Järjestän protestina oman varjovarjomoderoinnin ja vahdin teitä. Valitan tästä kkv. Haagin oikeuteen ja liittoudun Helena Koivun kanssa. Eikö kukaan ajattele lapsiaVarjomoderointi käynnistyy tällä viikolla ja kestää ensi viikon loppuun.
Oikeutta ja lakia jakavat tällä kertaa @UnenNukkuja, @Breeze Harbour, @Cobol, @CuJo#31, @Jehovan Syyttäjä, @Kilgore Trout, @Knox, @LiiAaa, @McTorso, @Myrsky74 ja @RexHex.
Ei käy kyllä hirveästi kateeksi tämän kertaista varjoporukkaa, kun lukee vaikkapa SaiPa-TPS pudotuspeliketjua. Menee hyvästä harjoitustyöstä kyllä vaikka heti siihen alkuun kun jokainen selaa sen ketjun kokonaan läpi.
Edit: Tai mikä päivä tämä nyt sitten tällä viikolla alkoikaan, nythän on tosiaan jo perjantai.
Tai sitten siellä ihan oikeasti arvotaan nämä, mutta onhan se hauskempi keksiä päästään erilaisia teorioita.@Moderaattorit Voisivat taas vetää erään asian päähänsä kun en päässy taaskaan testaan kykyjäni.... Te olette syrjiviä vittupäitä seksuaalivähemmistöä kohtaan
Kyllä me tiedämme totuuden. Se on kuin paavin valinta. Härskiä kulissipeliä, selkäänpuukottamista, juonittelua. Lahjusten vaihtoa. Näillä myrkyllisillä eväillä tapahtuu moderaattorin valinta. Pahempaa kuin Game of Thrones.Tai sitten siellä ihan oikeasti arvotaan nämä, mutta onhan se hauskempi keksiä päästään erilaisia teorioita.
Tai sitten @peksa heitti vaan läpällä.Tai sitten siellä ihan oikeasti arvotaan nämä, mutta onhan se hauskempi keksiä päästään erilaisia teorioita.
Seuraavan kerran kun olet kapuamassa vieraan emännän selkään, kurkistat siinä kumia rullaillessa alas, niin sinulle avautuu tämä näky.Ois kyllä kiva nähdä @Moderaattorit kondomit päässä.
Kyllä mä olin ihan ekalla kerralla mukana. Mutta silloin olikin woke voimissaan.@Moderaattorit Voisivat taas vetää erään asian päähänsä kun en päässy taaskaan testaan kykyjäni.... Te olette syrjiviä vittupäitä seksuaalivähemmistöä kohtaan
Jaa että niitäkin on sorrettu. Luin vaan kun seksuaalisestipoikkevien kohtelusta et tykännyt.Mä en vitsaile silloin kun työläisiä sorretaan.
Kiitos niin v******.Minussa elää jokin Valavuorimainen maaginen tatsi. Tässä ehdin heittää, että juujuu, eihän Tepsi jatkoon mene. No menee, minut valitaan varjomodeksi ja pam.