Vedonlyönnit kaudella 2023–2024

  • 57 596
  • 373

Nysse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KooKoo, Jokerit sekä Tukholman joukkueet
Väitän, että KalPa sijoittuu sijoille 1-8.

Minä voitan, jos niin tapahtuu, sinä voitat jos sijoitus on 9-15

25€ panos. Ottaako joku kiinni?
 
Viimeksi muokattu:

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täältä sanon että HIFK ei pelaa finaaleissa tulevalla kaudella vaikka joukkueessa on melkoinen liuta nimimiehiä valmennuksineen.

Panos 50e.
 

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, HV71
KooKoo vs TPS, runkosarjan sijoitus. Onko joku halukas ottamaan ns. ison monnin kiinni, laitetaan vaikka parisataa tai lava seltzeriä panokseksi. Onko lähtijöitä? Ensimmäinen ehtii. Olen vanhan kansan ihmisiä, eli käteistä löytyy.
 
Suosikkijoukkue
TPS, KalPa, KooKoo, Avalanche
Joo turkulaisena täältä bingo.

Olen uuden kansan ihmisiä, mobilepay kyllä löytyy. Yksityiskohdat voidaan sopia chätin puolella. Tämä on muuten sitten varma tieto.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukkoa on tuolla veikkausketjussa veikattu aika paljon sääleihin tai jopa sen alle, joten kun kerran hyvä konsepti on keksitty niin peesaan sitä häikäilemättä:

Eli Lukon runkosarjasijoituksesta samanlainen veto samoilla säännöillä ja panoksilla kuin SJK10:n alkuperäinen. Minä sanon että Lukko on lähempänä 1. sijaa, sinä että lähempänä 11. Lainataan nyt vielä niin sanotusti terms and conditions tähänkin viestiin:
Edelleen tätä tarjoan jollekin. Veikkausketjun perusteella luulisi jonkun ottavan kiinni.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Moni kärppäläinen uskoo Ville Koivusen tekevän helposti yli 20 maalia alkavalla kaudella, jopa 25. Minä väitän ettei tee. 50€-100€ panoksella olen valmis lyömään vetoa. Jos tekee 0-20 maalia minä voitan, jos 21 tai enemmän, sinä voitat. Minimipelimääräksi voidaan sopia vaikka 40 ottelua. Jos pelaa vähemmän niin veto raukeaa. Tietty jos alle 40 pelissä tekee 20 niin voitat vedon. Ketä lähtee?
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Moni kärppäläinen uskoo Ville Koivusen tekevän helposti yli 20 maalia alkavalla kaudella, jopa 25. Minä väitän ettei tee. 50€-100€ panoksella olen valmis lyömään vetoa. Jos tekee 0-20 maalia minä voitan, jos 21 tai enemmän, sinä voitat. Minimipelimääräksi voidaan sopia vaikka 40 ottelua. Jos pelaa vähemmän niin veto raukeaa. Tietty jos alle 40 pelissä tekee 20 niin voitat vedon. Ketä lähtee?
Tekkeehän se, vaikka 75€.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Moni kärppäläinen uskoo Ville Koivusen tekevän helposti yli 20 maalia alkavalla kaudella, jopa 25. Minä väitän ettei tee. 50€-100€ panoksella olen valmis lyömään vetoa. Jos tekee 0-20 maalia minä voitan, jos 21 tai enemmän, sinä voitat. Minimipelimääräksi voidaan sopia vaikka 40 ottelua. Jos pelaa vähemmän niin veto raukeaa. Tietty jos alle 40 pelissä tekee 20 niin voitat vedon. Ketä lähtee?
Onko tuo siis niin, että jos pelaa 40 peliä tai enemmän, voitat jos Koivunen tekee 0-20. Mutta jos Koivunen pelaa 0-39 peliä, häviät jos Koivunen tekee 20? Vai onko niin, että pitää tehdä myös tuo 21 maalia, jos pelimäärä 0-39. Pieniä juttuja, mutta parempi sopia ne kunnolla, niin ei tule riitaa.

Boldaus oma.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Onko tuo siis niin, että jos pelaa 40 peliä tai enemmän, voitat jos Koivunen tekee 0-20. Mutta jos Koivunen pelaa 0-39 peliä, häviät jos Koivunen tekee 20? Vai onko niin, että pitää tehdä myös tuo 21 maalia, jos pelimäärä 0-39. Pieniä juttuja, mutta parempi sopia ne kunnolla, niin ei tule riitaa.

Boldaus oma.
Yksityisviestillä korjasin tuon pienen kauneusvirheen. Tietty todennäköisyys siihen että Koivunen pelaa 0-39 peliä ja tekee tasan 20 maalia on lähes häviävän pieni, mutta korjattu on tuokin.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko jatkoajan käyttäjillä ollut liigapörssikimppoja inhimillisillä panoksilla?
Esim max 20 kilpailijaa ja jokainen laittaa kympin pottiin etc?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Otetaas pari yksinkertaista vetoa jonkun kuopiolaisen kanssa:
-JYP sijoittuu runkosarjassa paremmin kuin KalPa. 20€ (Tämä meni!!! @Kuopionkukko)

-JYPin kultakypärä on korkeammalla pistepörssissä kuin KalPan kultakypärä. 20€

Kultakypäräveto vielä auki .
 
Viimeksi muokattu:

Anruusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät NHL Spurs
Raumalaisille helppoa rahaa tarjolla, väitän että Lenni Hämeenaho tekee runkosarjassa enemmän maaleja kuin Jami Krannila tai Tuukka Tieksola. Ilman ottelurajoituksia.
Panos 50-200€
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heitetääs muutama tarjous vielä ennen kauden alkua:

Brayden Burkella on parempi PPG kuin valitsemallasi ensimmäisen Liiga-kautensa aloittavalla ulkomaalaishankinnalla. Loukkaantumispykäläksi vähintään 35 pelattua peliä, tai jos toinen vedon pelaajista floppaa ja kaupataan Liigan ulkopuolelle, häviää se osapuoli tämän vedon jonka pelaaja jättää Liigan. 50-100e.

Jakob Stenqvistillä on parempi PPG kuin valitsemallasi puolustajalla jonka sukunimi ei ole Niku tai Kemiläinen. Vaadittu pelimäärä molemmille 35. 50-100e.
 

AllBehind

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heitetääs muutama tarjous vielä ennen kauden alkua:

Brayden Burkella on parempi PPG kuin valitsemallasi ensimmäisen Liiga-kautensa aloittavalla ulkomaalaishankinnalla. Loukkaantumispykäläksi vähintään 35 pelattua peliä, tai jos toinen vedon pelaajista floppaa ja kaupataan Liigan ulkopuolelle, häviää se osapuoli tämän vedon jonka pelaaja jättää Liigan. 50-100e.

Jakob Stenqvistillä on parempi PPG kuin valitsemallasi puolustajalla jonka sukunimi ei ole Niku tai Kemiläinen. Vaadittu pelimäärä molemmille 35. 50-100e.
Voisin lähteä kumpaankin vetoon mukaan.

Ensimmäiseen heitän Carter Camperin.

Toiseen vetoon Les Lancasterin.

Molempiin 50e panos?

Ok?
 

Aleesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ville Mäntymaan povitaskut
Väitän että Connor Bunnaman tekee enemmän maaleja kuin valitsemasi keskushyökkääjä. Katsotaan tapauskohtaisesti jos joku tulee tyrkyttämään laiturisenttereitä, mutta hakusessa siis pelaaja joka lähtökohtaisesti pelaa koko kauden keskellä. Loukkaantumisrajaksi vaikka tuo 40 peliä, panos maltillinen 20€.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Väitän että Connor Bunnaman tekee enemmän maaleja kuin valitsemasi keskushyökkääjä. Katsotaan tapauskohtaisesti jos joku tulee tyrkyttämään laiturisenttereitä, mutta hakusessa siis pelaaja joka lähtökohtaisesti pelaa koko kauden keskellä. Loukkaantumisrajaksi vaikka tuo 40 peliä, panos maltillinen 20€.
Voin ottaa Eetu Koivistoisella tämän kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös