. Onneksi Jerry ja Valtteri ovat ylittäneet odotukset ja Anttonikin aloittanut pistetehtailun viime aikoina. Kivenmäkikin hieman heräillyt. Kaikki on kuitenkin vielä auki, hyvältä näyttää silti.
HPK vs. Pelicans runkosarjassa /
@Bobby / 20 euroa
Minä:
HPK 48 pistettä, sijoitus 6.
Bobby:
Pelicans 31 pistettä, sijoitus 12.
Ei juurikaan jossiteltavaa. Aluksi oli pisteiden suhteen tiukempaa, sittemmin Pelicans on jatkanut järkyttävän huonoa tekemistään ja se on alkanut näkyä myös sarjataulukossa. Ei nyt vielä missään nimessä sanota, että kisa olisi ohi, mutta melkoinen puskuri syntynyt meikäläiselle.
HPK-kolmikko vs. Pelicans-kolmikko /
@Bobby / 20 euroa
Minä:
Innala (19) – Lucenius (11) – Nikkilä (15)
yht. 45 pistettä
Bobby:
Björninen (20) – Aaltonen (21) – Jaakola (7)
yht. 48 pistettä
Täällä onkin sitten hiton tiukkaa. Aluksi näytti jopa siltä, ettei mulla olisi saumaa ollenkaan: Kerhon kärkiukot aivan syväjäässä, kun taas Björninen ja Aaltonen tekivät Pelsun kaikki tehot. Sittemmin tasoittunut, katsotaan uudestaan kauden lopussa. Itseä alkoi nopeasti kaduttaa, kun huomasin Lucen roolin olevan aiempaa pienempi (+ mies on muutenkin niin ailahteleva). Jälkikäteen katsottuna olisi pitänyt napata Kunyk.
Ässien runkosarjasijoitus /
@HaZekki / 20 euroa
HaZekki väitti, että Ässät on runkosarjassa yhdeksän parhaan joukossa. Minä väitin, että ei. Joukkueen sijoitus tällä hetkellä yhdestoista, viisi pistettä ysisijasta. Kaikki auki.