Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
No oli oli. Jäitä housuun ja hyvää viikonloppua!Eikös tämä ollut Erikson vs Grewe. Minulla oli Erikson
No oli oli. Jäitä housuun ja hyvää viikonloppua!Eikös tämä ollut Erikson vs Grewe. Minulla oli Erikson
Onneksi Pikkarainen päätyi kerhoon eikä ässiin joten tässä on taas helppoa rahaa jollekin Atufanille tarjolla. Väitän että Hpk on ässien yläpuolella kun runkosarja loppuu, 50-100€ ja otan vastaan vain yhden vedon.
Tilanne alkaa näyttää aika epätoivoiselta Ässien kannalta @Jeppe_68Kyllä tämä nyt pitää ottaa kiinni täysin panoksin.
Juu, eiköhän tämä ole valmis. Laita tilinumero niin hoidellaan homma alta pois.Tilanne alkaa näyttää aika epätoivoiselta Ässien kannalta @Jeppe_68[/US
[/QUOTE]
Laitetaanko lunastukseen vai odotellaanko vielä ihmettä? ;)Kiinni veti.
Kyllähän tässä usko melkein horjuu, mutta toivotaan ihmettä..Laitetaanko lunastukseen vai odotellaanko vielä ihmettä? ;)
Pakko se on revanssi ottaa. Ässät 20€ kuitti.
20euroa voin sijoittaa SaiPan puolesta ehdottamaasi vetoon, mikäli sopii?
Laita maksutiedot tulemaan.Joko vihelletään peli poikki vai odotellaanko vielä?
Yhden vedon voisin vielä ottaa:
Jarno Kärki tekee runkosarjassa enemmän maaleja kuin valitsemasi pelaaja. Otteluita molemmilla on oltava vähintään 40.
Panos 20€.
Mä voisin ottaa tän vedon vastaan Kärppien Ville Leskisellä.
Oho. Nyt ollaan jännän äärellä. Kiitos infosta, tietääpähän jännittää nyt tarkemmin tätä!Jännäksi menee. Leskisen pitäisi pelata kaikki loput 11 peliä jotta hän saisi täyteen tuon 40 ottelua. Maalit tällä hetkellä Kärjen hyväksi 15-11.
Vihelletään vaan. Laitatko maksutiedotJoko vihelletään peli poikki vai odotellaanko vielä?
Heitetääs muutama tarjous ilmoille:
Scott Pooley tekee enemmän maaleja mitä sinun valitsema Liigadebytantti. Molemmille vähintään 30 peliä, tai veto mitätöityy. Veto ratkaistaan maalit per peli mittarilla mikäli molemmat pelaa vaadittavan 30 peliä. 50-100e.
@SJK10 Päivitystä tähän: Baptiste 0,378 maalia / peli. Pooley 0,304.Otan tämän kiinni. Nick Baptiste. 50e
Väliaika tietona , molemmilla ottelumäärä täynnä, Grman -1 ja meidän Santeri -9.Väitän että Mario Grman on kauden päätyttyä enemmän pakkasella +- tilastossa kun sinun valitsemasi puolustaja! 20€
Tätä saa jännittää vielä..Mennää vaikka Ässät vs JYP vedolla. Lopullinen runkosarjasijotus, mennäänkö 50e panoksella?
Nyt on jo matemaattisestikkin mahdotonta, kun Sport ei pelaa täyttä runkosarjaa.. eli laitetaan lunastukseenLaitetaanko lunastukseen vai odotellaanko vielä ihmettä? ;)
Galimovilla runkosarja paketissa torjuntaprosentilla 91,29%Lassi Lehtinen ja 50€.
Heitetääs muutama tarjous ilmoille:
Scott Pooley tekee enemmän maaleja mitä sinun valitsema Liigadebytantti. Molemmille vähintään 30 peliä, tai veto mitätöityy. Veto ratkaistaan maalit per peli mittarilla mikäli molemmat pelaa vaadittavan 30 peliä. 50-100e.
@SJK10 Päivitys: Baptiste 0,396. Pooley 0,30. Tähän laskettiin ilmeisesti pleijarit mukaan vai?Otan tämän kiinni. Nick Baptiste. 50e
@SJK10 Päivitys: Baptiste 0,396. Pooley 0,30. Tähän laskettiin ilmeisesti pleijarit mukaan vai?
Ihan rehellisesti: Mulla oli alunperin täysin sama oletus, että runkosarjavetona mentäisiin. Mutta nyt katsoin tuota vetoa tarkemmin, niin eihän siinä tarkemmin sovittu ja sen takia aloin nyt epäröimään :D. Mä suostun kyllä siihen, että lasketaan ihan kaikki matsit pleijareineen ja maalit / peli ratkaisee.Katos tuoko oli jäänyt mainitsematta kokonaan. Pidin ihan oletuksena että runkosarjavetona mennään. Sopinee varmaan sinullekin kun se sun kannalta johtoasemassa parempi vaihtoehtokin on?
Ei hätää, eiköhän Smejkalin olympiakomennus hoida homman.
Tämä varmaan alkaa olla paketissa? Pistätkö yv:tä.Ässät löytyy ylempää.