Varmaan pointtina se, että yritetään vaikeuttaa Chicagon sopimusneuvotteluja Niemen kanssa tarjoamalla isompia, kuitenkin sopivia tarjouksia. Ei puhuttu kai ostamisesta mitään. Itse näen tuossa paljonkin järkeä, varsinkin, jos samoista sijoista kilpailee Hawksien kanssa.On kyllä taas niin vitun naurettava kirjoitus ettei mitään järkeä. Ei jumalauta NHL:ssä osteta pelaajia miljoonarahoilla "kiusanteon vuoksi". Ei se ole mikään lasten hiekkalaatikko vaikka siltä tuntuukin.
Linkki iltalehden "uutiseen".
On kyllä taas niin vitun naurettava kirjoitus ettei mitään järkeä. Ei jumalauta NHL:ssä osteta pelaajia miljoonarahoilla "kiusanteon vuoksi". Ei se ole mikään lasten hiekkalaatikko vaikka siltä tuntuukin.
Linkki iltalehden "uutiseen".
Jostain olin saanut käsityksen, että Niemi menee välimiehelle ja silloin offer-sheetit, eli tämä KAMALA KIUSANTEKO, olisi poissa kuvioista.
Onko nyt niin, että Bobby Ryan on UFA - kun ei Anaheim ole miestä saanut signattua vielä?
No ei ole edelleenkään. Ryan on RFA:na Anaheimin omaisuutta, vaikka ei tekisi sopimusta koko kauden aikana.
Niin millä? Ykköskiekan varauksilla? :DNo kyllä me se sieltä silti hommataan...
Niin millä? Ykköskiekan varauksilla? :D
Onhan meillä antaa Kaberle + Grabovski. Kyllähän tuolla jo alkuun pääsee, eikö?
Ei tuo tule millään riittämään, mutta kyllä sillä saadaan ainakin puhetta aikaiseksi.
Aika lyhyeksi jää keskustelut tuolla paketilla.
Luke Schenn + Nazem Kadri. Siinä on paketti, jolla voi syntyä jo edes jotain syvempää keskustelua Bobby Ryanin siirtymisestä Torontoon.
Ei muuten pääse edes alkuun. Siitä lähdetään että Kaberle on treidissä pelkkää täytettä.Onhan meillä antaa Kaberle + Grabovski. Kyllähän tuolla jo alkuun pääsee, eikö?
Kyllähän tuo on selvää alihintaa. Kaberlella loppuu sopimus ja urakin "melko" pikaiseen, kun taas Ryanilla on pelivuosia reilusti jäljellä. Ducks on parin vuoden sisässä uudelleenrakennustilassa, ei tässä vaiheessa kannata kaupata Ryanin kaltaista pelaajaa.Itse olen kyllä sitä mieltä, että Kaberle + Grabovski on jo todella hyvä alku kaupalle. Bobby Ryan sopisi varmasti moneen joukkueeseen, mutta kyllä tuolla Kaberle-Grabo-tarjouksella päästäisiin jo hyvin alkuun.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että Kaberle + Grabovski on jo todella hyvä alku kaupalle. Bobby Ryan sopisi varmasti moneen joukkueeseen, mutta kyllä tuolla Kaberle-Grabo-tarjouksella päästäisiin jo hyvin alkuun.
Aikalailla samaa mieltä. Ankkojen puolustus kaipaa Kaberlen tasoista taituria. Jos vaikka Grabon sijasta lisäisi tuohon Kadrin niin sitten diilit kehiin :D
Visnovskyn hurja NHL tietämys sai kunnian päästä allekirjoittaneen signatureen. Onneksi olkoon. Ei näytä Burken homma hyvältä. Aika huono on joukkue ensi vuonnakin.Onko nyt niin, että Bobby Ryan on UFA - kun ei Anaheim ole miestä saanut signattua vielä?
Jos näin on, odottaisin että kaveri on Toronton miehiä jo tänään. Taitaa Burke pitää kaverista sen verran, että ei jättäisi tilaisuutta käyttämättä hyväkseen!
Visnovskyn hurja NHL tietämys sai kunnian päästä allekirjoittaneen signatureen. Onneksi olkoon.
Anaheim tarvitsee puolustavaa puolustajaa, ei Kaberlen tasoista turistia omassa päässä.
Oli Anaheimissa Lydman tai ei, Kaberlelle ei siltikään ole käyttöä. Siellä on Visnovsky hoitamassa hyökkäävään puolustajan roolia, ja Visnovsky osaa kuitenkin myös puolustaakkiin, toisin kuin Kaberle. Sitten jos haluaa jotain riski puolustajia kokeilla ottaa vaan Sourayn waiverista. Kaberle saa kuitenkin pysyä Torontossa, tai vaihtoehtoisesti mennä jonnekkin muualle kuin Anaheimiin.Mutta, mutta onhan Ankoilla jo Lyde. Ei siinä muuta tarvita ku Lyde raataa 40min pelistä toiseen ja pitää oman pään puhtaana. Saa Rantanen ja Nyholmiki tuulettaa.