Soinillakin aika monta maata vielä marssittava lippu kädessä, jotta uskomme, että hän vastustaa homoliittoja: Soini marssi homoliittoja vastaan: Kyllä minulla lippu oli kädessä | Yle Uutiset | yle.fi
Olisi ainakin tervetullut Punaiselle torille!
Soinillakin aika monta maata vielä marssittava lippu kädessä, jotta uskomme, että hän vastustaa homoliittoja: Soini marssi homoliittoja vastaan: Kyllä minulla lippu oli kädessä | Yle Uutiset | yle.fi
Loiko Soinin homomarssi yhtään työpaikkaa suomalaiselle duunarille?
No mitäs helvettiä Soini tähän kuuluu? Tietysti kommunistit haluaa lykätä Paavon paskahousuilun Soinin piikkiin, kyllä minä sen ymmärrän.
No mitäs helvettiä Soini tähän kuuluu?
Soini kävi vastustamassa Ranskaan kaavailtua uutta lakia. Eikö Soinia yhtään huolettanut, miten tuollaisen ison oppositiojehun protestointi vaikuttaa Suomen Ranskan vientiin?
Lisäksi tuo on ihan käsittämätöntä siitäkin näkökulmasta, että enpä ole Soinia nähnyt marssimassa muissa maissa, joissa homoliittoja on laillistettu.
Ensinnäkin tuo valituksesi on silkkaa paskaa ja vain osoitus ymmärryksesi tasosta. Vladilla ei ottanut lainkaan koville ymmärtää hyvinkin selkeä asia.
No mitäs helvettiä Soini tähän kuuluu? Tietysti kommunistit haluaa lykätä Paavon paskahousuilun Soinin piikkiin, kyllä minä sen ymmärrän. Vielä kerran: Tämän lippuepisodin naurettavaksi tekee se fakta, että hallitusneuvotteluissa tämä homoliitto-asia oli pelkkää kauppatavaraa sekä Paavolle että Niinistölle. Puhumattakaan jostain Urppiksesta. Räsänen vei kuin mätää kukkoa. He kovina vastuunkantajina olisivat vinkumisen sijaan voineet ajaa asian hallitusohjelmaan, mutta ei kelvannut. Siksi tuo lippujeesustelu on kyllä harvinaisen kaksinaamaista pelleilyä.
Mielestäni sekoitat tässä kaksi asiaa. Arhinmäki kritisoi Venäjän homopropagandalakia tuolla liputuksella, ei se Suomen homoliittoihin liittynyt. Tuskin Arhinmäki olisi lippua kaivanut esille, jos Venäjällä asiat olisi samalla tavalla kuin Suomessa ko. asiassa.
Arhinmäki antamassa Kreikan velat anteeksi, joita oli ensin itse vastustamassa?
Wannabe-Steen on kyllä kovassa iskussa: Cheek on paskaa ja Kreikalle velat anteeksi:
Arhinmäki on ihan oikeassa mitä Cheekiin tulee. Lausunnon motiivi tosin tuskin liittyy musiikkiin vaan pikemminkin Cheekin Kokoomus-sympatioihin.
Soini kävi vastustamassa Ranskaan kaavailtua uutta lakia. Eikö Soinia yhtään huolettanut, miten tuollaisen ison oppositiojehun protestointi vaikuttaa Suomen Ranskan vientiin?
Arhinmäki on ihan oikeassa mitä Cheekiin tulee. Lausunnon motiivi tosin tuskin liittyy musiikkiin vaan pikemminkin Cheekin Kokoomus-sympatioihin.
Hei, nyt jotain rajaa näihin vertauksiin. Soini ei ollut Pariisissa Suomen hallituksen virallinen edustaja, huli-Pave Moskovassa taas oli.
Soini edusti Pariisissa itseään ja osittain puoluettaan, ei Suomen hallitusta.
Näissä on nyt aika helvetin iso ero.
Niinkö? Ploki-kirjoituksessaan Soini toteaa: "Sunnuntaina osallistuin mielenilmaukseen miehen ja naisen välisen avioliiton puolesta."Soini kävi vastustamassa Ranskaan kaavailtua uutta lakia.
Eli mielestäsi sekin olisi ollut kertakaikkisen tuomittavaa, jos Paavo Arhinmäki olisi käynyt Pariisissa tuomitsemassa homoliitot?