Varo mitä kirjoitat

• 14 784
  • 29

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kaveri voisi tamin kanssa perustaa oman keskusteluohjelman, kohdeyleisö tami ja tämä jäähyboxi.

Lyhyt referaatti JA:n "sensuroimasta" Mr Jäähyaition haastattelusta:"Minä_minä_minä_Tami_minä_Tami_minä_minä_Holtari_minä_minä."

Nöyrä voi olla vaikkei nöyristelekään...

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
huh huh olipa semmoista duubaa että hyvä ettei tämmöisessä jo luotettavaksi mediaksi nousseessa jatkoajassa tätä esitetty. Kaveri voisi tamin kanssa perustaa oman keskusteluohjelman, kohdeyleisö tami ja tämä jäähyboxi.
Onhan Suutarilla ollut fiksuja tekstejä ja juttujakin mutta tuo "haastattelu" oli niin tamimaisen itsekeskeistä paatosta ettei tosikaan. Liikaa näköjään ollut Tammisen vaikutuspiirissä. Toisaalta Tamilla on jo meriittejä millä korostaa itseään, Jukalla ne ovat vielä saavuttamatta (mutta aikaa luonnollisesti on)...

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Itserakkaudellahan se työelämän menestys tehdään. Tarpeeksi härskisti vaan nostaa itseään jalustalle ja osaa tehdä sen vakuuttavasti, niin osaamisen tasolla ei ole minkäänlaista merkitystä.

Suosikkijoukkue
KalPa
Onhan Suutarilla ollut fiksuja tekstejä ja juttujakin mutta tuo "haastattelu" oli niin tamimaisen itsekeskeistä paatosta ettei tosikaan. Liikaa näköjään ollut Tammisen vaikutuspiirissä. Toisaalta Tamilla on jo meriittejä millä korostaa itseään, Jukalla ne ovat vielä saavuttamatta (mutta aikaa luonnollisesti on)...

Totta tuokin, itsellä jäi mainitsematta että ihan viihdyttäviä pläjäyksiä sieltä jäähyaitiosta tuli aikoinaan. Mutta liekkö Audi-Tamin vaikutteet tosiaan tarttuneet kaveriin..

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin

No, Suomessahan mikään muu kuin "emmää ny tiiä osaanks mää mitään.." -asenne on hirveää itsekehua.

Ja kamalaa, miehestä tehdään haastattelu, ja hän puhuu etupäässä ITSESTÄÄN? Mikä se luulee olevansa? Kauheaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy