Vedonlyönnit kaudella 2022–2023

  • 52 459
  • 321

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Liigan veikkausketjussa näkyy joillain olevan Lukko sijoitettu runkosarjassa paremmalle sijoitukselle kuin Ilves.

Ottaisiko joku raumalainen tai sellaiseksi haluava näiden joukkueiden runkosarjasijoituksista vedon, panos 50-100 €?

Minä sanon, että Ilves on runkosarjassa ylempänä kuin Lukko.

Saman vedon voin ottaa myös IFK:ta, TPS:aa tai JYPiä vastaan.

Lukko vs JYP ja 50e kelpaa.
 
Lukko vs JYP ja 50e kelpaa.
Ilves vastaan nuo TPS, IFK tai JYP (ja muut lyhenteet)

Muoks.

Samoin voin ottaa yhden vedon siitä, ettei Ässät ole runkosarjassa kahden viimeisen joukossa.
 
Viimeksi muokattu:

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilves vastaan nuo TPS, IFK tai JYP (ja muut lyhenteet)

Muoks.Samoin voin ottaa yhden vedon siitä, ettei Ässät ole runkosarjassa kahden viimeisen joukossa.

Käsitin väärin viestisi.

Jätetään tuo sama veto tarjolle jos joku muu innostuu Lukko vs JYP vedosta.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Porissa keulii tällä hetkellä niin kovaa että annetaan tilaisuus laittaa myös katetta sinne puheiden taakse:

Lukko kerää keskinäisistä kohtaamisista enemmän pisteitä kuin Ässät. Panos 50e-150e.

Lukko kerää runkosarjassa vähintään 10 pistettä enemmän kuin Ässät. Panos 50e-150e.

Molempiin voin ottaa yhden tai useamman vedon, kuitenkin max 150e per kohde.

Nää pitäisi mennä nopeasti.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Lukko kerää keskinäisistä kohtaamisista enemmän pisteitä kuin Ässät. Panos 50e-150e.
50e kiinni.

Jos päädytään tasapisteisiin, maaliero ratkaisee. Jos maaliero tasan, seuraavana tehdyt maalit. Jos nekin tasan, yleisökeskiarvo keskinäisissä matseissa.

Eli sinä väität, että Lukko kerää keskinäisistä enemmän pisteitä kuin Ässät. Minä väitän, että Ässät kerää keskinäisistä enemmän pisteitä kuin Lukko. Ja runkosarjaotteluista lienee kyse.

Kuittaatko vielä hyväksyvästi?
 
Viimeksi muokattu:

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
50e kiinni.

Jos päädytään tasapisteisiin, maaliero ratkaisee. Jos maaliero tasan, seuraavana tehdyt maalit. Jos nekin tasan, yleisökeskiarvo keskinäisissä matseissa.

Eli sinä väität, että Lukko kerää keskinäisistä enemmän pisteitä kuin Ässät. Minä väitän, että Ässät kerää keskinäisistä enemmän pisteitä kuin Lukko. Ja runkosarjaotteluista lienee kyse.

Kuittaatko vielä hyväksyvästi?

Kuitti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Tässä on ässäfaneille taas helppoa rahaa tarjolla: Minä väitän että ässiin tällä kaudella tulleista pelureista vähintään kaksi ei näe porissa kauden päättymistä eli poistuvat joukkueesta ennen runkosarjan päättymistä. 50-100€ ja yksi veto.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
50€ kiinni tähän, samoilla ehdoilla kun otit Jyyd kanssa?

Sorry ei mitään henkilökohtaista, mutten lähde pari kuukautta vanhan kolmen viestin nimimerkin kanssa lyömään vetoa kun täällä palstalla on niitäkin näkynyt jotka maksuhetkellä katoaakin paikalta.
 

JamBe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä voin lähteä tähän mukaan 50 € panoksella (Lukon puolesta), jos vielä haluat vedon ottaa.
Kyllähän se passaa, eli:

Jos päädytään tasapisteisiin, maaliero ratkaisee. Jos maaliero tasan, seuraavana tehdyt maalit. Jos nekin tasan, yleisökeskiarvo keskinäisissä matseissa.

Eli sinä väität, että Lukko kerää keskinäisistä enemmän pisteitä kuin Ässät. Minä väitän, että Ässät kerää keskinäisistä enemmän pisteitä kuin Lukko. Ja runkosarjaotteluista lienee kyse.
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lähteekö joku raumalainen tähän; väitän että Will Graber tekee enemmän pisteitä ensi kaudella kuin Julius Mattila. Vähemmän pisteitä tekevällä pelaajalla on otteluita oltava väh. 40. Jos pisteitä on samanverran, maalit ratkaisevat. Jos maaleja on samanverran, +- tilasto ratkaisee.

Otan siis yhden 30€ vedon.
 
Viimeksi muokattu:

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähteekö joku raumalainen tähän; väitän että Will Graber tekee enemmän pisteitä ensi kaudella kuin Julius Mattila. Otteluita molemmilla oltava väh. 40. Jos pisteitä on samanverran, maalit ratkaisevat. Jos maaleja on samanverran, +- tilasto ratkaisee.

Otan siis yhden 30€ vedon.
Tähän kuitti.

Paitsi, että sen verran muokkaisin kuitenkin ehtoja, että _vähemmän pisteitä tehneen pelaajan pitää pelata väh. 40 ottelua_. (Kts. ketjun viesti #81.)
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Niin moni veikkaillut KalPaa jopa sarjan pohjalle. Niin laitetaan seuraava tarjolla.

Sinä väität, että KalPa on runkosarjan viimeinen.
Minä väitän, että KalPa ei ole runkosarjan viimeinen.

Panos 20e

Edit. Ilmeisesti ei ole kellään munaa seisoa sanojensa takana. Niin voin tarjota myös seuraavaa:

KalPa on korkeammalla runkosarjan lopussa kuin Sport tai vaihtoehtoisesti Pelicans.

Parempi?
 
Viimeksi muokattu:

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Niin moni veikkaillut KalPaa jopa sarjan pohjalle. Niin laitetaan seuraava tarjolla.

Sinä väität, että KalPa on runkosarjan viimeinen.
Minä väitän, että KalPa ei ole runkosarjan viimeinen.

Panos 20e

Joku voi sanoa, että tyhmää pilata toisten vetoja, mutta tähän on ihan pakko ottaa kiinni, (kun on täysin selvää, ettei tätä vetoa kuitenkaan kukaan kuittaisi).

Vaikka Kalpa(tähän voit vaihtaa minkä tahansa joukkueen mielesi mukaan) olisi todennäköisin jumbo, ei kukaan löisi tasakertoimilla vetoa sen puolesta, että kyseinen joukkue jää viimeiseksi.

Yhdenkään joukkueen todennäköisyys jäädä viimeiseksi ei liene suurempi kuin 15-20% ja tuollaiseen vetoon tarttuva tarvitsisi mielestään min. 50% todennäköisyyden sille, että niin tapahtuu.

Eli ei, kukaan joka rankkaa joukkueen x viimeiseksi ei ole lyömässä tasasummin vetoa sen puolesta, että joukkue x jää viimeiseksi. Näitä ehdotuksia samalla alustuksella on näkynyt jo muutama, mikä hieman ärsyttää :)

EDIT: Jos tarjoaisi edes vetoa siitä, pääseekö joukkue x sääleihin vai ei, oltaisiin sentään lähempänä jokseenkin realistista vedonlyöntiasetelmaa.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Veikkausketjua jonkun verran lukenut ja sieltä olen huomannut että KalPaa on veikattu muutamia kertoja JYPiä korkeammalle sijalle.
Minä siis väitän että JYP on runkosarjan jälkeen KalPaa korkeammalla. Panos 50€? Ottaako joku kiinni?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Veikkausketjua jonkun verran lukenut ja sieltä olen huomannut että KalPaa on veikattu muutamia kertoja JYPiä korkeammalle sijalle.
Minä siis väitän että JYP on runkosarjan jälkeen KalPaa korkeammalla. Panos 50€? Ottaako joku kiinni?
Mä voin ottaa. Väitän saman.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Jere Karjalainen tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kun vapaavalintainen täksi kaudeksi ässiin saapunut peluri, vähemmän pisteitä tehneen pelaajan pelimäärä täytyy olla minimissään 40. 50-100€ ja yksi veto, kuittaa pelaajan nimellä tähän ketjuun.
 

Knap

Jäsen
Jyrki Jokipakka tekee runkosarjassa alle 30 tehopistettä. Innostuin käyttäjän @Kaukosäädin viestistä tätä tarjoamaan, mutta voin kätellä tämän kyllä ketä vain vastaan. Panos sovittavissa, mutta esim. 20€ passaa hyvin!
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Minä väitän että Ässät on vähintään säälipleijareissa, sinä väität päinvastaista.
Panos 20-50€, löytyykö innokkaita?
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Minä väitän että Ässät on vähintään säälipleijareissa, sinä väität päinvastaista.
Panos 20-50€, löytyykö innokkaita?
Minä tartun tähän. Väitän, ettei Ässät ole runkosarjaan päätteeksi vähintään säälipleijareissa. Panos 30€, kuittaatko?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös