Li, koska kauniimman sukupuolen edustaja.Kelpaisi Sommar Stålhalsen.
Kymmenen vuotta autiosaarella kumppanina:
Li Andersson versus Sami Hedberg
Itsemurhaa ei hyväksytä.
NickelbackLi, koska kauniimman sukupuolen edustaja.
Joutuisit kuuntelemaan loppuelämäsi ainoastaan Nickelbackia vs Creedia?
Sähly vai jalkapallo itse pelattuna?
Paha, mutta sanotaan uimahalli. Siä pääsee sitten salillekkin.Uimahalli vai punttisali?
Emmää tosta ulkopolitiikasta liiemmin tiedä mut sanotaan nyt vaikka Nazabajev koska on kaksikosta se vähemmän tunnetumpi henkilö ja siten neutraalimpi vaihtoehto.Paha, mutta sanotaan uimahalli. Siä pääsee sitten salillekkin.
Nursultan Nazarbajev vai Aleksandr Lukashenko?
Dorothea Wierer ihan vaan koska syyt.Emmää tosta ulkopolitiikasta liiemmin tiedä mut sanotaan nyt vaikka Nazabajev koska on kaksikosta se vähemmän tunnetumpi henkilö ja siten neutraalimpi vaihtoehto.
Kumman valkkaisitte näistä kahdesta hemaisevasta hiihtoleidistä Dorothea Wierer vai Mikaela Shiffrin jos vain toisen saisi ottaa mukaan?
Tää on paha, koska nykyisin kotonakin keitetty kahvi maistuu ton Oatlyn kaurajuoman kanssa aivan jumalaiselta. Kaakao on kyllä nannaa mutta toisin kuin kaakao, kahvi pelastaa huonosti nukutun yön jälkeiset päivät plus maistuu ton kaurajuoman kanssa hiton hyvälle. Vastaan siis kahvi.Dorothea Wierer ihan vaan koska syyt.
Kahvi vai kaakao?
Helppo, auringonotto kesällä. Keväällä ja kesällä viihdyn ulkona kun taas talvella ja syksyllä en.Auringonotto kesällä vai tähtitaivaan ihailu talvella?
John Marston vai Arthur Morgan?
Mutta ehdoton edellytys iskelmätähtitaivaalle halajavalle. Olenkin ihmetellyt aina kuinka Jukka Seppo päätyi jääkiekkoilijaksi.ihmiset joilla on kaksi etunimeä ja ei sukunimeä laisinkaan tuntuvat jotenkin mielikuvituksen tuotteelta.
Mutta ehdoton edellytys iskelmätähtitaivaalle halajavalle. Olenkin ihmetellyt aina kuinka Jukka Seppo päätyi jääkiekkoilijaksi.
Ensimmäinen Benjamin, toinen Irina Milan.
Naula sillä naula päässä on kiva elää.Työkoneella ei ole ääniä, mutta veikkaan että tässä tapauksessa molemmat _eivät_ olisi olleetkaan hiton kovia. Valitsen Irina Milanin, vaikka kyseisestä kappaleesta ei olekaan mielikuvia.
Ruuvi vai naula?
Saamelaisen vai eskimon kanssa ryyppäämään?
Bruce Wayne on takuuvarma kaappihomo ja irstastelee Robinin kanssa kun kamerat sulkeutuvat. Varmana vielä "submissive" osapuoli ja naattii kun Robs rankaisee sitä ja tunkee vihanneksia ruumiinaukkoihin. Eli Clark Kent.Bruce Wayne vai Clark Kent?
Mahdollisuus tasapeliin jääkiekon runkosarjassa vai viimeistään rank... voittolaukausten kautta voittaja selville?
Peruutus kokonaan, ehdottomasti. Sen verran ovat pistäneet rahaa palamaan tuolla jo että tuskin netolle pääsevät(?) vaikka kisat olisivat menestys, mutta minkäänlaista positiivista huomiota nuo mussesheikit eivät ansaitse.Jalkapallon MM-kisat 2022 Qatarissa areenoilla jotka ovat vaatineet tuhansia ihmishenkiä vaiko kisojen peruutus kokonaan?
Leijonaa, halpa viini lähinnä vituttaa.Peruutus kokonaan, ehdottomasti. Sen verran ovat pistäneet rahaa palamaan tuolla jo että tuskin netolle pääsevät(?) vaikka kisat olisivat menestys, mutta minkäänlaista positiivista huomiota nuo mussesheikit eivät ansaitse.
Otonpäivän juomamenu (henk. koht):
Litran tolppa leijonaa vai 3l kasapanos alkon halvinta viininplöröä?
Leijonaa, halpa viini lähinnä vituttaa.
Intia vai Pakistan?
Pekka. Mun mentori. Se kun oon aina tuonut esille kuinka olen kova peppumies, tulee Pekan inspiroimana. Hän tosin julisti olleensa aina kova kullimies.Pekka Siitoin vaiko Väinö Kuisma, kumpi oli oikeutettu Kansallisen Liittoneuvoston johtaja?
Pekka. Mun mentori. Se kun oon aina tuonut esille kuinka olen kova peppumies, tulee Pekan inspiroimana. Hän tosin julisti olleensa aina kova kullimies.
Ylen säätytöt/naiset vai Ylen naistoimittajat? (Ja siis pelkällä seksistisellä ulkonäkömeiningillä. Jätetään ne turhat ammattitaidot pois.)
PS. Pekka oli Valtakunnanjohtaja (Reichsführer) ja Kristian Arje kuulemma aluejohtaja (Gauleiter). Tietääkö esim. Musta Nuoli mikä oli Kuisman vakanssi Liittoneuvostossa ja minkä alueen Gauleiter Arje oli? Tärkeitä historiallisia kysymyksiä.
Mulla on semmonen kutina perseessä että Eva olis sähäkämpi sänkyhommissa ja sen sais suostuteltua helpommin kaikkiin kivoihin perversioihin kuhan vaan äjjältä karismaa löytyy. Mitä toki multa löytyy enemmän kuin joltain korpraalinvässykältä. Gelissä toki se hyvä puoli että ymmärsi ite ampua ittensä kun ukolta loppu mielenkiinto. Vastaan kuitenkin Eva Braun. Tai siis Eva Hitler.Geli Raubal vai Eva Braun? Jos kelpasivat Hitlerillekin niin kelpaavat varmasti muillekin tosimiehille.
Laihat luikkunaiset kuten Susanna Laine vai muodokkaat matamit kuten Ashley Graham?