Eino LeinoHassisen Kone
Lauri Viita vai Eino Leino?
Kohtuullinen ruoka joka täyttää mahan vai mahtava ruoka joka ei täytä?
Eino LeinoHassisen Kone
Lauri Viita vai Eino Leino?
Nyt kun omaa mahaa katsoo niin vastaus mitä todennäköisemmin kallistuu ensimmäiseen.Kohtuullinen ruoka joka täyttää mahan vai mahtava ruoka joka ei täytä?
Ehdottomasti tussilla. Vessakirjoitukset ovat joskus jopa hauskoja.Sotketaanko yleinen wc tussilla töhertäen vai liimataanko tarroja jokapaikkaan?
Tussit kestävät aikaa paremmin kuin "meidän paska pändi julkasee levyn 6.9.2011" tarrat eli tussit.Nyt kun omaa mahaa katsoo niin vastaus mitä todennäköisemmin kallistuu ensimmäiseen.
Sitten siirrytään vandalismin puolelle. Sotketaanko yleinen wc tussilla töhertäen vai liimataanko tarroja jokapaikkaan?
ArmeijaTussit kestävät aikaa paremmin kuin "meidän paska pändi julkasee levyn 6.9.2011" tarrat eli tussit.
Larppaaminen vai armeija?
Ehdottomasti TBL, eli seuraava kysymys kuuluu:Ehdottomasti tussilla. Vessakirjoitukset ovat joskus jopa hauskoja.
Tampa Bay Lightning vai Pittsburgh Penguins?
Tampa Bay Lightning vai San Jose Sharks?
Tää on paha. Tampa Bay Lightning.
Tristan vai Isolde?
Tämä se paha oli, Tristan.
Päivänsäde vai Menninkäinen?
Päivänsäde.
Aseet vai ruusut?
Täytyy romantikkona sanoa aseet. Vanhanajan kaksintaistelussa oli jotain hienoa.
Bill vai Ben?
Puljupudas koska kivampi nimi.Patrik Auston.
Jesse Puljupudas vai Antti Kalajärvi?
Eli Ahvenanmaa vai Karjala takaisin?
Karjala takaisin. Ruotsalaiset ja ahvenanmaalaiset on niin samiksii ja hyvä niin.
AC vai DC.
Atletico tietysti.Vaihtovirta, Tesla oli tässä fiksumpi kuin Edison.
Atletico Madrid vai Real Madrid?
Korkean paikan. Vitsi, tekis mieli lähteä ihan schollina johonkin treenileirille. Hellettä, hotelliaamiaisia ja rantaelämää.Atletico tietysti.
Korkean paikan leiri vai kostean paikan leiri?
Korkean paikan. Vitsi, tekis mieli lähteä ihan schollina johonkin treenileirille. Hellettä, hotelliaamiaisia ja rantaelämää.
Timo Soini vai vihervasemmisto?
Timo Soini
Irish coffee vai Musta ryssä?
Irish coffee
Carl Bernstein vai Bob Woodward?
Bob Dylan.Bob Woodward
Bob Marley vai Bob Dylan?
Molempien tuotantoa olen todella paljon kuunnellut ja molempien levyjä minulla on vinyyleinä, kasetteina ja cd-levyinä. Mutta jos harmaana aamuna työmatkalla alkaa soida Marley niin kyllä nostaa mielialaa paremmin kuin Dylan.Bob Marley vai Bob Dylan?
Molempien tuotantoa olen todella paljon kuunnellut ja molempien levyjä minulla on vinyyleinä, kasetteina ja cd-levyinä. Mutta jos harmaana aamuna työmatkalla alkaa soida Marley niin kyllä nostaa mielialaa paremmin kuin Dylan.
Orpo vai Stubb?
Stubb tietenkin, Göran Stubb.
Göran vai Alexander.
Limuviinaa vai ykkösolutta?
Otetaan Djurgården.Limuviinaa. Ykkösolut on pyhäinhäväistys.
AIK vai Djurgården?