Vedonlyönnit kaudella 2023–2024

  • 57 601
  • 373

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Minä väitän, että Ville Leskinen on kauden päätyttyä maalipörssin sijoilla 1-5. Sinä väität että ei ole. Panos 25€. Otan yhden vedon vastaan.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tämä onkin jo sitten melkeen hullua.

En sanoisi noinkaan. 10p on erittäin lähellä tasabuukkia tässä. Esim päättyneellä kaudella cap oli 19p. Ja mitä mun arvioon tulee niin Pelicans pysyy tasollaan ja KooKoo hieman mun arvioissa viime kauteen potentiaalisempi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Joona Ikonen ja Ville Meskanen tekevät yhteensä enemmän maaleja kuin sinun kaksi suosikkijoukkueestasi valitsemaa laitahyökkääjää yhteensä. Runkosarjan lopussa pelaajilla täytyy siis olla enemmän startteja laiturina kuin sentterinä. Panos maltillinen 20 euroa.

Voidaan ottaa loukkaantumisen varalle optio, että toisen saa vaihtaa. Tällöin vaihdetun pelaajan maalit jää pohjalle ja uuden pelaajan loppukauden maalit lasketaan saldoon mukaan.

Tasamaaleissa ei aleta katsomaan mitään muita tilastoja vaan veto mitätöityy.

Katotaan millaisia ehdotuksia tulee että montako hyväksyn.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Westerholmit tekevät enemmän pisteitä kun Davidssonin veljekset. väh. peliä 80 yhteensä.
panos 50-100.

En lähtisi tähän mutta siihen voisin lähtee pikkusummalla että Marcus tekee enempi kuin valitsemas toinen Westerholm edellyttäen että molemmat pelaa 75% runkosarjapeleistä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Joona Ikonen ja Ville Meskanen tekevät yhteensä enemmän maaleja kuin sinun kaksi suosikkijoukkueestasi valitsemaa laitahyökkääjää yhteensä. Runkosarjan lopussa pelaajilla täytyy siis olla enemmän startteja laiturina kuin sentterinä. Panos maltillinen 20 euroa.

Voidaan ottaa loukkaantumisen varalle optio, että toisen saa vaihtaa. Tällöin vaihdetun pelaajan maalit jää pohjalle ja uuden pelaajan loppukauden maalit lasketaan saldoon mukaan.

Tasamaaleissa ei aleta katsomaan mitään muita tilastoja vaan veto mitätöityy.

Katotaan millaisia ehdotuksia tulee että montako hyväksyn.

Mulla on tähän ehdotus. Saan 5 maalia eteen mutta sä saat valita mulle vetoon kolmesta pelaajasta kaksi Savinainen/Liedes/Baptiste. Tämä veto mitätöityy jos jompikumpi seura saa merkittävästi paremman laiturin joukkueseen kun valitut. Tai pelaa alle 75% peleistä
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mulla on tähän ehdotus. Saan 5 maalia eteen mutta sä saat valita mulle vetoon kolmesta pelaajasta kaksi Savinainen/Liedes/Baptiste. Tämä veto mitätöityy jos jompikumpi seura saa merkittävästi paremman laiturin joukkueseen kun valitut. Tai pelaa alle 75% peleistä
Eli sinulle ottaisin Savinainen ja Liedeksen. Minulle Ikonen ja Meskanen. Panos 20 €.

Miten tuo 75 % menee? Kaikkien täytyy pelata tuo? Mitä jos enemmän maaleja tehnyt duo pelaa alle tuon?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Eli jos noiden kahden pelit jää yhteensä 120 ottelua 75% siitä. Eli jos jää 90 ottelua alle yhteensä kaksikolle niin silloin mitätöityy.
Selvä. Lukitaan tämä!
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jees. Teidän jätkien täytyy tehdä siis 40 maalia koska mun ukot tekee 35 ;)
Meskanen 23 ja Ikonen 19 = 42
Savinainen 15 ja Liedes 22 = 37

Perkele. Tulee tasuri.
 

Jeriko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En lähtisi tähän mutta siihen voisin lähtee pikkusummalla että Marcus tekee enempi kuin valitsemas toinen Westerholm edellyttäen että molemmat pelaa 75% runkosarjapeleistä.
Käy, minä sanon että Ponthus tekee enemmän pisteitä kuin Marcus ja tuo sinun sanomasi pelimäärä raja. Summan saat valita.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos joku haluaa lähteä viisikkovetoon mukaan Pelicansia vastaan joukkueilla HPK, TPS, SaiPa, Lukko, Jukurit, KalPa, Kärpät, Sport, Ässät, KooKoo, niin otan vetoja vastaan.

Vaihtaa saa ennen kauden alkua vielä viisikkoaan, jos/kun joukkueemme tekevät vielä hankintoja.

Lasch-Horky-Jämsen
Jordan-Utunen
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Täällä kun on palstalla Kärppien Kokkoa epäilty että riittääkö edes Liigaan vielä, niin ottaako joku 10-20€ vedon, kumpi kakkosveskari torjuu paremmin kauden aikana? Eli siis minä otan Kokon, sinä jonkun muun seuran kakkosveskarin ja se kumman hepalla runkosarjan päätteeksi parempi torjuntaprosentti, voittaa. Mikä olisi sopiva pelimäärä, joka pitää vähintään olla, 20?
Mä voisin lähteä mukaan Ässien Kaarlehdolla. Otetaanko me minimipelimääräksi tuo 15, ja jos jompikumpi alittaa sen koko veto mitätöityy? Rubin tulee pelaamaan varmasti todella paljon, joten Kaarlehdolle voi nippa nappa tulla tuo 15 täyteen.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Mä voisin lähteä mukaan Ässien Kaarlehdolla. Otetaanko me minimipelimääräksi tuo 15, ja jos jompikumpi alittaa sen koko veto mitätöityy? Rubin tulee pelaamaan varmasti todella paljon, joten Kaarlehdolle voi nippa nappa tulla tuo 15 täyteen.
No joo, otetaan vaan. Ajattelin että otan vain yhden vedon, mutta otetaan nyt vielä tämä. Kaarlehto pelasi yhden pelin Kärpissä, ja oli aivan surkea.

Ja joo, 15 minimillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös