Varausketju: Jatkoaika Fantasy Pool – MM-kisat 2018

  • 10 643
  • 206

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
4 hyökkääjää, 2 puolustajaa ja maalivahti. Nopeasti liikkeelle kaikki.
 

Knap

Jäsen
E: Toki ei minua haittaisi, jos tämä viimesteltäisiin huomenna ensimmäisen pelin kanssa päälekkäin, koska eiköhän noista otteluista parhaat olisi jo varattu, jotka luultavasti tehoilisi. Jos kerkeisi tehoilla ennen varausta, sitä ei laskettaisi. Mutta ymmärrän kyllä, mikäli kaikille aikataulu ei anna periksi.

Yksi vaihtoehto olisi vain helvetinmoinen nopeus varaillessa nyt.

Laitetaas viel tähän, kun kaikki tuskin edittejä selaile.
 
4+2+1 ja sillä mennään. Tänään homma pakettiin ja reippaalla tahdilla. Jos joku väsyy niin reilusti ilmoittaa ja hoitaa sitten aamulla rästivarauksensa. Ei tää niin vakavaa oo hei, t: Jortsu
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Varaa vaan tarpeeks kakkoi pelaajii ni menee nopee.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Jääkaappi ei laittanut mulle listoja ja hän ois seuraavaksi. Kuulemma varttia yli paikalle eli siirretäänkö loppuun?

EDIT: ollut paikalla hetki sitten. Sorry.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tää sataa mun laariin.

Trash talk sallittu.
 

Knap

Jäsen
Tähän ei ole kai vastattu, mutta eikös se noin mene? Jos ei pelaa, niin ei pelaa. Sama kaikkien kohdalla, syystä riippumatta?
Joo, ärsyttää vain jättää Heiskanen varaamatta jos sattuu kohdalle siksi, että ei ole varmuuttaa pelaamisesta. Tosin voisin ottaa riskillä jos saisin vaihtaa, silloinhan ei olisi jäljellä todennäköisesti enää kummoisia pelaajia joten noh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös