Vastakkainasetteluketju

  • 417 920
  • 5 304

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Suomenruotsalaiset vai suomenvenäläiset?

Suomenvenäläiset. Ihan siksi, että he eivät halua alistaa kaikkia suomenkielisiä suomalaisia opiskelemaan vähemmistökieltään.

Kesäolympialaiset vai talviolympialaiset?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Taskulämmin

Kumpaa kuuntelet mieluummin Suomen tappiopelin jälkeen: Ruotsin vai Venäjän kansallislaulua?
Ruotsilla on paljon miellyttäviä pelaajia siinä missä Venäjällä niitä on vain muutama, siksi Ruotsi.

Skeet vai trap?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ruotsilla on paljon miellyttäviä pelaajia siinä missä Venäjällä niitä on vain muutama, siksi Ruotsi.

Skeet vai trap?

Trap, keskialueen trap.

Buckethead vai Leadbelly?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Kari Peitsamo vai M.A. Numminen?
M.A. koska on esittänyt moniulotteisempaa musiikkia kuin Peitsamo.

Wigwam vai Tasavallan presidentti?

Kun kerran 80-luvulla lensin Bogotasta New Yorkiin niin Kennedyn kentällä minua jututtanut tullimies kertoi huomattuaan minun olevan suomalainen Tasavallan presidentin ja sen kitaristin JukkaTolosen olevan hänen suosikkejaan, joiden levyjä hänellä on.

Pitkätukkainen tullimies jututti minua tsekatakseen olenko hermostunut ja pitääkö minut ottaa tarkempaan syyniin, kun olin lentänyt huumereitillä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
M.A. koska on esittänyt moniulotteisempaa musiikkia kuin Peitsamo.

Wigwam vai Tasavallan presidentti?

Kun kerran 80-luvulla lensin Bogotasta New Yorkiin niin Kennedyn kentällä minua jututtanut tullimies kertoi huomattuaan minun olevan suomalainen Tasavallan presidentin ja sen kitaristin JukkaTolosen olevan hänen suosikkejaan, joiden levyjä hänellä on.

Pitkätukkainen tullimies jututti minua tsekatakseen olenko hermostunut ja pitääkö minut ottaa tarkempaan syyniin, kun olin lentänyt huumereitillä.

Minulle se on Wigwam, ehdottomasti.

Jukka Tolonen vai Rekku Rekhardt?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tasavahva pari, mutta sympatiapisteillä Tolonen voittajaksi, kun on noussut huumehelvetistä elämään.

Bach vai Beethoven?
Beethoven.

King Crimson vai Rush?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Hanna Kärpänen vai Heikki Lampela?

Heikki Lampela tottakai. Hän on ehkä kuitenkin näistä kahdesta se uskottavampi osapuoli, joka kertoo paljon. Lisäksi plussaa siitä, että hömppäjulkisuus houkutteli niin paljon, että oli valmis laittamaan hyvän liiketoimintansa tulilinjalle.

Old Spice vai Tabac?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös