RockEikö Afganistan olekaan se kaikista kauhein paikka? Terv.: punavihreästä kuplasta
Chris Rock.
rock vai heavy?
Rap vai EDM?
RockEikö Afganistan olekaan se kaikista kauhein paikka? Terv.: punavihreästä kuplasta
Chris Rock.
rock vai heavy?
Sanotaan riskillä EDMRock
Rap vai EDM?
Tunnin kävelylenkki Tammikuun pakkasessa t-paita päällä vai norsun alle litistyminen eläintarhassa?
Proge on tutumpaa joten se.Valitsen tunnin kävelylenkin, koska siitä voi selvitä hengissä.
New Age vai Proge?
Proge on tutumpaa joten se.
Post-punk vai hardcore punk?
Makkaraperunat vai hampurilainen?
Ehdottomasti suomalainen perinneruoka viili. Lapsuudessani 1960-luvulla äitini teki sitä itse kesäasunnon kylmässä kellarissa.Mulle makkaraperunat, kiitos!
Viili vai jugurtti?
Ehdottomasti suomalainen perinneruoka viili. Lapsuudessani 1960-luvulla äitini teki sitä itse kesäasunnon kylmässä kellarissa.
Avanto vai hullun löylynheittäjän kanssa saunassa?
Jos saisi yhdistellä, niin se hullu löylynheittäjä nakattuna sinne avantoon ja kauha perään.
Jos ei saa, niin sitten ennemmin avantokin. Kerran pari olen kokeillut ns. talviallasta ja pirun hyytäväähän se oli, mutta ennemmin sekin kuin mikään seonnut sauna-Timo riehumassa itselleen ja muille kolmannen asteen palovammoja.
Sauna-Timo vai Kola-Olli?
Bacardi-kola.Timo ehdottomasti, Olli kärähti paljon nolommin.
Kossukola vai Bacardi-kola?
Bacardi-kola.
Breaking Bad vai The Wire?
Yksi olympiakulta parhaiden turnauksessa.Breaking Bad.
Suomen jääkiekkojoukkueelle (miehet) kolme maailmanmestaruutta putkeen vai yksi olympiakulta kun parhaat on paikalla?
Juoppo rakennusmestari, tai juoppo taiteilija?
VesihiihtoJuoksu
Vesihiihto vai vesijuoksu?
Vesihiihto
Bosco vai Van Taimeri?
Ladislav Kohn, koska pelasi Red Wingsissä.Lähdetään Boscolla tähän kysymykseen.
Ladislav Kohn vai Shayne Toporowski?
HK vai Atria?
HK. Syyksi riittäisi jo pelkkä sinínen lenkki.
Kissat vai koirat?
Nuo oli muistaakseni jotain Formulakuskeja, sanotaan nyt sitten Hamilton, kun Liigassa pelasi sukunimi -kaima. Arvata saattaa, että formulat siis kiinnostaa täällä vallan mielettömästi.Koirat tietysti
Vettel vai Hamilton?
Nuo oli muistaakseni jotain Formulakuskeja, sanotaan nyt sitten Hamilton, kun Liigassa pelasi sukunimi -kaima. Arvata saattaa, että formulat siis kiinnostaa täällä vallan mielettömästi.
Nike vai Adidas?
Paljussa on kivempaa.Adidas luonnollisesti. Adolfin firma on sen verran ikonisia tuotteita vuosien varrella työntänyt ulos että valinta oli jopa melko helppo.
Palju vai poreamme? Nyt puhutaan siis ulkona tapahtuvasta pään jäädyttämisestä.
Dracula
Läski vai ihra?
Kuurona olisi varmaan helpompaa.Ihra kuulostaa irstaammalle eli se valitaan.
Kuuro va sokea?