Näpy etukentälle. Muuhun en pesiksessä peruskoulussa pystynyt.Läpilyönti kakkospesän päältä vai näpy etukentälle?
Pano. Jos ei ensin ole panoa, niin ei tule ottoakaan. Tai Ottoa, miten vaan.Otto vai pano?
Suolihuuhtelu, se olisi sentään avartava kokemus.Pano. Jos ei ensin ole panoa, niin ei tule ottoakaan. Tai Ottoa, miten vaan.
Suolihuuhtelu vai herätyskokous?
Suolihuuhtelu, se olisi sentään avartava kokemus.
Heidi Hautala vai Laura Räty?
KHL-Jokerit vai SM-liiga Jokerit?
Liiga-Jokerit.
Mestis-Sport vai Liiga-Sport?
Kill Arman. Molemmat ovat jossain määrin ärsyttäviä lässyttäjiä (Rantala ja Allu), mutta Viimeninen ristiretki oli niin jännä ohjelma, että Arman saa ääneni.Liiga-Sport kun siellä nyt ovat. Mestis on koluttu.
Madventures, vai Kill Arman?
Lenin, joka balsamoitiin vasta kuolemansa jälkeen.Kill Arman. Molemmat ovat jossain määrin ärsyttäviä lässyttäjiä (Rantala ja Allu), mutta Viimeninen ristiretki oli niin jännä ohjelma, että Arman saa ääneni.
Kumpi Vladimir: Putin vai Lenin?
Aziz, maailman kovin terroristi.Lenin, joka balsamoitiin vasta kuolemansa jälkeen.
ISIS vai AZIZ?
http://static.naamapalmu.com/files/cu/big/kfkzmqmf.png
Dubstep.
Helloween vai Gamma Ray?
Primal Fear, eikä tarvitse kahta kertaa miettiä.Helloween, vaikka Kai Hansen kelpaa Gamma Rayssakin mainiosti. Jatketaan Hansenin vanhoilla bändikavereilla ja bändeillä:
Primal Fear vaiko Iron Savior?
Tukholma ehdottomasti.Primal Fear, eikä tarvitse kahta kertaa miettiä.
Tallinna vai Tukholma?
New York. Perusteluja? Sanotaan nyt vaikka, että sikäläinen metro palvelee paremmin kuin lädien vastaava, eikä tien vasenta puolta ajavia hörökorvia tarvitse varoa.Lontoo vai New York?
Ferrarin ottaisin, mutta en mä sillä kotikulmilla kehtaisi ajella. Olisi lähdettävä Ruotsin ja Tanskan kautta Nürburgringilla poiketen Ranskan halki Espanjaan katselemaan löytyykö sieltä kuumaa asfalttia ja komeita maisemia. Mutta jos bensat ei sisälly hintaan niin sitten otan puvun.Räätälin tekemä bespoke-puku valitsemastasi kankaasta omaksesi, vai pakasta vedetty Ferrari käyttöösi kuukauden ajaksi?
Jokerit on se vähiten pahin.Ferrarin ottaisin, mutta en mä sillä kotikulmilla kehtaisi ajella. Olisi lähdettävä Ruotsin ja Tanskan kautta Nürburgringilla poiketen Ranskan halki Espanjaan katselemaan löytyykö sieltä kuumaa asfalttia ja komeita maisemia. Mutta jos bensat ei sisälly hintaan niin sitten otan puvun.
Jokerit vai joku muu KHL-joukkue?
Viikko armotonta heroiinin käyttöä yhdessä muiden narkkarien kanssa vai viikko erämaassa yksin tappavan auringon alla?
Edgar. Hänen seurassaan olisi luultavasti turvallisempaa kuin Williamin. Ja jos Viljami olisi joutunut tekaisemaan Tarzan-sarjan, niin siinä ei olisi ollut Janea, mutta kylläkin Cheetah ja leikkisiä neekeripoikia.Edgar Rice Burroughs vai William S. Burroughs?
Hanuri vai harmonikka?
Hmmm... Molempia olen "omistanut", hyvät hanurit käyvät vain pikaisesti, mutta harmonikat ne vaan jaksaa pölyttyä nurkassa. Eli hanuri tietenkin.
Peter Pan vai Kapteeni Koukku?
Oudosti käyttäytyvien ja lasten puuhista kiinnostuneiden hahmojen ystäville valinta:
Herra Huu vai Katto-Kassinen?
Herra Huu.
Olin kai joskus hieman kummallinen lapsi. Muut diggas Muumeja, minä Herra Huuta.
Testailen tässä uutta kaiutinta, jonka sain Soneralta kylkiäisenä, joten siitä puheenollen. Kumpi suomalaisen rock-musiikin legendoista ensin:
Kingston Wall vai Hanoi Rocks?
Tää on paha, vastaan defenestraatio korkeasta rakennuksesta, siinä sentään kokee mahtavan fiiliksen ennen kuin läsähtää maahan.Haluatko kokea defenestraation korkeasta rakennuksesta vaiko dekapitaation?