Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Doom. Tietysti. Hitaalle tummelmoijalle samanmoista musiikkia.
Sex Pistols vai Ramones?
Doom. Tietysti. Hitaalle tummelmoijalle samanmoista musiikkia.
Sex Pistols vai Ramones?
Punkki menee vaikkei suosikkigenre olekaan. Jazzia en ole koskaan ymmärtänyt. Liekö vika minussa vai Jazzissa?Ramones. Ehdottomasti.
Punk vai jazz?
Tuota tuota. Molemmat varmasti ok. Iisalmi on hieman tutumpi, joten siksi vastaan Kajjjaani kolmella koolla.Punkki menee vaikkei suosikkigenre olekaan. Jazzia en ole koskaan ymmärtänyt. Liekö vika minussa vai Jazzissa?
Kajaani vai Iisalmi?
Taviksen kanssa peitto heilumaan.Tuota tuota. Molemmat varmasti ok. Iisalmi on hieman tutumpi, joten siksi vastaan Kajjjaani kolmella koolla.
Seurustelukumppani joka on hyvin kaunis + seksi on "keskinkertaista", eli vajavaa (laadulta tai määrältä).
Vai ihan tavis näköinen kumppani, mutta seksi toimii ja peitto heiluu?
Lisäys. Joo henkistä puolta en nyt kysynyt, joka on 50% kokonaisuudesta. Kysymyksessä oli siis nämä pinnallisemmat vaihtoehdot.
Koronarajoitukset vai kieltolaki Ilman koronarajoituksia?
Kasari.Mihinkään kieltolakiin en ole halukas menemään, joten olkoon sitten vaan ne koronarajoitukset voimassa.
Kasari- vai ysärimusa?
Peruna vai makarooni.
Historiallinen draama on kyllä paljon enemmän mieleeni kuin romanttinen hömppä.Romanttinen komedia vai historiallinen draama?
Historiallinen draama on kyllä paljon enemmän mieleeni kuin romanttinen hömppä.
Kuha vai ahven?
Loimulohi. Mitä kauemmin ruuan tekemiseen menee, sitä parempaa se on.Molemmat hyviä, mutta kuha taitaa sittenkin maistua paremmalta, joten valitsen sen.
Savulohi vai loimulohi?
Kummeli vai Lapinlahden Linnut?
Hedbergistä en ole jostaan syystä ikinä tykännyt. Jotenkin vastenmielinen tyyppi. Ja kun kahdesta huonosta valitaan parempi, valinta osuu Leikolaan. No niin, seuraava kysymys.No olen sen ikäinen että Kummelin muistan ainakin paremmin. Ja Kummeli oli kova sana varsinkin silloin kun olin vielä lapsi. Tosin muistuu Lapinlahden linnuiltakin lapsuudesta ainakin pari laulua mieleen joita hoilattiin silloin paljon.
Eli kun tuoli kaatuu alta löytyy (pilaversiossa Halvari) ihminen lattialta ja Mielelläni veisin sinut... Mutta en voi koska olen liian lihava...
Mutta mennään silti tutummalla ja turvallisemmalla, itselleni enemmän toimineen huumorin ja mielestäni vain yksinkertaisesti hauskemman voimalla ja vastataan Kummeli! Kylä lähtee!
Jatketaanpas komedialinjalla,
Sami Hedberg vai Ismo Leikola?
20.30 uutiset sillä perusteella, että 21 eteenpäin on mukavampi katsoa jotain illan elokuvaa, tai sarjoja.Hedbergistä en ole jostaan syystä ikinä tykännyt. Jotenkin vastenmielinen tyyppi. Ja kun kahdesta huonosta valitaan parempi, valinta osuu Leikolaan. No niin, seuraava kysymys.
Tv1 20.30 uutiset vai MTV Kymmenen uutiset?
Todennäköisesti myöhemmin. Terassia ajatellen Jos ei täällä ole kylmä niin sitten mereltä puhaltaa jäätävä tuuli. Niinkuin tänään. Olisi saanut olla pipo päässä.20.30 uutiset sillä perusteella, että 21 eteenpäin on mukavampi katsoa jotain illan elokuvaa, tai sarjoja.
Baariin/terassille 01.06. Alkaen viikon sisällä vai myöhemmin?
Joskus junnuna oli lippa taakse, mutta sen jälkeen on lippa ollut aina eteenpäin, joten vastaan lippa eteen.Todennäköisesti myöhemmin. Terassia ajatellen Jos ei täällä ole kylmä niin sitten mereltä puhaltaa jäätävä tuuli. Niinkuin tänään. Olisi saanut olla pipo päässä.
Lippalakki päähän lippa eteen vai lippa taakse?
Flipflopit, menee helpommin ja nopeammin. Mieluummin ei kumpikaan.Kesällä jalkaan sandaalit vai flipflopit?
Miljoonan Pelle.Flipflopit, menee helpommin ja nopeammin. Mieluummin ei kumpikaan.
Pelle Miljoona vai Tumppi Varonen?
Miljoonan Pelle.
Klovni vai taikuri?
Päärynä maistuu paremmalta.Mä valitsen taikurin, koska on jännittävämpää nähdä, mitä se hihasta esiin kaivaa.
Omena vai päärynä?
Päärynä maistuu paremmalta.
Vantaa vai Espoo?
Salami.Minun täytyy rehellisesti sanoa, että Vantaa, koska mulla on Stadista muuttaneita sukulaisia siellä.
Kinkku- vai salamipizza?
Salami.
Haarukka vai lusikka?
Kova pääkipu vai kova väsymys kun täytyy tehdä jotain keskittymistä vaativaa eikä pääse lepäämään?
Vasara. Naulapyssy on ripuliranteille.Naulapyssy vai vasara?