Vastakkainasetteluketju

  • 419 532
  • 5 310

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kohtuullinen ruoka joka täyttää mahan vai mahtava ruoka joka ei täytä?
Nyt kun omaa mahaa katsoo niin vastaus mitä todennäköisemmin kallistuu ensimmäiseen.

Sitten siirrytään vandalismin puolelle. Sotketaanko yleinen wc tussilla töhertäen vai liimataanko tarroja jokapaikkaan?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt kun omaa mahaa katsoo niin vastaus mitä todennäköisemmin kallistuu ensimmäiseen.

Sitten siirrytään vandalismin puolelle. Sotketaanko yleinen wc tussilla töhertäen vai liimataanko tarroja jokapaikkaan?
Tussit kestävät aikaa paremmin kuin "meidän paska pändi julkasee levyn 6.9.2011" tarrat eli tussit.

Larppaaminen vai armeija?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Tussit kestävät aikaa paremmin kuin "meidän paska pändi julkasee levyn 6.9.2011" tarrat eli tussit.

Larppaaminen vai armeija?
Armeija
Ehdottomasti tussilla. Vessakirjoitukset ovat joskus jopa hauskoja.

Tampa Bay Lightning vai Pittsburgh Penguins?
Ehdottomasti TBL, eli seuraava kysymys kuuluu:
Tampa Bay Lightning vai San Jose Sharks?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Patrik Auston.

Jesse Puljupudas vai Antti Kalajärvi?
Puljupudas koska kivampi nimi.

Olin alkuviikon työmatkalla Maarianhaminassa. Ahvenanmaa on kaunis hyvin hoidettu maakunta, missä talouskin on kunnossa (työttömyysprosentti alle neljä).

Kun minä ja moni kolleganikin sai eilen ruokamyrkytyksen hotellin aamiaispöydän antimista (viranomaiset selvittävät siellä tapausta) ajattelin kysyä pitäisikö Suomen vaihtaa Venäjän kanssa rikas Ahvenanmaa surkeaan Venäjän Karjalaan.

Eli Ahvenanmaa vai Karjala takaisin?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Bob Marley vai Bob Dylan?
Molempien tuotantoa olen todella paljon kuunnellut ja molempien levyjä minulla on vinyyleinä, kasetteina ja cd-levyinä. Mutta jos harmaana aamuna työmatkalla alkaa soida Marley niin kyllä nostaa mielialaa paremmin kuin Dylan.

Orpo vai Stubb?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Molempien tuotantoa olen todella paljon kuunnellut ja molempien levyjä minulla on vinyyleinä, kasetteina ja cd-levyinä. Mutta jos harmaana aamuna työmatkalla alkaa soida Marley niin kyllä nostaa mielialaa paremmin kuin Dylan.

Orpo vai Stubb?

Stubb tietenkin, Göran Stubb.

Göran vai Alexander.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Pitäähän nyt jonkun Kalajoen hiekkojenkin syrjäytynyttä jeesata.

Limuviinaa vai ykkösolutta?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös