Se on totta. Eteenkin, kun 120 maalia on luvassa tällä tahdilla.Ketään kiinnosta mitkään kokonaisvaltaisuudet kun vaan maaliverkko heiluu tuota tahtia :).
Se on totta. Eteenkin, kun 120 maalia on luvassa tällä tahdilla.Ketään kiinnosta mitkään kokonaisvaltaisuudet kun vaan maaliverkko heiluu tuota tahtia :).
Laukaukset ei ylivoimalla aivan onnistuneet, mutta uhka on kyllä kova.Sanoi, että haluaa kasvaa täällä kokonaisvaltaisemmaksi pelaajaksi. Mun silmään tän iltaisen perusteellaottanut jo hyvän harppauksen siihen suuntaan. Myös Reijon toimisto YV:llä näyttää olevan jo nyt hallussa.
Ainakin yksi laukaus onnistui riittävän hyvin.Laukaukset ei ylivoimalla aivan onnistuneet, mutta uhka on kyllä kova.
Mä tyydyn vähään, kun mulle riittää, että tekee puolet tuosta.Se on totta. Eteenkin, kun 120 maalia on luvassa tällä tahdilla.
Se on totta...mutta aina voi vähän parantaa!Ainakin yksi laukaus onnistui riittävän hyvin.
Onhan Ojis hanakka ampumaan, mutta niin pitää ollakin. Kaverilla on hyvä laukaus ja maalinälkää, niillä eväillä syntyy paljon maaleja.Vaikka harkkapeleihin tekikin hänelle tyypilliset 7+1 ja tänään 2+0, niin tuo jonkun SaiPa-kannattajan kommentti Ojantakasesta itsekkäänä pelaajana ei pidä paikkansa. Eli että vaikka toinen olisi vapaana, niin silti mielummin vetää huonostakin paikasta kuin syöttää. Ojantakanen pelaa hyvää yhteispeliä, mutta jostakin kumman syystä nuo syöttöpisteet karttaa häntä.
En usko pistepörssin voittoon (edes sisäisen), mutta maalipörssin kyllä vie. Ehkä jopa koko liigan maalipörssin.Ekan pelin onnistumiset ruokkivat tulevaa. Tästä kaverista tulee sisäisen pistepörssin voittaja.
Laitetaan vaan!Laitetaan nakkimukin veto :)
Tää on sikahelppo. Mulla on yksi mies ja Nelforilla kaikki muut.
Jäi semmoinen fiilis ekasta pelistä, että valmennus luottaa.
Oli muuten naurettavan kova kerroin voittamaan Liigan maalipörssi 38.00. :DEn usko pistepörssin voittoon (edes sisäisen), mutta maalipörssin kyllä vie. Ehkä jopa koko liigan maalipörssin.
Mielenkiintoista seurata millaisiin syöttöpisteisiin Ojis päätyy tällä kaudella.Kun otetaan viime kauden loppuja ja harkkapelit mukaan, niin viimeiset 11 peliä, 12 maalia. Niin ja 1 syöttöpiste.
Nauratti sama. Toivottavasti miestä ei enää telkkariin pakoteta, tänään oli todella vaivaannuttavaa seurattavaa.Ojis ei ole varsinaisesti repliikkimies, kun kävi juuri haastattelussa matsin jälkeen.
Mutta ei tarvitsekaan! Maalit puhuu puolestaan. Hyvä on kuti, ei siitä mihinkään pääse.
Ei se oikein lähtenyt ennen peliäkään. Ei ole puhemiehiä, ainakaan medialle, mutta aivan sama, kun on maalintekijä parhaasta päästä.Ojis ei ole varsinaisesti repliikkimies, kun kävi juuri haastattelussa matsin jälkeen.
Mutta ei tarvitsekaan! Maalit puhuu puolestaan. Hyvä on kuti, ei siitä mihinkään pääse.