Valtteri Ojantakanen – maalintekijä monipuolisuuttaan etsimässä

• 22 189
  • 141

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ojis runkosarjan lopun pelikiellossa

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ekat 37 peliä 19 maalia ja vikat 20 peliä 5 maalia mutta siitä huolimatta ei hyvä juttu se pelikielto.

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Sinne meni nakkimuki Nelforille.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Todella raju tuomio.

Valtava menetys JYPille vaikka yksi peli pärjättiinkin ilman.

Coutinho

Jäsen
Todella raju tuomio.

Valtava menetys JYPille vaikka yksi peli pärjättiinkin ilman.
Tavallaan valtava, tavallaan ei. Tuo toki valtavan laukaisu-uhan ylivoimaan, mutta JYPin ylivoiman pitkään sakatessa laitettiin ylivoimat uusiksi ja toinen koostumus on minusta selkeä ykkönen tällä hetkellä, joten Ojiksen puuttumisen merkitys on vähentynyt huimasti sitten parin kk takaisen. Hänet kyllä pystytään 5vs5 pelissä korvaamaan jos siellä on muut kunnossa.

Mielummin tietenkin pelaisi, ei siinä, mutta ei JYP tähän kaadu kahteen seuraavaan peliin.

SempreJYP

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AC Milan, San Diego Wave, Azzurri
Itsellä ei tuosta tuomiosta valitettavaa ole. Huolimaton ja täysin turha kontakti.

Sääli sinänsä, Ojantakasen pyssy ja sen uhka olis iso apu kahteen viimeiseen, vaikka ruuti onkin ollut suht kuivaa viime ajat.

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Ennakkotapaus vastaavasta oli se kolme peliä, mutta täytyy kyllä ihmetellä. Ihan silkka vahinko ja pelitilanteessa kolaus päähän, nippa nappa taklauksen kriteeristöjä täyttävä ja 3 peliä... Yhden olisi voinut tästä muodon vuoksi antaa päähän kohdistuneena. Kunnon teloitusyrityksistä saa sitten sen 4-5 niin ei ihan ole linjassa. Kurinpito haloo.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ennakkotapaus vastaavasta oli se kolme peliä, mutta täytyy kyllä ihmetellä. Ihan silkka vahinko ja pelitilanteessa kolaus päähän, nippa nappa taklauksen kriteeristöjä täyttävä ja 3 peliä... Yhden olisi voinut tästä muodon vuoksi antaa päähän kohdistuneena. Kunnon teloitusyrityksistä saa sitten sen 4-5 niin ei ihan ole linjassa. Kurinpito haloo.
Näen tämän itse niin, että jos pelaaja on vastuussa mailastaan, on hän myös vastuussa luistelulinjastaan. Ihan oikeutettu tuomio tilanteesta jossa kontakti osuu vain ja ainoastaan päähän mutta siihen lisäyksenä kontakti tulee taklattavaan kuolleesta kulmasta. Taklattava ei myöskään olisi pystynyt estämään kontaktia koska ei nähnyt tilannetta, kun taas Ojis olisi voinut yrittää välttämään kontaktia mutta ei niin tehnyt.

Partajaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä olen ihan tyytyväinen että Ojantakanen on nyt poissa. Ojantakanen on kuin köyhän miehen Patrik Laine. Ainoastaan molemmilla laukaus ei mitään muuta hyötyä joukkueelle. Kun ruuti ollut märkää niin on vaan haitaksi joukkueelle..

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä olen ihan tyytyväinen että Ojantakanen on nyt poissa. Ojantakanen on kuin köyhän miehen Patrik Laine. Ainoastaan molemmilla laukaus ei mitään muuta hyötyä joukkueelle. Kun ruuti ollut märkää niin on vaan haitaksi joukkueelle..
Huh. Liigan parhaita maalintekijöitä, joka on ratkaissut pelejä meille ihan yksin. On muuten myös hyvä karvaamaan ja riitämään kiekkoja. Kaikille tulee noita kausia kun ei osu, sitten kun osuu niin voi mennä vaikka hattutemppu. Kyllä minä itken kun Ojis ei ole mukana.

Jarzki

Jäsen
Tämä on kyllä ihan hölynpölyä. Ojantakanen kamppailee paljon, karvaa ja pelaa melko hyvin molempiin suuntiin. Kiekon kanssa uhka on toki vain laukauksessa.

Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Ilmeisesti ja toivottavasti kurinpidolla on paremmat kuvakulmat käytössä. Kahdesta tallenteessa näytetystä kulmasta minun mielestä osuu yläkroppaan eikä päähän. Mikäli olisi osunut suoraa päähän, olisi tullut aivan erinäköistä jälkeä. Jos sieltä kuitenkin jostain kuvakulmasta on todettu, että päähän osuu ensimmäisenä, niin useampikin ottelu pelikieltoa lienee tulossa. En kuitenkaan itse ole vielä sellaista videota nähnyt, josta tuon päähän kohdistuminen voisi todeta.
Huvikseni otin videon ja zoomasin taklaukseen. Kontaktissa taklattavan pää kääntyy kontaktissa heti, joten kyllä se taklaus päähän osuu.

baable

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkukaudesta oli tärkeämpi palanen joukkueelle, viime aikoina ei ole ollut samanlaisessa liidossa. Ei meillä liikaa maalintekijöitä ole, mutta esim. Tieksola tuo viekkaudellaan erilaista vaaraa vastustajan päähän. Kyllä tässä runkosarjan loppu näillä pärjätään!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy