Mä vähän mietin tätä vikaa pakkia, et seuraava voi kyllä varata ennen mua.
04.05.2018 klo 00.25 #201 A Artturenos Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning. Mä vähän mietin tätä vikaa pakkia, et seuraava voi kyllä varata ennen mua.
04.05.2018 klo 00.27 #202 P Peteliuz Jäsen Suosikkijoukkue Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs Kolme minuuttia mennyt, joten Michal Repik.
04.05.2018 klo 00.28 #203 R RedWing91 Jäsen Suosikkijoukkue Ilves, Red Wings Vähän myöhäiseksi meni, mutta muuten jäi kyllä hyvä fiilis tästä tapahtumasta. Kiitoksia kaikille osallistujille! Nyt sitten vain odotellaan omien heppojen loukkaantumisia ja alisuoriutumisia sekä koutsien typerää peluutusta.
Vähän myöhäiseksi meni, mutta muuten jäi kyllä hyvä fiilis tästä tapahtumasta. Kiitoksia kaikille osallistujille! Nyt sitten vain odotellaan omien heppojen loukkaantumisia ja alisuoriutumisia sekä koutsien typerää peluutusta.
04.05.2018 klo 00.29 #204 M Mängimies Jäsen Artturenos kirjoitti: Mä vähän mietin tätä vikaa pakkia, et seuraava voi kyllä varata ennen mua. Laajenna klikkaamalla Ota Roman Josi ja odottele Nashvillen putoamista :D
Artturenos kirjoitti: Mä vähän mietin tätä vikaa pakkia, et seuraava voi kyllä varata ennen mua. Laajenna klikkaamalla Ota Roman Josi ja odottele Nashvillen putoamista :D
04.05.2018 klo 00.32 #205 A Artturenos Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning. Mängimies kirjoitti: Ota Roman Josi ja odottele Nashvillen putoamista :D Laajenna klikkaamalla Olis kyllä selkeä voittajan valinta :D
Mängimies kirjoitti: Ota Roman Josi ja odottele Nashvillen putoamista :D Laajenna klikkaamalla Olis kyllä selkeä voittajan valinta :D
04.05.2018 klo 00.36 #206 A Artturenos Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning. Mä otan granakin Slovakiasta. Samapa tuo nyt sitten ei näillä paljoa pisteitä tule.
04.05.2018 klo 06.13 #207 F FutureHockey Jäsen Suosikkijoukkue TPS - Connorit Bedard & McDavid Yritin nyt selata että mitä on otettu mut saa korjata vieläkin jos seuraavat ovat menneet: Rodrigo Abols (Latvia) Geoff Platt (V-Venäjä)
Yritin nyt selata että mitä on otettu mut saa korjata vieläkin jos seuraavat ovat menneet: Rodrigo Abols (Latvia) Geoff Platt (V-Venäjä)