Vedonlyönnit kaudelle 2024–2025

• 60 223
  • 339

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Odotetaanko kuitenkin runkosarja loppuun. Eihän näistä koskaan tiedä. Laittelen viestiä sitten kyllä, mikäli voitan.
Laita vaan heti, saadaan alta pois. Ei Ässillä ole tuossa kun kaksi pisteitä tekevää pelaajaa.

Käännetään sitten toisinpäin runkkarin jälkeen jos käykin maailman kahdeksas ihme.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Raymond Pearl nappasi jo vetonsa, mutta täälläkin olisi kiinnostusta viisikkovetoon. Eli 3 hyökkääjää + 2 pakkia samasta jengistä, panoksena 30€.

Oma viisikkoni: Vesalainen-Lehterä-Kodytek-Martin-Sund.
Sulla 156 pistettä ja mulla 151 pistettä. Olin itseasiassa jo valmis ruinaamaan tilitietoja sulta, että kuittaan vedon pois, mutta olikin paljon tiukempi tilanne kuin kuvittelin.
Aika kova luotto tuntuu olevan Lukkoon tällä hetkellä palstalla, kun esim. veikkausketjua seuraa.

Itse väitän, että Lämsän kanssa eivät ole neljän parhaan joukossa runkosarjassa ja tästä voin lyödä vetoa 10-100€ arvosta.

Veto kumoutuu, jos Lämsä saa monoa.
Tässä on @Seppis toistaiseksi vahvoilla.
Kalynuk tekee enemmän pisteitä kuin sinun valitsemasi puolustaja. Minimiottelumäärä 40 ja panos 20€. Tasapisteissä ensin ppg sitten maalit.

E: Muokataan hyvä ehdotus eli vähemmän pisteitä tehneillä pitää olla pelattuna tuo min. 40 peliä. Jos tämä on ok @Via Dolorosa @Krepo
Kalynuk 25 ja Martin 40 pistettä. Taitaa olla melko selvää kauraa

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Lähtiskö vaikka joku IFK, Pelicans tai KalPa fani runkosarjavetoon Lukkoa vastaan?

Panos 50e

Vaikken mikään ylläolevista olekaan, voisin tarttua IFKlla tähän jos sopii.
Tämä menee aika tiukalle, vähän vaikuttaa että Lukolle tämä taittuu mutta onpahan ainakin jännitettävää loppuun asti.
Muutamat JYP-vedot piristämään runkosarjaa:

JYP on korkeammalla sarjataulukossa runkosarjan päätteeksi kuin: Ässät 30€

Tämä sen sijaan näyttää aika hyvältä, aikamoisen ihmeen Jyp tarvitsee kiivetäkseen Ässien ohi.
Ottaako joku vastaan sellaisen vedon jossa sanon että Kärpät on ylempänä runkosarjan jälkeen kun Tappara tai HIFK on ylempänä kuin Lukko runkosarjan jälkeen. 10€ ja 15€ on mahdollista kumpaankin ja jos toinen menee niin toiseen vaan jäljellä oleva koska silloin mun 100€ vedobudjetti on täynnä

Voisin tarttua tuohon Tappara-Kärpät vetoon, vaikka 10€ panoksella.
Taitaa mennä kolikonheitoksi tämä, perkeleen Tappara *hymiö*

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Sulla 156 pistettä ja mulla 151 pistettä. Olin itseasiassa jo valmis ruinaamaan tilitietoja sulta, että kuittaan vedon pois, mutta olikin paljon tiukempi tilanne kuin kuvittelin.
Sundin ja Vesalaisen pitkät poissaolot verottaa. Mutta hyvä, että menee loppuun asti tiukille!

peksa

Jäsen
Itselleni vielä tähän muistilappu vedoista ettei mene etsimiseks ja 100€ budjetti säilyy.

10€ @Gostisbehere Martin-Lehterä vs Gazda-Suomi ei pelimääräehtoa
15€ @Raymond Pearl Metsola vs Malek kummalla parempi voittoprosentti min 25 peliä
30€ @läski laituri Jukurit vs Sport veto runkosarjasijoitus
20€ @Hattutemppu Daniel Brickley/Otto Leskinen vs Luke Martin/Aaron Kiviharju paremman pakin pisteet

Näistä kolme näyttäis olevan tappioita. @läski laituri taitaa Jukuritpetsinsä hävitä.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Bryggman 44p
Carlsson 11p
Lasch 47p
Jordan 15p
Kalynuk 29p

= 146p

Wernblom 40p
Marjala 45p
Dudas 23p
Lindroth 46p
Salin 24p

= 178p

@Bobby väliaikakatsaus, molemmilla vieläkin vaihto muistaakseni käyttämättä joten voi vielä vikan kierroksen jälkeen vaihtaa huonoiten suoriutuneen pistemiehen parhaimpaan mahdolliseen.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Bryggman 44p
Carlsson 11p
Lasch 47p
Jordan 15p
Kalynuk 29p

= 146p

Wernblom 40p
Marjala 45p
Dudas 23p
Lindroth 46p
Salin 24p

= 178p

@Bobby väliaikakatsaus, molemmilla vieläkin vaihto muistaakseni käyttämättä joten voi vielä vikan kierroksen jälkeen vaihtaa huonoiten suoriutuneen pistemiehen parhaimpaan mahdolliseen.

Mie jo sössin ton, kun en oo carlssonia vaihtanu poies. Onnittelut :D

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mie jo sössin ton, kun en oo carlssonia vaihtanu poies. Onnittelut :D

Itse olin siinä ymmärryksessä, että pelaajan saa vaihtaa niin, että vanhan pelaajan pisteet "häviävät" ja uuden pelaajan pisteet tulevat tilalle. Eli jos ottaisit Carlssonin tilalle jonkun muun, niin tämän hyökkääjän pistemäärän saisit tuohon pottiin, mutta Carlssonin 11 vähennettäisiin.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa. No siinä tapauksessa. :D otetaan Carlssonin tilalle Kangasniemi

Tällä vaihdolla sulla 169p, mulla tuo 178p. Panttaan vaihtoa vielä, kun tässä mikään hätä ole.

Naska Paapuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPes, Dallas Stars
Laitetaas seurantaa vähän kun pomppasi ketju ylös pitkästä aikaa:

Lenni Hämeenaho 21 ott. 10+10=20
Nestor Noiva 17 ott. 2+7=9
Yht. 29 pistettä

Jere Lassila 19 ott. 2+8=10
Santeri Huovila 12 ott. 1+6=7
Yht. 17 pistettä

Hyvältä näyttää toveri @Guarantee :n osalta tähän mennessä, Hämeenaho ollut odotetusti iskussa. Lassila ja Huovila taasen yskiskelee, toivotaan että alkaisi homma toimimaan minun kaksikolla vähän paremmalla menestyksellä. Huovila hakenut matkan varrella motivaatiota myös Mestiksen puolelta.
Päivitystä tähän väliin:

Ässät
44 p + 22 p = 66 pistettä

JYP
34 p + 33 p = 67 pistettä

Tiukkaa on näköjään loppuun asti, JYPin vire nyt sakkaa niin voipi olla että Ässien nuoret kukot painelee vielä maisemaan.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
TPS vs Tappara
  • 2.10
  • 4.15
  • 3.00
HPK vs Sport
  • 1.95
  • 3.95
  • 3.50
K-Espoo vs HIFK
  • 4.00
  • 4.30
  • 1.85
KalPa vs Pelicans
  • 1.59
  • 4.70
  • 4.80
SaiPa vs Ilves
  • 3.10
  • 3.95
  • 2.12
Ässät vs Kärpät
  • 2.08
  • 3.95
  • 3.15
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy