Ooppera vai operetti?
Tietenkin ooppera, sehän on kuninkuuslaji mitä tulee teatteritaiteeseen.
Late Late Show Graig Ferguson vai James Corden?
_
Ooppera vai operetti?
Tietenkin ooppera, sehän on kuninkuuslaji mitä tulee teatteritaiteeseen.
Late Late Show Graig Ferguson vai James Corden?
_
Doctor who.
Taattu yleinen maailmanrauha sadaksi vuodeksi mutta epävarma henkilökohtainen tulevaisuus vai maailman nykymeno mutta satavarma henkilökohtainen menestys loppuelämän ajan?
Wanha hymiöt. Olen kuullut emojien aiheuttavan syöpää.Heh, epävarman henkilökohtaisen tulevaisuuteni tiedän jo, joten luotan siihen jatkossakin. Mielelläni seuraan samalla yleistä maailmanrauhaa.
"Wanhat" hymiöt vai emojit?
CSWanha hymiöt. Olen kuullut emojien aiheuttavan syöpää.
CS vai CoD?
FIFACS
Football Manager vai FIFA?
FIFA
Liigapörssi vai Hockey GM?
Öh vittu... vaikka Hockey GM.
Mechanix vai The Four Horsemen? (mä en todellakaan osaa sanoa, oon miettinyt asiaa yli 30 vuotta)
Ehdottomasti Marko Jantunen. Luin sen kirjansa ja näinpä elokuussa 2017 hänet Oulussa alumnipelissä. Jere on pelkkä kusipää.Jere Karalahti vai Marko Jantunen?
Enkeli kuulostaa lempeämmältä. Eli sen hoito.Enkelihoito vai saatanahoito?
Enkeli kuulostaa lempeämmältä. Eli sen hoito.
Kiirastorstai vai pitkäperjantai?
Eka. Omaperäisyys kunniaan ja TImo Taikuri forever.Ananasakäämä vai hokkus pokkus?
Retalejengi vai fägärit?
arjoittelet tunnollisesti ja tähtäät huipulle, mutta itsestä ei vain irtoa tarpeeksi sen suurimman palkinnon saavuttamiseksi vs.
olet lahjakas ja omaat kaikki oikeat geenit ja edellytykset huipulle, mutta vedät kaiken vihkoon urheilun ulkopuolisten asioiden takia?
Kimi Räikkönen vai Jere Karalahti?
Piti oikein googlaa Suski ja eka hakutulos oli ravintola Suski. Pidän ravintoloista, joten vastaan Suski.Nanna vai Suski?
Uusi versio Mikko Niskasen Sisseistä, vai Surmanluodeista?
Siittä! On hyvä elokuva.Surmanluodeista, koska Sisseistä mitään kuullutkaan.
Jalon.J-P Jalon vetämä vai Heikki Paasosen vetämä Gladiaattorit.
Jalon.
CMX vai YUP?
Vituiksi vedetty urheilu-ura vain vituiksi vedetty elämä?
20 vuoden jälkeen ydinvoimalan räjähdys ja puolet maapallon elämästä tuhoutuu, vai ei mitään katastrofia, mutta joudut elämään loppu elämän sähkötöntä elämää.
Elo.Jälkimmäinen. Yllättävän moni varmaan valitsisi edellisen.
Elämä vai elo?