Vedonlyönnit kaudelle 2021–2022

  • 56 030
  • 293

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
@AllBehind

Ja päivitystä:

Sulla kasassa 115p
Mulla kasassa 87p

Erotus siis nyt 28 pinnaa ja pelejä jäljellä Tepsillä 13 ja HIFK:lla 14. Tuskin tulen tätä viemään mutta katsotaan!
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yhden vedon voisin vielä ottaa:
Jarno Kärki tekee runkosarjassa enemmän maaleja kuin valitsemasi pelaaja. Otteluita molemmilla on oltava vähintään 40.
Panos 20€.

Mä voisin ottaa tän vedon vastaan Kärppien Ville Leskisellä.

Jännäksi menee. Leskisen pitäisi pelata kaikki loput 11 peliä jotta hän saisi täyteen tuon 40 ottelua. Maalit tällä hetkellä Kärjen hyväksi 15-11.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Jännäksi menee. Leskisen pitäisi pelata kaikki loput 11 peliä jotta hän saisi täyteen tuon 40 ottelua. Maalit tällä hetkellä Kärjen hyväksi 15-11.
Oho. Nyt ollaan jännän äärellä. Kiitos infosta, tietääpähän jännittää nyt tarkemmin tätä!
 

AllBehind

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@alessi

Päivitystä ennenkuin loppuu:
Sun ketjun pelaajilla yhteensä 217 peliä ja 99 pistettä. 7peliä jäljellä.

Mun ketjun pelaajilla yhteensä 174 peliä ja 128 pistettä. 9 peliä jäljellä.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Heitetääs muutama tarjous ilmoille:

Scott Pooley tekee enemmän maaleja mitä sinun valitsema Liigadebytantti. Molemmille vähintään 30 peliä, tai veto mitätöityy. Veto ratkaistaan maalit per peli mittarilla mikäli molemmat pelaa vaadittavan 30 peliä. 50-100e.

Otan tämän kiinni. Nick Baptiste. 50e
@SJK10 Päivitystä tähän: Baptiste 0,378 maalia / peli. Pooley 0,304.
 
Viimeksi muokattu:

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Lassi Lehtinen ja 50€.
Galimovilla runkosarja paketissa torjuntaprosentilla 91,29%

Lehtisellä sama lukema asettuu muotoon 89,34%. Lukolla seitsemän peliä jäljellä, ei taida näistä Lassi montaa pelata.

Edit. Nämä taitaa jäädä saamatta, kaveri ei oo paikalla juuri pyöriny.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Heitetääs muutama tarjous ilmoille:

Scott Pooley tekee enemmän maaleja mitä sinun valitsema Liigadebytantti. Molemmille vähintään 30 peliä, tai veto mitätöityy. Veto ratkaistaan maalit per peli mittarilla mikäli molemmat pelaa vaadittavan 30 peliä. 50-100e.
Otan tämän kiinni. Nick Baptiste. 50e
@SJK10 Päivitys: Baptiste 0,396. Pooley 0,30. Tähän laskettiin ilmeisesti pleijarit mukaan vai?
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@SJK10 Päivitys: Baptiste 0,396. Pooley 0,30. Tähän laskettiin ilmeisesti pleijarit mukaan vai?

Katos tuoko oli jäänyt mainitsematta kokonaan. Pidin ihan oletuksena että runkosarjavetona mennään. Sopinee varmaan sinullekin kun se sun kannalta johtoasemassa parempi vaihtoehtokin on?
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Katos tuoko oli jäänyt mainitsematta kokonaan. Pidin ihan oletuksena että runkosarjavetona mennään. Sopinee varmaan sinullekin kun se sun kannalta johtoasemassa parempi vaihtoehtokin on?
Ihan rehellisesti: Mulla oli alunperin täysin sama oletus, että runkosarjavetona mentäisiin. Mutta nyt katsoin tuota vetoa tarkemmin, niin eihän siinä tarkemmin sovittu ja sen takia aloin nyt epäröimään :D. Mä suostun kyllä siihen, että lasketaan ihan kaikki matsit pleijareineen ja maalit / peli ratkaisee.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
@AllBehind

Sulla 143p, mulla 111p. Laitatko maksutiedot mulle yv:llä niin hoidetaan pois alta.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
@Via Dolorosa

Pistähän tilinumeroa tulemaan sarjataulukkovedon tiimoilta, niin hoidetaan pois.

Käsittääkseni molemilla oli yksi joukkue tismalleen oikealla sijalla. Sulla Tappara ja mulla JYP. Itse lisäämani ehdon johdosta olet vedossamme ylivertainen voittaja. Tietäjät tietää. Pitkää kevättä toivotellen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös