Vastakkainasetteluketju

  • 420 102
  • 5 328

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Sudenpesä. Auuu!

Läpilyönti kakkospesän päältä vai näpy etukentälle?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Suolihuuhtelu, se olisi sentään avartava kokemus.

Heidi Hautala vai Laura Räty?

Tää nyt kyllä riippuu vähän kontekstista, mitä haetaan. Vastaan silti Heidi Hautala, hän on näistä kahdesta silti se älykkäämpi ja hyödyllisempi, mikä on valittaen todettava.

Kääpiölle sanoisin, että ennevanahhaan minun kokemusmaailmassani otto edelsi useinkin panoa.

KHL-Jokerit vai SM-liiga Jokerit?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Liiga-Sport kun siellä nyt ovat. Mestis on koluttu.

Madventures, vai Kill Arman?
Kill Arman. Molemmat ovat jossain määrin ärsyttäviä lässyttäjiä (Rantala ja Allu), mutta Viimeninen ristiretki oli niin jännä ohjelma, että Arman saa ääneni.

Kumpi Vladimir: Putin vai Lenin?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Korjaus.

Dubstep vaiko Drum'n'bass?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lontoo vai New York?
New York. Perusteluja? Sanotaan nyt vaikka, että sikäläinen metro palvelee paremmin kuin lädien vastaava, eikä tien vasenta puolta ajavia hörökorvia tarvitse varoa.

Räätälin tekemä bespoke-puku valitsemastasi kankaasta omaksesi, vai pakasta vedetty Ferrari käyttöösi kuukauden ajaksi?
 
Räätälin tekemä bespoke-puku valitsemastasi kankaasta omaksesi, vai pakasta vedetty Ferrari käyttöösi kuukauden ajaksi?
Ferrarin ottaisin, mutta en mä sillä kotikulmilla kehtaisi ajella. Olisi lähdettävä Ruotsin ja Tanskan kautta Nürburgringilla poiketen Ranskan halki Espanjaan katselemaan löytyykö sieltä kuumaa asfalttia ja komeita maisemia. Mutta jos bensat ei sisälly hintaan niin sitten otan puvun.

Jokerit vai joku muu KHL-joukkue?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Ferrarin ottaisin, mutta en mä sillä kotikulmilla kehtaisi ajella. Olisi lähdettävä Ruotsin ja Tanskan kautta Nürburgringilla poiketen Ranskan halki Espanjaan katselemaan löytyykö sieltä kuumaa asfalttia ja komeita maisemia. Mutta jos bensat ei sisälly hintaan niin sitten otan puvun.

Jokerit vai joku muu KHL-joukkue?
Jokerit on se vähiten pahin.

Viikko armotonta heroiinin käyttöä yhdessä muiden narkkarien kanssa vai viikko erämaassa yksin tappavan auringon alla?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viikko armotonta heroiinin käyttöä yhdessä muiden narkkarien kanssa vai viikko erämaassa yksin tappavan auringon alla?

Jos haluaisin päästä hengestäni, niin toki heroiiniin voisin sekaantua muiden narkkareiden kanssa, mutta kun en nyt moiseen tekoon halua ryhtyä niin mielummin valitsen viikon erämaassa tappavan auringon alla - ehdottomasti yksin.


Edgar Rice Burroughs vai William S. Burroughs?

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Edgar Rice Burroughs vai William S. Burroughs?
Edgar. Hänen seurassaan olisi luultavasti turvallisempaa kuin Williamin. Ja jos Viljami olisi joutunut tekaisemaan Tarzan-sarjan, niin siinä ei olisi ollut Janea, mutta kylläkin Cheetah ja leikkisiä neekeripoikia.

Hanuri vai harmonikka?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Hmmm... Molempia olen "omistanut", hyvät hanurit käyvät vain pikaisesti, mutta harmonikat ne vaan jaksaa pölyttyä nurkassa. Eli hanuri tietenkin.

Peter Pan vai Kapteeni Koukku?

Peter Pan. Ei tarvitse heilua yksikätisenä, olla ärsyttävän superkakaran vainoama ja päätyä krokotiilin kitaan. Tosin tässä vaihtoehdossa joutuu sitten olemaan se ärsyttävä superkakara, mutta ainakin voi lennellä Lontoossa ja tirkistellä nuorien naisten makuuhuoneita ilmasta käsin. Oman varjon voi lähettää etukäteen tiedustelureissulle.

Oudosti käyttäytyvien ja lasten puuhista kiinnostuneiden hahmojen ystäville valinta:

Herra Huu vai Katto-Kassinen?
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oudosti käyttäytyvien ja lasten puuhista kiinnostuneiden hahmojen ystäville valinta:

Herra Huu vai Katto-Kassinen?

Herra Huu.
Olin kai joskus hieman kummallinen lapsi. Muut diggas Muumeja, minä Herra Huuta.

Testailen tässä uutta kaiutinta, jonka sain Soneralta kylkiäisenä, joten siitä puheenollen. Kumpi suomalaisen rock-musiikin legendoista ensin:

Kingston Wall vai Hanoi Rocks?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Herra Huu.
Olin kai joskus hieman kummallinen lapsi. Muut diggas Muumeja, minä Herra Huuta.

Testailen tässä uutta kaiutinta, jonka sain Soneralta kylkiäisenä, joten siitä puheenollen. Kumpi suomalaisen rock-musiikin legendoista ensin:

Kingston Wall vai Hanoi Rocks?

Hanoi Rocks, sillä sen jäsenet eivät ole hypänneet kirkontorneista alas kuolemaansa pitkällisen hourailuvaiheen jälkeen.

Haluatko kokea defenestraation korkeasta rakennuksesta vaiko dekapitaation?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Haluatko kokea defenestraation korkeasta rakennuksesta vaiko dekapitaation?
Tää on paha, vastaan defenestraatio korkeasta rakennuksesta, siinä sentään kokee mahtavan fiiliksen ennen kuin läsähtää maahan.

Kumman näistä päästäisit vallan kahvaan Suomessa: A) äärivasemmisto/anarkistit vai B) äärioikeisto/uusnatsit/Suomen vastarintaliike?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös