Kuitti.Voin ottaa Eetu Koivistoisella tämän kiinni.
Kuitti.Voin ottaa Eetu Koivistoisella tämän kiinni.
Väitän että Connor Bunnaman tekee enemmän maaleja kuin valitsemasi keskushyökkääjä. Katsotaan tapauskohtaisesti jos joku tulee tyrkyttämään laiturisenttereitä, mutta hakusessa siis pelaaja joka lähtökohtaisesti pelaa koko kauden keskellä. Loukkaantumisrajaksi vaikka tuo 40 peliä, panos maltillinen 20€.
Jos @Aleesa ei ota, niin minä otan, samoilla säännöillä. Mutta tosiaan odotellaan hänen vastausta ensin.Otatko toisen?
Jos otat, niin laitan Petr Kodytekin vastaan.
Pahoitteluni, tähän saumaan yksi veto riittänee. Joten, @Sturba, estradi on teidän.Otatko toisen?
Jos otat, niin laitan Petr Kodytekin vastaan.
Jos @Aleesa ei ota, niin minä otan, samoilla säännöillä. Mutta tosiaan odotellaan hänen vastausta ensin.
Les Lancaster. Otetaanko ottelurajoituksia?Tarmo Reunanen painaa kovemmat pisteet kuin valitsemasi puolustaja 20€
Mä voisin ottaa tän Sami Nikulla, jos otat useamman?Tarmo Reunanen painaa kovemmat pisteet kuin valitsemasi puolustaja 20€
Tämä kiinniLes Lancaster. Otetaanko ottelurajoituksia?
Vain yhden otan vaikka Tare on se ykkös yv jätkä ja ollut hurjana viimeaikoina. Luonnollista jatkumoa Press, Saarijärvi ja Gregoire. Reunasella on kaikki työkalut jatkaa sarjaa ja mies on ollut viimekauden peruuttelun jälkeen uudesti syttynyt.Mä voisin ottaa tän Sami Nikulla, jos otat useamman?
Mites onko ottelu rajoja?
Vielä olisi aikaa lyödä vetoa. Eikö yhtään rohkeaa löydy?Nyt on taas tarjolla SaiPan, Jukureiden, Sportin, HPKn ja Ässien kannattajille 100€ vetoa runkosarjasijoituksesta KooKoota vastaan. Eli kumpi sijoittuu runkosarjassa korkeammalle. Minulla KooKoo.
Voisin ton D'astousin ottaa. Eli väitän että tekee alle 35 pistettä.
Otetaan Niku tähän.Les Lancaster vastaan sinun valitsema pakki maalintekokilpailuun. Otanta on runkosarja ja panos maltillinen 20 euroa.
- Hävinneen pelaajan täytyy pelata vähintään 45 ottelua jos voittajakin pelaa.
Sami Niku teki muuten 7 peliin 11 pistettä joulukuussa.
Voi perhana. Otetaanko vaikka 40 peliä minimimääräksi reiluuden nimissä? Eli jos pelaa 39 peliä tai alle niin veto raukeaa.Toivottavasti tulee suht pian takaisin kun kotiin joutui lähtemään.
Voi perhana. Otetaanko vaikka 40 peliä minimimääräksi reiluuden nimissä? Eli jos pelaa 39 peliä tai alle niin veto raukeaa.
Lukkoa on tuolla veikkausketjussa veikattu aika paljon sääleihin tai jopa sen alle, joten kun kerran hyvä konsepti on keksitty niin peesaan sitä häikäilemättä:
Eli Lukon runkosarjasijoituksesta samanlainen veto samoilla säännöillä ja panoksilla kuin SJK10:n alkuperäinen. Minä sanon että Lukko on lähempänä 1. sijaa, sinä että lähempänä 11. Lainataan nyt vielä niin sanotusti terms and conditions tähänkin viestiin:
Voin ottaa tämän. Minulle Lehterä.Lasch - Lehterä pistevetoon lähtijöitä runkosarjan osalta? Loukkien varalta määrittävä tilasto voisi olla ppg ja panos vaikka 30€?
Edit. Itsellä siis Lasch
KuittiVoin ottaa tämän. Minulle Lehterä.