Vastakkainasetteluketju

  • 418 388
  • 5 304
K

Kiekkokatsoja

Punkki menee vaikkei suosikkigenre olekaan. Jazzia en ole koskaan ymmärtänyt. Liekö vika minussa vai Jazzissa?

Kajaani vai Iisalmi?
Tuota tuota. Molemmat varmasti ok. Iisalmi on hieman tutumpi, joten siksi vastaan Kajjjaani kolmella koolla.

Seurustelukumppani joka on hyvin kaunis + seksi on "keskinkertaista", eli vajavaa (laadulta tai määrältä).
Vai ihan tavis näköinen kumppani, mutta seksi toimii ja peitto heiluu?

Lisäys. Joo henkistä puolta en nyt kysynyt, joka on 50% kokonaisuudesta. Kysymyksessä oli siis nämä pinnallisemmat vaihtoehdot.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Glove

Jäsen
Tuota tuota. Molemmat varmasti ok. Iisalmi on hieman tutumpi, joten siksi vastaan Kajjjaani kolmella koolla.

Seurustelukumppani joka on hyvin kaunis + seksi on "keskinkertaista", eli vajavaa (laadulta tai määrältä).
Vai ihan tavis näköinen kumppani, mutta seksi toimii ja peitto heiluu?

Lisäys. Joo henkistä puolta en nyt kysynyt, joka on 50% kokonaisuudesta. Kysymyksessä oli siis nämä pinnallisemmat vaihtoehdot.
Taviksen kanssa peitto heilumaan.

Koronarajoitukset vai kieltolaki Ilman koronarajoituksia?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kummeli vai Lapinlahden Linnut?

No olen sen ikäinen että Kummelin muistan ainakin paremmin. Ja Kummeli oli kova sana varsinkin silloin kun olin vielä lapsi. Tosin muistuu Lapinlahden linnuiltakin lapsuudesta ainakin pari laulua mieleen joita hoilattiin silloin paljon.

Eli kun tuoli kaatuu alta löytyy (pilaversiossa Halvari) ihminen lattialta ja Mielelläni veisin sinut... Mutta en voi koska olen liian lihava...

Mutta mennään silti tutummalla ja turvallisemmalla, itselleni enemmän toimineen huumorin ja mielestäni vain yksinkertaisesti hauskemman voimalla ja vastataan Kummeli! Kylä lähtee!

Jatketaanpas komedialinjalla,

Sami Hedberg vai Ismo Leikola?
 

Glove

Jäsen
No olen sen ikäinen että Kummelin muistan ainakin paremmin. Ja Kummeli oli kova sana varsinkin silloin kun olin vielä lapsi. Tosin muistuu Lapinlahden linnuiltakin lapsuudesta ainakin pari laulua mieleen joita hoilattiin silloin paljon.

Eli kun tuoli kaatuu alta löytyy (pilaversiossa Halvari) ihminen lattialta ja Mielelläni veisin sinut... Mutta en voi koska olen liian lihava...

Mutta mennään silti tutummalla ja turvallisemmalla, itselleni enemmän toimineen huumorin ja mielestäni vain yksinkertaisesti hauskemman voimalla ja vastataan Kummeli! Kylä lähtee!

Jatketaanpas komedialinjalla,

Sami Hedberg vai Ismo Leikola?
Hedbergistä en ole jostaan syystä ikinä tykännyt. Jotenkin vastenmielinen tyyppi. Ja kun kahdesta huonosta valitaan parempi, valinta osuu Leikolaan. No niin, seuraava kysymys.

Tv1 20.30 uutiset vai MTV Kymmenen uutiset?
 
K

Kiekkokatsoja

Hedbergistä en ole jostaan syystä ikinä tykännyt. Jotenkin vastenmielinen tyyppi. Ja kun kahdesta huonosta valitaan parempi, valinta osuu Leikolaan. No niin, seuraava kysymys.

Tv1 20.30 uutiset vai MTV Kymmenen uutiset?
20.30 uutiset sillä perusteella, että 21 eteenpäin on mukavampi katsoa jotain illan elokuvaa, tai sarjoja.

Baariin/terassille 01.06. Alkaen viikon sisällä vai myöhemmin?
 

Glove

Jäsen
20.30 uutiset sillä perusteella, että 21 eteenpäin on mukavampi katsoa jotain illan elokuvaa, tai sarjoja.

Baariin/terassille 01.06. Alkaen viikon sisällä vai myöhemmin?
Todennäköisesti myöhemmin. Terassia ajatellen Jos ei täällä ole kylmä niin sitten mereltä puhaltaa jäätävä tuuli. Niinkuin tänään. Olisi saanut olla pipo päässä.

Lippalakki päähän lippa eteen vai lippa taakse?
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Todennäköisesti myöhemmin. Terassia ajatellen Jos ei täällä ole kylmä niin sitten mereltä puhaltaa jäätävä tuuli. Niinkuin tänään. Olisi saanut olla pipo päässä.

Lippalakki päähän lippa eteen vai lippa taakse?
Joskus junnuna oli lippa taakse, mutta sen jälkeen on lippa ollut aina eteenpäin, joten vastaan lippa eteen.

Kesällä jalkaan sandaalit vai flipflopit?
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minun täytyy rehellisesti sanoa, että Vantaa, koska mulla on Stadista muuttaneita sukulaisia siellä.

Kinkku- vai salamipizza?
Salami.

Haarukka vai lusikka?
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Salami.

Haarukka vai lusikka?

Lusikalla voi syödä paremmin haarukkaruokaa kuin haarukalla voi syödä lusikkaruokaa.


Kova pääkipu vai kova väsymys kun täytyy tehdä jotain keskittymistä vaativaa eikä pääse lepäämään?
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kova pääkipu vai kova väsymys kun täytyy tehdä jotain keskittymistä vaativaa eikä pääse lepäämään?

Valitsen väsymyksen ja teen työt pintapuolisesti, jos ajatus ei juokse. Useimmat virheet kyllä korjautuvat myöhemmin.

Naulapyssy vai vasara?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös