InhoJohaug.
Camus'n Sivullinen vai Sartren Inho?
Bunuelin elokuvista: Andalusialainen koira vai Porvariston hillitty charmi?
InhoJohaug.
Camus'n Sivullinen vai Sartren Inho?
Wittgenstein koska M.A. Numminen on laulanut hänen ajatteluaan.Popper vai Wittgenstein
Ehdottomasti Karita. Parempi laulaja ja paremmat biisit. Ja todistetusti hyvän näköiset rinnat, koska on näyttänyt ne oopperan lavalla. Annen näyttöjä tässä vielä odotellaan.Anne vai Karita Mattila?
Suomenruotsalaiset vai suomenvenäläiset?
Kesäolympialaiset, koska talviolympialaiset jääkiekkoa lukuun ottamatta ovat suurimmaksi osaksi hiihtoniilojen juttu.Kesäolympialaiset vai talviolympialaiset?
Pohjalaiset sentään menee suoraan asiaan.Pohjalaiset vai savolaiset?
Pohjalaiset sentään menee suoraan asiaan.
M. Schumacher vai T. Mäkinen?
Pekka Virta
vaikka päätyi kausi Tuonelan virtaan.
Kalle Päätalo vai Karl Ove Knausgård?
TaskulämminKalle Päätalo.
Taskubiljardi vai taskulämmin?
Ruotsilla on paljon miellyttäviä pelaajia siinä missä Venäjällä niitä on vain muutama, siksi Ruotsi.Taskulämmin
Kumpaa kuuntelet mieluummin Suomen tappiopelin jälkeen: Ruotsin vai Venäjän kansallislaulua?
Ruotsilla on paljon miellyttäviä pelaajia siinä missä Venäjällä niitä on vain muutama, siksi Ruotsi.
Skeet vai trap?
Buckthead. Sehän on tehnyt lähes yhtä monta levyä kuin Kari Peitsamo.Buckethead vai Leadbelly?
M.A. koska on esittänyt moniulotteisempaa musiikkia kuin Peitsamo.Kari Peitsamo vai M.A. Numminen?
M.A. koska on esittänyt moniulotteisempaa musiikkia kuin Peitsamo.
Wigwam vai Tasavallan presidentti?
Kun kerran 80-luvulla lensin Bogotasta New Yorkiin niin Kennedyn kentällä minua jututtanut tullimies kertoi huomattuaan minun olevan suomalainen Tasavallan presidentin ja sen kitaristin JukkaTolosen olevan hänen suosikkejaan, joiden levyjä hänellä on.
Pitkätukkainen tullimies jututti minua tsekatakseen olenko hermostunut ja pitääkö minut ottaa tarkempaan syyniin, kun olin lentänyt huumereitillä.
Tasavahva pari, mutta sympatiapisteillä Tolonen voittajaksi, kun on noussut huumehelvetistä elämään.Jukka Tolonen vai Rekku Rekhardt?
Beethoven.Tasavahva pari, mutta sympatiapisteillä Tolonen voittajaksi, kun on noussut huumehelvetistä elämään.
Bach vai Beethoven?
Kiljua on kiva valmistaa.Rush
Kilju vai pontikka?
Verta paskassa vai kusessa?
Hanna Kärpänen vai Heikki Lampela?
Rose on parempi laulaja ja mulkku.Tabac!
Axl Smith vai Axl Rose?