Poika osaa myös pelata ja mikä sen hienompaa että niin harmaassa nyky liigassa hoitaa tota Padan perinnettä mikä muilta joukkueessa on jäänyt unholaanKuten tuonne otteluseurantaan taisin kommentoida niin mistä näitä valttereita aina Poriin siunaantuu? Joku junnu tämä kai - hyvin ärsytteli laitataajaman poikaa eli Pospisilia. Parisen vuotta sitten oli joku satanan valtteripihlajamäki kivenä kengässä. Ja joskus valkoinen inkkari, mutta siihen aikaan oli tsaipallakin joka lähtöön helposti kilahtavia kiekkoilijoita eikä inkkarin etunimi ollut valtteri.
Tuleeko tästä uusi Lostedt vai onko jotain pelillisiäkin avuja? Ei Lostedt kakkosessakaan mitään vikaa olisi.
Viirret tuo itelle mieleen nuoren Japa Levosen ja ysärin Niko Mikkolan. Vielä kun lisäis vauhtia noihin taklauksiin... pospisilin kuumentamiseen ei olis ihmeitä tarvittu kun nytkin jo alkoi lämmöt nousta. Vähän ylikova, vähän myöhässä laitaa vasten pam....Illan kaikki padat Viirretille - ainoa valopilkku. Lehdistötilaisuudessa Karri sanoi, että "on kyllä erilainen pelaaja mitä mä oon koskaan valmentanut. Paljon olen pelaajia urani aikana nähnyt, mutta hän on omassa kategoriassaan. Erikoinen vesseli täytyy sanoa. Tuo arkeen kyllä päivittäin jonkinnäköistä säpinää."
Ei ollut -1, vaan 0.Viirretille tänään ennätyspeliminuutit Liigassa toistaiseksi, peliaikaa kertyi 18.19min. Tehotilastoon jäi -1 ja 3 laukausta
Ei ollut -1, vaan 0.
Ja mainitaan nyt myös syöttöpiste 0+1.
Rajoitetaan nyt näitä jumalanpilkan kriteerit täyttäviä onlinereita, kiitos.Parempi kuin Sammaltapsa!
Haisi jo matsin alusta asti että tänään rytisee.
Niin no siis kyllähän tuosta pistevoitto meni Åstenille, mutta se nyt ei ollut tässä se pointti. Vaan se, että paskahousu poimittiin pois kuleksimasta, ja siinä Viirret toimi kuten pitikinOikeaoppinen maalivahdin puolustaminen.
Puolihurri sai mitä haki. Eli nokkiinsa.
Sekä Karvinen että Micke-Macke on sen verran kokeneita seppiä, ettei heistä TKO:ta ihan kuka tahansa käy noutamassa. Mutta propsit hyvästä yrityksestä VV:lle. Ässilläkin pitäsi olla pari kunnon sika-osaston karjua joukkueessa, jotka käy kolhimassa vastustajan veskareita ja hämmentämässä aina kun vain vähänkin on saumaa.Niin no siis kyllähän tuosta pistevoitto meni Åstenille, mutta se nyt ei ollut tässä se pointti. Vaan se, että paskahousu poimittiin pois kuleksimasta, ja siinä Viirret toimi kuten pitikin