mission16W
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Nyt sapettaa. Sapettaa ihan saatanasti. Minun isoisäni, kuten suuri osa hänen ikäluokastaan, palveli maataan Talvisodassa. Hän karkasi rintamalle alaikäisenä ja suurten vaikeuksien jälkeen onnistui pääsemään taistelemaan. Hän hiihti eräällä partiolla miinaan, menetti vasemman silmänsä, mutta silti homma hoidettiin varasuksilla loppuun. Tämä ei ole mitenkään erikoista. Hän ei saanut Vapaudenristiä, patsasta tai nimeään kylttiin. Nämä miehet olivat valmiita uhraamaan henkensä Suomen puolesta vain sitä varten, että nyt heiltä voidaan viedä kaikki edut pois ja kuskata niitä kaikenmaailman sosiaalitantoille.
Ei perkele. Halonen on tähän asti ollut humoristisen hyödytön presidentti, joka esiintyy Leijonien pelipaita päällään jossain Naganon kisoissa, mutta hei - ei silti tarvitse veteraanien hautoja polkea.
Naiset, peittäkää silmänne, mutta tätä se teettää kun valitaan Muumimamma presidentiksi. Onneksi en itse tuota harakkaa äänestänyt.
Ei perkele. Halonen on tähän asti ollut humoristisen hyödytön presidentti, joka esiintyy Leijonien pelipaita päällään jossain Naganon kisoissa, mutta hei - ei silti tarvitse veteraanien hautoja polkea.
Naiset, peittäkää silmänne, mutta tätä se teettää kun valitaan Muumimamma presidentiksi. Onneksi en itse tuota harakkaa äänestänyt.
Viimeksi muokattu: