Vedonlyönnit kaudella 2022–2023

  • 52 675
  • 321

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Asetelma on mielestäni sen verran kiehtova, että tarjoan jollekin Tepsin miehelle/naiselle/muulle seuraavaa:

Skalicky vs. Kestner, kumpi tekee runkosarjassa enemmän pisteitä? Mulla Kessu, sulla Skaldo. Molemmilla tultava 40 peliä täyteen, muuten veto mitätöityy. Panos esim. 50e.

Mä lähden tähän, panos 50e.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
@alessi @asyouwere Onko myös niin, että esim jos Kestner tekee 30 matsiin 30 pistettä ja Skalicky 50 matsiin 25 pistettä, niin veto mitätöityy? Lähinnä ettei sitten tule riitaa, että ”ei vedon mitätöitymisessä ole järkeä minun kannalta”.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@alessi @asyouwere Onko myös niin, että esim jos Kestner tekee 30 matsiin 30 pistettä ja Skalicky 50 matsiin 25 pistettä, niin veto mitätöityy? Lähinnä ettei sitten tule riitaa, että ”ei vedon mitätöitymisessä ole järkeä minun kannalta”.
Niin, vähän nurinkurinen tilannehan tuo olisi, mutta itse tykkään pitää tällaiset vedot mahdollisimman yksinkertaisena. Eli veto mitätöityisi tuossa tapauksessa. Toki, jos @alessi haluaa asettaa jonkun lisäklausuulin tällaisen tilanteen varalle niin kyllä sekin mulle käy.
 

Kosini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, vähän nurinkurinen tilannehan tuo olisi, mutta itse tykkään pitää tällaiset vedot mahdollisimman yksinkertaisena. Eli veto mitätöityisi tuossa tapauksessa. Toki, jos @alessi haluaa asettaa jonkun lisäklausuulin tällaisen tilanteen varalle niin kyllä sekin mulle käy.
@alessi @asyouwere Jos tällaiseen vetoon haluaa ottelurajoituksen, se kannattaa muotoilla siten, että vähemmän pisteitä tehnyt pelaaja pelaa vähintään x ottelua. Silloin ei synny mesagin mainitsemaa ristiriitaista tilannetta.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

Mennäänkö tuolla että vähemmän pisteitä tehnyt pelaaja pelaa vähintään sen 40 matsia? Silloinhan vaikka Skaldon tehdessä 40p 39 matsiin ja Kestnerin tehdessä vaikka 25p 40 matsiin voitan kuitenkin eikä jää tuosta "pelistä kiinni" - mulla ei niin väliä, mutta tolla varmasti vältyttäisiin pahalta mieleltä kumpainenkin :)
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mennäänkö tuolla että vähemmän pisteitä tehnyt pelaaja pelaa vähintään sen 40 matsia? Silloinhan vaikka Skaldon tehdessä 40p 39 matsiin ja Kestnerin tehdessä vaikka 25p 40 matsiin voitan kuitenkin eikä jää tuosta "pelistä kiinni" - mulla ei niin väliä, mutta tolla varmasti vältyttäisiin pahalta mieleltä kumpainenkin :)
Jees, näillä mennään!
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Micke-Max Åsten EI SAA yhtään ulosajoa Liigan runkosarjassa 2022-23.

- Ulosajo eli 5+20min tai henkilökohtainen 20min tai toinen samassa ottelussa annettu 10min.
- Vain pelinaikaiset ulosajot eli jälkikäteen annettuja kurinpitotuomioita ei lasketa.
- Vain erotuomarin päätökset - ei lasketa mitään "tästä olisi pitänyt/ei olisi pitänyt antaa" ulosajoja.
- Koskee vain Liigan runkosarjaa (ei mahdollisia muita sarjoja eikä harjoituspelejä tai playoffeja)
- Veto raukeaa jos Åsten ei pelaa kauden aikana yhtään ottelua - ei muita minimiottelurajoituksia.
- Vain yksi veto sen kanssa joka kuittaa tämän nopeimmin
- Minä voitan jos Åsten ei saa ulosajoa - sinä voitat jos Åsten saa ulosajon.
- Panos 50e - tai vaihtoehtoisesti vastaavan hintainen tuote Alkon valikoimasta
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiinnostaako jotakuta ottaa pieni (20€) Pitsiturnauksen spesiaaliveto?

Voittaja - hopeajoukkue - paras pistemies

Jokaisesta yksi piste ja voittaja luonnollisesti kummalla enemmän pisteitä. Tasatilanteessa veto raukeaa.

Oma rivi Lukko - SaiPa - Sebastian Repo
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Todella moni on kertonut, että Tappara ja Kärpät ovat selkeästi kovimmat joukkueet.

Minä ennustan, että Tappara TAI Kärpät EI pelaa finaaleissa kaudella 2022-2023.
Toinen näistä on mielestäni ulkona finaaleista. Kun olet eri mieltä, niin ota koppi.

Panos 10-50 euroa ja max. 100 euroa yhteensä. Kokemuksen perusteella hyväksyn vain luotettavat vedonlyöjät.
Eli ts. mitään yhdentoista viestin ihmettä tai palstalle 4/22 rekisteröitynyttä vastaan en tätä ota.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Todella moni on kertonut, että Tappara ja Kärpät ovat selkeästi kovimmat joukkueet.

Minä ennustan, että Tappara TAI Kärpät EI pelaa finaaleissa kaudella 2022-2023.
Toinen näistä on mielestäni ulkona finaaleista. Kun olet eri mieltä, niin ota koppi.

Panos 10-50 euroa ja max. 100 euroa yhteensä. Kokemuksen perusteella hyväksyn vain luotettavat vedonlyöjät.
Eli ts. mitään yhdentoista viestin ihmettä tai palstalle 4/22 rekisteröitynyttä vastaan en tätä ota.

Voin ilomielin tarjota tätä samaa vetoa :)

Jos nyt joku tarttuu, niin toki @Mazaa :lta ensin.
 

Schimanski

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Todella moni on kertonut, että Tappara ja Kärpät ovat selkeästi kovimmat joukkueet.

Minä ennustan, että Tappara TAI Kärpät EI pelaa finaaleissa kaudella 2022-2023.
Toinen näistä on mielestäni ulkona finaaleista. Kun olet eri mieltä, niin ota koppi.

Panos 10-50 euroa ja max. 100 euroa yhteensä. Kokemuksen perusteella hyväksyn vain luotettavat vedonlyöjät.
Eli ts. mitään yhdentoista viestin ihmettä tai palstalle 4/22 rekisteröitynyttä vastaan en tätä ota.
Väitän, että toinen näistä on finaaleissa. 50e.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Väitän, että toinen näistä on finaaleissa. 50e.
Kun lainasit minua, niin koetin kirjoittaa tämän kohtuullisen selvästi, mutta mietin jo etukäteen, että pieniä luetunymmärtämisen virheitä saattaa esiintyä. Se ei tosin meitä haittaa.

En valitettavasti voi ottaa tuota mitä sanoit kiinni, sillä esitin vedossani, että toinen näistä on ulkona finaaleista.
 
Viimeksi muokattu:

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Väitän että JYP kerää runkosarjassa 15 pistettä tai enemmän pisteitä kuin Ässät, KalPa tai SaiPa. 50€ jollaki?
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Edelleen veto olisi ottamatta kiinni, eli sinä väität että Sport jää sijalle 15 runkosarjassa 22-23 , minä väitän että ei jää. 1veto a 50-100€. Pakkohan tämä jonkun on kiinni ottaa kun kaikki on sitä mieltä että Sport jää jumboksi..?
 

Takapiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Edelleen veto olisi ottamatta kiinni, eli sinä väität että Sport jää sijalle 15 runkosarjassa 22-23 , minä väitän että ei jää. 1veto a 50-100€. Pakkohan tämä jonkun on kiinni ottaa kun kaikki on sitä mieltä että Sport jää jumboksi..?
Vaikka Sport olisi 30% todennäköisyydellä varmin vaihtoehto jumboksi, siihen jäisi vielä 70% todennäköisyys, että Sport ei ole jumbo.
Viisas vedonlyöjä ei siis tällaista kohdetta pelaisi 2 kertoimella.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Edelleen veto olisi ottamatta kiinni, eli sinä väität että Sport jää sijalle 15 runkosarjassa 22-23 , minä väitän että ei jää. 1veto a 50-100€. Pakkohan tämä jonkun on kiinni ottaa kun kaikki on sitä mieltä että Sport jää jumboksi..?
Annat sille 1:15 kertoimen, niin nappaan sen heti kiinni.
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Vaikka Sport olisi 30% todennäköisyydellä varmin vaihtoehto jumboksi, siihen jäisi vielä 70% todennäköisyys, että Sport ei ole jumbo.
Viisas vedonlyöjä ei siis tällaista kohdetta pelaisi 2 kertoimella.
Viisas mies, olet ilmeisesti myös lukenut tilastomatematiikkaa. Pitäähän sitä nyt kokeilla kepillä jäätä :)
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Viisas mies, olet ilmeisesti myös lukenut tilastomatematiikkaa. Pitäähän sitä nyt kokeilla kepillä jäätä :)

Mä luulen, että näin yksinkertainen matematiikka onnistuu ylivoimaiselta enemmistöltä täällä.

Esim. tuskin kukaan Kärppiä kovimpana porukkana ja/tai todennäköisimpänä mestarina pitävä on valmis lyömään vetoa tasapanoksin siitä, voittaako Kärpät mestaruuden vai ei :) (Kärppien tilalle voi vaihtaa Tapparan, eikä mikään muutu).

Sen sijaan sellaiseen vetoon, että voittaako Kärpät tai Tappara mestaruuden vai ei(ts. vai joku muu joukkue), voisi löytyä halukkaat. Siinä ollaan ainakin melko lähellä 50%-50% tilannetta. (Ei, en tarjonnut itse tätä vetoa).
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: teba

raipe1993

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sharks
Tässä kaksi pistetarjousta, molempiin voin lähteä 20-50e panoksella.

Väitän siis seuraavaa.
Geoff Platt tekee runkosarjassa alle 30 pistettä
David Rundblad tekee runkosarjassa alle 30 pistettä.

Veto mitätöityy jos pelaaja pelaa alle 40 ottelua.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aikaisemmin pistin Kristian Pospisilille 17 maalia ja siihen ei tartuttu pistetään 22 maalia ja 50€

Toinen veto Thomas Gregoire painaa 30 pistettä ja 50€ myös tähän

ja nämä vedot jos minä voitan niin menee hyväntekijäisjärjestölle Satakunnan juniori urheilijoiden hyväksi. Päätän kohteen jos voitan.
 
Viimeksi muokattu:
Liigan veikkausketjussa näkyy joillain olevan Lukko sijoitettu runkosarjassa paremmalle sijoitukselle kuin Ilves.

Ottaisiko joku raumalainen tai sellaiseksi haluava näiden joukkueiden runkosarjasijoituksista vedon, panos 50-100 €?

Minä sanon, että Ilves on runkosarjassa ylempänä kuin Lukko.

Saman vedon voin ottaa myös IFK:ta, TPS:aa tai JYPiä vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös